آوین ویژه»

جشن‌های دهه فجر در بخش ریگ با مشارکت مردم برگزار شود دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است اپل رقبا را جا گذاشت /فروش چشمگیر مک‌ها در ۲۰۲۵ واکنش میرسلیم به تهدید‌های ترامپ رهبر معظم انقلاب هر روز به حضرت شاهچراغ(ع) سلام می دهند تلفات درگیری‌های مرزی سوریه و لبنان به ۵۹ نفر رسید وزیر ارتباطات دولت خاتمی: فیلترینگ کنونی، ضد امنیت کشور است/ زمان ما هم با ورود اینترنت مخالفت کردند، اما مگر موفق شدند؟/ راه را برای مردم باز کنیم ما در دنیای خشک و سرد معاصر تنها هستیم!/ عبور «از میان نهنگ‌ها» شلیک ۲۱ گلوله توپ در تاجیکستان به افتخار ورود پزشکیان خبر مهم رئیس سازمان بورس درمورد سهام عدالت برگزاری روزانه صدها درس تفسیر قرآن در حوزه‌های علمیه ستاره استقلال فصل را از دست داد لزوم ایجاد محیط آموزشی رضایت‌بخش برای دانش‌آموزان استان بوشهر توضیح مسکو درباره مشارکت نیروهای کره شمالی در آزادسازی کورسک هلاکت یک نظامی صهیونیست در غزه/ زخمی شدن ۲۶ نظامی طی ساعات گذشته بررسی نقش اصحاب فرهنگ و هنر در جنگ ۱۲ روزه تشکیل ستاد پیگیری و پشتیبانی از آسیب دیدگان جنگ تحمیلی در وزارت علوم فوری | قیمت سکه وارد کانال جدید شد (۲۲ دی)

3

سخنگوی دولت: رفع نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است

  • کد خبر : 62080
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
سخنگوی دولت: رفع نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است

خمین- سخنگوی دولت گفت: رفع ناعدالتی و نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه حاج محمدعلی صالحی خمین، اظهار کرد: بدون سرمایه‌گذاری در آموزش، هیچ کشوری به پیشرفت و توسعه پایدار نمی‌رسد.

وی افزود: دولت چهاردهم به صورت ویژه موضوع آموزش و رفع نابرابری‌های آموزشی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و رئیس‌جمهور نیز به ساخت مدارس و کاهش بی‌عدالتی آموزشی توجه ویژه دارد.

سخنگوی دولت ادامه داد: از مدارس باید به خوبی مراقبت کرد و آن را در شرایط مطلوب به نسل‌های بعدی تحویل داد همچنین لازم است فرهنگ نگهداری از مراکز آموزشی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

مهاجرانی با اشاره به اقدامات قابل تقدیر خیران مدرسه ساز افزود: خیران مدرسه ساز مال، وقت و جانشان را می‌بخشند و در مقابل پاداش الهی دریافت می‌کنند و باید اذعان کرد این جامعه هدف تنها مدرسه نمی‌سازند بلکه فرهنگ نیکوکاری را در جامعه ترویج می‌کنند و به دانش‌آموزان می‌آموزند که آنها نیز در آینده اقدامات خیر انجام دهند.

وی تصریح کرد: یادگیری تنها در کلاس درس رخ نمی‌دهد بلکه محیط زندگی نیز نقش مهمی در آموزش دارد و باید اذعان کرد بسیاری از گذشتگان ما بدون حضور در مدرسه، انسان‌های خردمند و فرهیخته‌ای بودند.

مهاجرانی ادامه داد: تمامی اقدامات نیکو ارزشمند هستند و نمی‌توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد اما ادبیات توسعه کشورها توجه ویژه به امر آموزش است.

وی تاکید کرد: هدف ما تنها ارتقای شرایط فردی نیست، بلکه باید برای ساختن دنیایی بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ایم، تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=62080

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.