آوین ویژه»

مخالفت قاطع پرسپولیسی‌ها با تعویق دربی خداحافظی سیدجلال حسینی با پرسپولیس آیا ما شاهد پایان سلطنت دلار آمریکا به عنوان ارز اصلی جهانی هستیم؟ اگر جمهوری اسلامی نبود قطع به یقین جبهه مقاومت وجود نداشت مسابقات جودو قهرمانی کشور در اهواز دیدار نوروزی وزیر جهاد با رئیس اتاق اصناف کشاورزی جابه‌جایی بیش از ۴۰ میلیون مسافر در فرودگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ هراس اسرائیل از عملیات روانی حماس ثابتی در ساعات اخیر با این توییت خبرساز شد گله مردم از زمان کوتاه برنامه سلامت‌محور؛ «ضربان» ۱۳ ساله شد حمید نیلی از دلایل برکنار شدنش گفت اقدام فوری دولت برای نجات بازار و جوانی جمعیت حماس: توافق آتش‌بس ادامه دارد و اسرای فلسطینی آزاد می‌شوند بایدها و نبایدهای تحقق «سرمایه‌گذاری برای تولید» در قزوین تاکید بر حضور تمامی دستیاران پزشکی کشیک در تعطیلات نوروزی قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱۲ دی اعلام شد همایش علمی «بررسی شیوه‌های نگارش و علامت‌گذاری قرآن کریم» برگزار می‌شود تلاش نتانیاهو برای دستاوردسازی جدید برای دونالد ترامپ

2

سخنگوی دولت: رفع نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است

  • کد خبر : 62080
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
سخنگوی دولت: رفع نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است

خمین- سخنگوی دولت گفت: رفع ناعدالتی و نابرابری‌های آموزشی برنامه اولویت دار دولت چهاردهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه حاج محمدعلی صالحی خمین، اظهار کرد: بدون سرمایه‌گذاری در آموزش، هیچ کشوری به پیشرفت و توسعه پایدار نمی‌رسد.

وی افزود: دولت چهاردهم به صورت ویژه موضوع آموزش و رفع نابرابری‌های آموزشی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و رئیس‌جمهور نیز به ساخت مدارس و کاهش بی‌عدالتی آموزشی توجه ویژه دارد.

سخنگوی دولت ادامه داد: از مدارس باید به خوبی مراقبت کرد و آن را در شرایط مطلوب به نسل‌های بعدی تحویل داد همچنین لازم است فرهنگ نگهداری از مراکز آموزشی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

مهاجرانی با اشاره به اقدامات قابل تقدیر خیران مدرسه ساز افزود: خیران مدرسه ساز مال، وقت و جانشان را می‌بخشند و در مقابل پاداش الهی دریافت می‌کنند و باید اذعان کرد این جامعه هدف تنها مدرسه نمی‌سازند بلکه فرهنگ نیکوکاری را در جامعه ترویج می‌کنند و به دانش‌آموزان می‌آموزند که آنها نیز در آینده اقدامات خیر انجام دهند.

وی تصریح کرد: یادگیری تنها در کلاس درس رخ نمی‌دهد بلکه محیط زندگی نیز نقش مهمی در آموزش دارد و باید اذعان کرد بسیاری از گذشتگان ما بدون حضور در مدرسه، انسان‌های خردمند و فرهیخته‌ای بودند.

مهاجرانی ادامه داد: تمامی اقدامات نیکو ارزشمند هستند و نمی‌توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد اما ادبیات توسعه کشورها توجه ویژه به امر آموزش است.

وی تاکید کرد: هدف ما تنها ارتقای شرایط فردی نیست، بلکه باید برای ساختن دنیایی بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ایم، تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=62080

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.