آوین ویژه»

اسیر آزاد شده فلسطینی: آنچه در ماه های گذشته در زندان های اسرائیل رخ داد، جهنم بود دستور همتی درباره قیمت سکه و ارز (۲۳ آبان) صیدی: وزیر اقتصاد پای بازار سرمایه ایستاده است ایران با اسرائیل وارد جنگ می شود؟ جزییات آتش‌سوزی مهیب در کارخانه لبنیات تهران چرا بطور شفاف نمی گویید چه کسانی و به چه علت با فیلتر کردن پلتفرمها و محتواها موافق و مخالفند؟ / فشار مضاعف به وزیر ارتباطات درست نیست نمایش «بازتعریف» از طبیعت با آثار کامیار صادقی در گالری عالی ترامپ: احتمالا با زلنسکی در ایتالیا دیدار خواهم کرد گوجه فرنگی لوکس شد ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تشکر رئیس‌جمهور از مهمان‌نوازی اهالی سرزمین دلیران تنگستان زلنسکی سرانجام کوتاه آمد/ معادن اوکراین نصیب آمریکا می‌شود عضویت ۶۱ هزار داوطلب در سامانه هلال‌احمر استان زنجان پویش «برای ایران همدل» در مازندران آغاز شد پایان عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از محور نتساریم؛ فلسطینی‌ها به سمت شمال غزه حرکت کردند صفحه اول روزنامه های کرمانشاه دوشنبه هفتم بهمن ماه حضور ۳۲ دانشگاه ایران در رتبه بندی کیو اس آسیایی شیوه عجیب شهادت سیدحسن نصرالله + فیلم

3

سخنگوی دولت: رفع نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است

  • کد خبر : 62080
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
سخنگوی دولت: رفع نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است

خمین- سخنگوی دولت گفت: رفع ناعدالتی و نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه حاج محمدعلی صالحی خمین، اظهار کرد: بدون سرمایه‌گذاری در آموزش، هیچ کشوری به پیشرفت و توسعه پایدار نمی‌رسد.

وی افزود: دولت چهاردهم به صورت ویژه موضوع آموزش و رفع نابرابری‌های آموزشی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و رئیس‌جمهور نیز به ساخت مدارس و کاهش بی‌عدالتی آموزشی توجه ویژه دارد.

سخنگوی دولت ادامه داد: از مدارس باید به خوبی مراقبت کرد و آن را در شرایط مطلوب به نسل‌های بعدی تحویل داد همچنین لازم است فرهنگ نگهداری از مراکز آموزشی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

مهاجرانی با اشاره به اقدامات قابل تقدیر خیران مدرسه ساز افزود: خیران مدرسه ساز مال، وقت و جانشان را می‌بخشند و در مقابل پاداش الهی دریافت می‌کنند و باید اذعان کرد این جامعه هدف تنها مدرسه نمی‌سازند بلکه فرهنگ نیکوکاری را در جامعه ترویج می‌کنند و به دانش‌آموزان می‌آموزند که آنها نیز در آینده اقدامات خیر انجام دهند.

وی تصریح کرد: یادگیری تنها در کلاس درس رخ نمی‌دهد بلکه محیط زندگی نیز نقش مهمی در آموزش دارد و باید اذعان کرد بسیاری از گذشتگان ما بدون حضور در مدرسه، انسان‌های خردمند و فرهیخته‌ای بودند.

مهاجرانی ادامه داد: تمامی اقدامات نیکو ارزشمند هستند و نمی‌توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد اما ادبیات توسعه کشورها توجه ویژه به امر آموزش است.

وی تاکید کرد: هدف ما تنها ارتقای شرایط فردی نیست، بلکه باید برای ساختن دنیایی بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ایم، تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=62080

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.