آوین ویژه»

کره‌جنوبی: دست‌کم ۱۰۰ سرباز کره شمالی در اوکراین کشته شده‌اند اعلام جزییات داوری و اختتامیه جشنواره «جاده سبز» نوزدهمین آئین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در شیراز سرکوب تظاهرات ضد صهیونیستی در اردن از یک روزنه امید برای هنرمندان تا بلاتکلیفی در اداره کل هنرهای تجسمی اکران رایگان فیلم‌های کودکانه در مناطق فاقد سینما مشکلات آب شرب در استان بوشهر رفع شود/ لزوم تکمیل پروژه راه‌آهن سوریه در حال تبدیل‌شدن به عرصه جنگ نیابتی ترکیه و اسرائیل هشدار سازمان هواشناسی: ۲۰ استان در معرض بارش و ناپایداری جوی سازمان مدیریت متعهد به تأمین اعتبار تکمیل راه‌آهن شلمچه ــ بصره است برگزاری جلسه تخصصی شورای هیئات مذهبی بانوان مشهد برگزاری گردهمایی ۶۰۰ نوجوان انقلابی در قالب طرح نشاط معنوی در قم عرضه اولیه یک شرکت جدید در بازار سرمایه حضور دختر پزشکیان در منزل داغدیدگان حادثه کرمان + عکس فروش بلیت پروازهای داخلی با نرخ مصوب وزیر صهیونیست: ۸۲ درصد از فلسطینی‌های آزاد شده دوباره با اقدام تروریستی بازخواهند گشت هشدار نارنجی برای کشاورزان؛ نفوذ زبانه‌های پرفشار سرد در روزهای آغازین سال نو مسابقه زندگی با آیه ها گلستان؛سوال روز هفتم

3

تکمیل قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه نیازمند ۳۰ هزار میلیارد ریال است

  • کد خبر : 43333
  • ۱۵ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
تکمیل قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه نیازمند ۳۰ هزار میلیارد ریال است

تبریز- معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: برای تکمیل و بهره برداری از قطعه ۶ آزادراه تبریز – ارومیه که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ۳۰ هزار میلیارد ریال نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرجی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار ساخت این قطعه از آزادراه در سال ۱۳۹۷ به شکل مشارکتی شروع شده است که ۲۸ کیلومتر طول دارد و به عنوان رینگ (حلقه) دوم جنوبی تبریز، نقش مهمی در کاهش ترافیک کنارگذر جنوبی ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: تکمیل طرح آزادراه تبریز- ارومیه متعاقب بهره‌برداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه گام اساسی باقیمانده برای ایجاد مدل ترافیکی جدید و کاهش قابل توجه مسافت دسترسی‌های سریع و مطمئن منطقه‌ای و بین‌المللی و تحول ترانزیتی اقتصادی در منطقه شمال غرب کشور است.

فرجی با بیان اینکه اتمام این آزادراه و بهره‌برداری از آن سهم بزرگی در کاهش ترافیک و تلفات جاده‌ای استان خواهد داشت، افزود: فرایند اجرای این طرح در قالب ۶ قطعه طراحی شده و آنچه که از اهمیت بالایی برخوردار است عدم آغاز به کار قطعه پنج باوجود اتمام مطالعات نهایی و تعیین تکلیف بهره‌برداری از قطعه ۶ است.

وی گفت: با توجه به اثرات مثبت اجرایی طرح برای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و نیز محوریت آن برای شمال غرب کشور و تعهد کشور به کنوانسیون بزرگ‌راه‌های آسیایی، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح اهمیت بالایی یافته است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=43333

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.