آوین ویژه»

پیش بینی قیمت ارز ترامپ / آینده توکن TRUMP چه می‌شود؟ تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در شیراز آخرین تحولات توافق احتمالی آتش‌بس میان لبنان و رژیم صهیونیستی بارش شبانه برف در محورکیاسر – دامغان تنش در سوریه اوج گرفت / تردد در این منطقه ممنوع شد! آمریکا: اروپایی ها باید به اوکراین تضمین امنیتی بدهند توافق جدید با ایران چگونه باید باشد؟/ مقام نظامی سابق اسرائیل: برنامه هسته‌ای ایران در پیشرفته‌ترین وضعیت خود قرار دارد گزینه نهایی سرمربیگری استقلال رسما مشخص شد بهترین فیلم‌های جشنواره فجر ۴۳ از نگاه باغ فردوسی‌ها تمام راه های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است وزش باد شدید در استان قزوین خواب ترامپ درباره غزه؛ طرح آمریکا میان همپیمانان هم خریدار ندارد آشوری: هرمزگان بیش از ۱۳۰۰ پروژه نیمه تمام دارد هشدار افزایش آلودگی هوا در تهران همکاری علمی دانشگاه تهران و بغداد برای حل مشکل ریزگردها قوهای مهاجر به تالاب بین‌المللی کانی‌برازان مهاباد مشاهده شدند افتتاح ۵ پروژه آموزشی و توانبخشی ویژه دانش آموزان استثنایی در مازندران پیشکسوت جامعه کارگری نمایندگان مجلس را با خاک یکسان کرد | قانون همسان سازی کار دست دولت داد

0

نیروی انسانی محور اصلی توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت است

  • کد خبر : 74338
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۰:۲۴
نیروی انسانی محور اصلی توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت است

بوشهر-معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گفت: نیروی انسانی محور اصلی توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده دوشنبه شب در نشست مطبوعاتی خبری، با اشاره به تدوین سند راهبردی و برنامه‌های عملیاتی، اظهار کرد: سند راهبردی ما تدوین شده و برنامه‌های عملیاتی با برش استانی و کنش‌های منطقه‌ای نیز در کنار آن در قالب مسائل آموزشی و پرورشی دنبال می‌شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش افزود: ان شاالله این برنامه‌ها کمک‌کار مدارس دولتی در راستای تحقق عدالت آموزشی و عدالت تربیتی خواهند بود.

وی با بیان اینکه در جلسات اخیر کشوری، دو موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت، گفت: هزینه‌های مربوط به امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و مدیریت داخلی توسط اولیای دانش‌آموزان تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز سیاست‌های ما به گونه‌ای تنظیم شده است که شهریه‌های ابلاغی با شهریه‌های دریافتی از خانواده‌ها تقریباً برابر باشد تا مغایرتی ایجاد نشود.

محمودزاده ادامه داد: با همفکری و هم‌افزایی در سراسر کشور، تلاش کرده‌ایم تا تاب‌آوری مردم را در نظر بگیریم و مدیریت شهریه‌ها را به گونه‌ای انجام دهیم که کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس غیردولتی حفظ شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش بیان کرد: همچنین، برای مدارسی که با شهریه‌های پایین‌تر فعالیت می‌کنند، افزایش شهریه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در نظر گرفته‌ایم تا توازن لازم بین کف شهریه و حق‌الشهریه برقرار شود.

محمودزاده در خصوص موضوع دوم، یعنی توانمندسازی نیروی انسانی در مدارس غیردولتی، تأکید کرد: نیروی انسانی محور اصلی توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت است.

وی گفت: ما معتقدیم که حضور معلمان با کیفیت در کلاس‌های درس، فارغ از دولتی یا غیردولتی بودن مدرسه، تأثیر بسزایی در کیفیت آموزش و پرورش دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش بیان کرد: سند تحول بنیادین نیز بر مرجعیت، مقبولیت، دانش، معیشت و منزلت معلم تأکید ویژه‌ای دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا، برنامه‌هایی برای توانمندسازی معلمان و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای آنان در حوزه‌هایی مانند آموزش زبان، آگاهی بین‌فرهنگی و استفاده از فناوری‌های نوین در دست اجرا داریم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در پایان با بیان اینکه ما تابع سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و حکمرانی دولت هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم با انعطاف در برنامه‌ریزی‌های آموزشی و درسی، آموزش با کیفیت و تربیت مؤثر را در خدمت دانش‌آموزان قرار دهیم.

وی گفت: از رسانه‌ها تقاضا داریم در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و جامعه در این زمینه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=74338

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.