آوین ویژه»

مسکن محرومان در شهرستان بهارستان ساخته می شود ضرورت بهره‌گیری حداکثری از هوش مصنوعی در پاسخگویی به شبهات دینی برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) آمریکا چهار نهاد و زندان قزل‌حصار را تحریم کرد دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس: چرا در برخی از مناطق شمال شهر تهران شاهد قطعی برق نیستیم؟ / مگر شهروند درجه یک و درجه دو داریم؟ از احتمال اکران فیلم پیرپسر تا بازنگری در آیین‌نامه پروانه نمایش فیلم‌ها سولانا دوباره صدرنشین بازار دیفای شد! اعمال نظارت مستمر بر سکوهای فروش برخط طلای آب‌شده بازگشایی جاده بخش بالاطالقان آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ذخایر بیت‌کوین آمریکا ۲ میلیارد دلار سقوط کرد تخفیف ۵۰ درصدی هتل های کرمان برای اقامت مسافران نوروزی پلیس راه کردستان در آماده‌باش کامل برای سیزده‌بدر؛ تاکید بر ایمنی تخریب ۴ کافه غیرمجاز در اهواز به دستور دادستانی آثار هنرمندان نوگرا در نمایشگاه نقاشی «ماه دوم» تشکیل کارگروه مشترک ملی و منطقه‌ای بین شورای عالی مناطق آزاد و اتاق ایران تحلیل زبان بدن مسعود پزشکیان در نشست سران سه قوه/ پیام‌های نهفته در میان بحران اقتصادی کاهش ۵۱ درصدی بارش‌های کشور در سال آبی جاری ۳۸۰ طرح نیمه تمام در سطح استان زنجان وجود دارد

1

دیدار فرماندار مشهد و روسای ادارات با مردم در قالب برنامه میز خدمت

  • کد خبر : 34750
  • ۰۳ دی ۱۴۰۳ - ۲:۳۴
دیدار فرماندار مشهد و روسای ادارات با مردم در قالب برنامه میز خدمت

مشهد- فرماندار مشهد و رؤسای ادارات در قالب برنامه میز خدمت با مردم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری و جمعی از رؤسای ادارات در قالب برنامه میز خدمت با حضور در مسجد حضرت المهدی (عج) واقع در خیابان عبدالمطلب ۱۵ به صورت بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره پاسخگوی مطالبات شهروندان بودند.

گفتنی است؛ در این برنامه همچنین معاونین فرماندار، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرداری منطقه ۲ نیز به مطالبات و مشکلات ۸۹ نفر از شهروندان رسیدگی کردند.

لازم به ذکر است؛ اشتغال و کاریابی، مشکلات بیمه شدگان تأمین اجتماعی، مشکلات انشعابات، مشکلات جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا، مشکلات جمعی محله شکایت از مخابرات، امور راه و حمل‌ونقل، مشکلات ساخت و ساز، طرح هادی روستا، شوراها، درخواست وام، مشکلات آنتن‌دهی، خطوط تلفن و اینترنت، مشکلات اصناف، امور مرتبط با دادستانی، امور مربوط به دادگستری، شکایت از شهرداری، موارد مربوط به تسهیلات بانکی و … بخشی از مطالبات همشهریان بود که دستورات مقتضی لازم در این برنامه توسط مدیران برای تسهیل و مرتفع شدن مشکلات صادر شد.

همچنین معاونت عمرانی ۲۱.۳ درصد، معاونت سیاسی و اجتماعی ۳۷.۱ درصد، معاونت برنامه‌ریزی ۱۶.۹ درصد، بازرسی، ۲۰.۲ درصد و معاونت امنیتی ۴.۵ درصد از درخواست‌های مردمی را در بر گرفتند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=34750

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.