آوین ویژه»

حضرت شاهچراغ(ع) اسوه مقاومت است مجوزهای بی‌رویه تولید فولاد، ذخایر سنگ آهن را تهدید می‌کند این افراد از خانه کارگر برنج می گیرند + فیلم سکوت مرموز دولت درباره طرح فجرانه | بازگشت یارانه کالابرگ محتمل شد عاشورا؛ اوج دلدادگی و ایثار در گذر زمان مهدی پاکدل فیلم فینچر را توضیح‌دار کرد آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس نوروز ۱۴۰۴ از فردا اول اسفند برخی جاده های خراسان رضوی مه آلود است رشد ۲۳ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میلک ۷۵درصد بیماری‌های نوپدید با خوراک دام بی‌کیفیت مرتبط است توضیحات عراقچی درباره مذاکره غیرمستقیم با آمریکا در جلسه کمیسیون امنیت ملی فوری | قیمت طلا و دلار ریزشی شد (۴ آذر) تأثیر خارج شدن تئاتر از ریل بر «مالی سوئینی» مرتضی میرمنتظمی خدمات‌دهی گسترده هلال احمر استان بوشهر در ایام نوروز اژه‌ای: ‌کژی‌ها و اعوجاجات را در قوه قضائیه نمی‌پذیرم نفیو: بهترین گزینه واشنگتن مذاکره مجدد با تهران است حضور بیش از یک میلیون معتکف در مساجد؛ رشد چشمگیر حضور نوجوانان در اعتکاف ۱۴۰۳ ایجاد واحدهای فرآوری در کنار کشتارگاه‌های استان سمنان

3

تکمیل قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه نیازمند ۳۰ هزار میلیارد ریال است

  • کد خبر : 43333
  • ۱۵ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
تکمیل قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه نیازمند ۳۰ هزار میلیارد ریال است

تبریز- معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: برای تکمیل و بهره برداری از قطعه ۶ آزادراه تبریز – ارومیه که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ۳۰ هزار میلیارد ریال نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرجی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار ساخت این قطعه از آزادراه در سال ۱۳۹۷ به شکل مشارکتی شروع شده است که ۲۸ کیلومتر طول دارد و به عنوان رینگ (حلقه) دوم جنوبی تبریز، نقش مهمی در کاهش ترافیک کنارگذر جنوبی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: تکمیل طرح آزادراه تبریز- ارومیه متعاقب بهره‌برداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه گام اساسی باقیمانده برای ایجاد مدل ترافیکی جدید و کاهش قابل توجه مسافت دسترسی‌های سریع و مطمئن منطقه‌ای و بین‌المللی و تحول ترانزیتی اقتصادی در منطقه شمال غرب کشور است.

فرجی با بیان اینکه اتمام این آزادراه و بهره‌برداری از آن سهم بزرگی در کاهش ترافیک و تلفات جاده‌ای استان خواهد داشت، افزود: فرایند اجرای این طرح در قالب ۶ قطعه طراحی شده و آنچه که از اهمیت بالایی برخوردار است عدم آغاز به کار قطعه پنج باوجود اتمام مطالعات نهایی و تعیین تکلیف بهره‌برداری از قطعه ۶ است.

وی گفت: با توجه به اثرات مثبت اجرایی طرح برای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و نیز محوریت آن برای شمال غرب کشور و تعهد کشور به کنوانسیون بزرگ‌راه‌های آسیایی، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح اهمیت بالایی یافته است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=43333

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.