آوین ویژه»

اتهام‌ جدید کانادا علیه ایران/ اتاوا تهران را تحریم کرد حقوق دی ماه بازنشستگان با مبلغ جدید همسان سازی واریز شد مدارس مشهد چهارشنبه غیرحضوری شد برگزاری همایش یکصدمین سال بازتأسیس حوزه علمیه قم در نیمه دوم اردیبهشت آغاز موج جدید خرید در پی افت قیمت بیت‌ کوین! از روشن شدن تکلیف «تجسمی فجر» تا نکوداشتی برای مرد هزار چهره نقاشی افشاگری درباره دعوا و فحاشی حمید رسایی با رانندگان در خیابان + عکس کاهش تاخیرهای پروازی و مدیریت هزینه های عملیاتی با تحول دیجیتال صنعت هوانوردی ورود سرمایه خارجی از دریچه توافق/ تاثیر توافق جدید بر اقتصاد ایران چیست؟ پارس مینو؛ از رشد ۷۰ درصدی سهام تا صادرات به ۲۰ کشور یاوه گویی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی علیه انصارالله و ایران تاکید روسیه و مصر بر آتش بس در غزه معرفی داوران بخش دیگرگونه‌های اجرایی «تئاتر فجر» معرفی بانوان مهم و اثرگذار با زبان هنر ضروری است جایگاه و نقش جشنواره‌ها در نشستی بررسی می‌شود گاز ویلاهای خالی در مازندران قطع می شود فراخوان ثبت‌نام در انتخابات اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین، CNG و خدمات وابسته ۱۵ مبلغ به بقاع متبرکه ایلام در ایام فاطمیه اعزام می شوند

0

تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس ستودنی است

  • کد خبر : 75908
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس ستودنی است

شهرکرد-مشاور وزیر آموزش و پرورش تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس را ستودنی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام پرنیان ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، به بررسی وضعیت آموزش و پرورش در ایران و چالش‌های موجود در این حوزه پرداخت.

وی افزود: تجربیاتی بسیاری از سفر به استان‌های مختلف دارم که همگی منجر به تعامل با معلمان و دانش‌آموزان شد، لذا بر اهمیت فضای آموزشی و مشارکت مردمی تأکید می‌کنم.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی به‌ویژه در زمان دو رئیس‌جمهور پیشین، نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش صورت گرفت از همین رو موضوع رتبه‌بندی معلمان و تصویب سند تحول بنیادین در دستور کار قرار گرفت.

پرنیان عنوان کرد: این سند به عنوان یک نیاز اساسی برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش معرفی می‌شود، توجه به مناطق محروم و برطرف کردن موانع فیزیکی می‌تواند به شناسایی نخبگان کمک کند.

وی به طرح «نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی» اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری استانداران و فرمانداران برای بهبود شرایط آموزشی ضروری است، چراکه این طرح به دنبال جلب مشارکت مردمی و ایجاد گروه‌های جهادی در آموزش و پرورش است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش به نقش معلمان به عنوان نمایندگان خدا و مسئولیت‌های سنگین آن‌ها در هدایت و آگاهی بخشی به دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: تجارب موفق معلمان در بهبود شرایط مدارس ستودنی است، همچنین اهمیت گفتمان‌سازی و ارتباط با مردم باید به صورت جدی دنبال شود، همکاری خیرین و مجامع مردمی برای تأمین نیازهای آموزشی و بهبود فضای فیزیکی مدارس اهمیت به سزایی دارد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=75908

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.