آوین ویژه»

تحرکات جدید نظامیان صهیونیست در جنوب سوریه استاندار خراسان رضوی: مردم در حفظ محیط زیست شهری کوشا باشند چگونه از اضافه شدن بدون اجازه در گروه و کانال‌های تلگرام جلوگیری کنیم؟ عقب‌نشینی دلار با ورود امیر لحظه شلیک موشک‌های حزب‌الله در پخش زنده شبکه خبر + فیلم جسد خلبانان مفقودشده فیلیپینی پیدا شد صدور همزمان احکام و حقوق بازنشستگان | سازمان تامین اجتماعی غوغا کرد ورود شهدای حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونی به گلزار شهدای بروجرد حادثه امنیتی سخت برای اشغالگران در جنین/ چندین نظامی صهیونیست زخمی شدند نخستین جلسه شورای اجرایی نمایشگاه قرآن کریم تشکیل شد اعضای آکادمی تهیه‌کنندگان جایزه سپاس را داوری می‌کنند محمدرضا شریفی‌نیا: افتخار داشتم که نقش پدر پروین را بازی کردم ارسال اولین محموله بریکت آهن‌اسفنجی به ازبکستان در هرمزگان جزئیات ثبت‌نام متولدین ۱۴۰۲ در صندوق‌های قابل معامله بورس فیلم واژگونی شدید خودرو ۲۰۶ در بزرگراه آزادگان جنوب عراق با تردد خودروهای ایرانی در این کشور موافقت کرد| صادرات کالا به کویت و عربستان ۲۷ کشته در حمله به بالگرد سازمان ملل در سودان جنوبی مقابله دانشگاهیان با تحریف جنگ؛ سازماندهی جبهه علمی و رسانه‌ای

1

الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» در همدان اجرا خواهد شد

  • کد خبر : 80957
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۰:۱۸
الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» در همدان اجرا خواهد شد

همدان ـ معاون آموزش متوسطه استان همدان در جلسه معاونین مناطق از اجرای الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» خبر داد و افزود اجرای این الگو در اولویت برنامه‌های معاونت آموزش متوسطه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آقامحمدی با اشاره به ضرورت تحول در نظام آموزش و پرورش، بر ایجاد عزم ملی در مدارس تاکید کرد و گفت: برای تحقق این هدف مهم، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای نقشه راه سند تحول بنیادین ضروری است.

وی افزود: یکی از راهکارهای کلیدی پیش‌بینی شده در سند تحول بنیادین، اجرای الگوی «مدرسه تراز سند تحول بنیادین» است. بر این اساس، ۲۰ درصد مدارس عادی دولتی و ۵۰ درصد مدارس خاص شامل نمونه، شاهد، سمپاد و غیردولتی در اولویت اجرای این طرح قرار گرفته‌اند.

آقا محمدی با تاکید بر لزوم توانمندسازی مدیران و معلمان برای اجرای موفق این الگو، خاطرنشان کرد: «خلاقیت و نوآوری باید با برنامه‌ریزی درست در دانش‌آموزان تقویت شود تا زمینه شکوفایی استعدادهای آنان فراهم گردد.»

وی همچنین بر ایجاد محیط‌های متنوع یادگیری توسط مدیران مدارس تاکید کرد و گفت: «تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان از طریق ایجاد چنین محیط‌هایی محقق خواهد شد.»

وی از آغاز دوره‌های آموزشی برای راهبران و مدیران مدارس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این دوره‌ها گامی مؤثر در جهت اجرای هرچه بهتر طرح‌های تحول‌آفرین در نظام آموزش و پرورش باشد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=80957

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.