آوین ویژه»

هلاکت ۳۰ افسر و نظامی صهیونیست در جبالیا چه تعداد در مراسم تشییع پیکر سید حسن نصرالله شرکت کردند؟ روند افزایشی مراجعه درمانی به مراکز تامین اجتماعی در کرمانشاه ۵۰ درصد برق استان قزوین در صنعت و تولید استفاده می‌شود سالانه کودکان ایرانی قربانی تحریم‌های ناعادلانه آمریکا می‌شوند دیوارنگاره میدان فلسطین برای مقاومت یمن تغییر کرد ترامپ تعرفه‌ها علیه چین را به ۱۲۵ درصد افزایش داد تبدیل سوسک به سایبورگ در یک دقیقه اختیارات وزارت میراث فرهنگی به استاندار اصفهان تفویض شود تفرقه آشکار در «ائتلاف مشتاقان» اوکراین به روایت کالاس «ماه‌نشان»؛ خلاصه همه زیبای طبیعت در یک قاب ترامپ: برای آیت‌الله خامنه‌ای آرزوی موفقیت می‌کنم مشارکت ۱۷ کارشناس در تحقیقات سانحه سقوط هواپیمای باکو این پروژه شهری با تیراندازی آغاز شد/ برنامه شهرداری برای بخش جنوبی دانشگاه امام صادق استقرار ناو هواپیمابر «هری ترومن» آمریکا نزدیک سواحل یمن احکام پرونده فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه صادر شد نماینده وزیر علوم و رئیس نمایندگان تام‌الاختیار خراسان شمالی منصوب شد پزشکیان به نمایشگاه پیشگامان پیشرفت می‌رود

0

۶۴۴ مقاله به دبیرخانه همایش ملی رهیافت های نوین درس ملی در زیست بوم ارومیه ارسال شد

  • کد خبر : 37159
  • ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
۶۴۴ مقاله به دبیرخانه همایش ملی رهیافت های نوین درس ملی در زیست بوم ارومیه ارسال شد

ارومیه – دبیر علمی نخستین همایش ملی رهیافت‌های نوین برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید گفت: ۶۴۴مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که ۴۳۳ مقاله توسط داوران پذیرش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسنی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین آغاز به کار نخستین همایش ملی رهیافت‌های نوین برنامه درسی ملی در زیست بوم جدید با همکاری دانشگاه ارومیه و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است، افزود: ۶۶۴ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که ۴۳۳ مقاله توسط داوران پذیرش از این تعداد هم ۹ مقاله به‌صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ۹ مقاله در سه پنل تخصصی در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده آرتمیا دانشگاه ارومیه برگزار خواهد شد، افزود: سه مقاله ارائه شده در پنل اول شامل برنامه درسی و زیست بوم جدید، فرصت‌ها و تهدیدها، پنل دوم شامل برنامه درسی و فناوری‌های نوین و پنل سوم نیز شامل عناصر برنامه درسی و زیست بوم جدید است.

حسنی ادامه داد: عصر حاضر، به لحاظ تغییرات پیچیده اجتماعی و اقتصادی، بحران‌های محیطی و تحولات فناوری، با چالش‌های شگرفی روبرو است و در این میان زیست‌بوم جدید مفهومی پویاست که به مجموعه‌ای از تغییرات و نوآوری‌ها در زمینه‌های مختلف اشاره دارد و به طور ویژه در پاسخ به چالش‌های جهانی و نیازهای نوین جامعه پدیدار شده است.

وی گفت: در زمینه آموزش و پرورش، «زیست‌بوم جدید» به مفهومی اشاره دارد که در آن محیط آموزشی و یادگیری به دلیل تغییرات فناوری، اجتماعی و فرهنگی به شکل جدیدی سازماندهی می‌شود و در این راستا، برنامه درسی ملی ایران، به منزله نقشه جامع یادگیری با تأکید بر انسجام و یکپارچگی در برنامه‌های درسی، انعطاف‌پذیری و توجه به نیازهای محلی و همچنین تقویت مهارت‌های نرم مانند تفکر انتقادی و حل مسئله زمینه‌ساز تحول همه‌جانبه و عمیق در مفاهیم و محتوای آموزشی است تا بدین ترتیب، شاهد ارتقای کیفیت آموزش و تربیت دانش‌آموزانی توانمند در مواجهه با چالش‌های زندگی مدرن در زیست‌بوم جدید باشیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=37159

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.