آوین ویژه»

مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق لرستان منصوب شد شاخص روزانه آلودگی هوای بجنورد و شیروان در وضعیت ناسالم قرار گرفت این خبر درباره سود سهام عدالت را باور نکنید! وزیر ارتباطات دولت خاتمی: فیلترینگ کنونی، ضد امنیت کشور است/ زمان ما هم با ورود اینترنت مخالفت کردند، اما مگر موفق شدند؟/ راه را برای مردم باز کنیم «باغ کیانوش» ۲۵ میلیاردی شد تازه ترین موضع گیری سیاستمداران لبنانی درباره انتخاب ژنرال عون برای مقام ریاست‌جمهوری حضرت زهرا (س) جلوی هبوط فردی، اجتماعی و تاریخی انسان را گرفت مشاهده ۳ یوزپلنگ در میاندشت میامی تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۰۰ رونمایی از قدرتمندترین سوپرکامپیوتر جهان انتخاب‌های غیرمنتظره در نظرسنجی / چرا رامین رضاییان و علی علیپور نادیده گرفته شدند؟ سه عمل برای رسیدن به مقام نیکوکاران مهاجری: نظام از قانون عفاف و حجاب عبور کرده است گروه صلح یاران شهرستان گناوه تشکیل شد «تاخیر در برنامه قطارها» و رسالت راه آهن در قبال مردم ریپل در برابر SEC پیروز شد/ دلایل عدم رشد قیمت XRP چیست؟ امکان دسترسی به نسخه دیجیتال تازه های نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فراهم شد مجتمع های تولید نان در مازندران ایجاد می شود

0

۲۱۵ فقره پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

  • کد خبر : 87866
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
۲۱۵ فقره پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر- سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت استان بوشهر گفت: ۲۱۵ فقره پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا دریس صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۱ اسفندماه تا کنون تعداد ۲ هزار و ۵۸ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک بازرسی با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط نظیر تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و. … از سطح بازار به منظور نظارت دقیق بر نحوه چگونگی عرضه کالا انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲۱۵ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دریس با اشاره به اهمیت رعایت حقوق مصرف‌کننده تصریح کرد: نظارت بر واحدهای صنفی توزیعی، تولیدی و خدماتی نظیر فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، خدمات خشک‌شویی، کارواش اتومبیل، تعمیرگاه خودرو، مراکز نگهداری کالا و سردخانه‌ها، انبارها و غیره به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی نظیر احتکار، عدم عرضه و گران فروشی و غیره انجام می‌شود.

سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اظهار داشتند: گشت‌های نظارتی صمت در مناسبت‌های مختلف مانند ماه رمضان، عید نوروز، بازگشایی مدارس، یلدا و دیگر ایام خاص، به صورت ویژه با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های مربوطه با تمرکز بر گروه‌های کالایی خاص اجرا می‌شود.

وی اعلام کرد: سامانه پاسخگویی آماده دریافت گزارشات، شکایات و انتقادات مردمی نظیر کم فروشی، گران‌فروشی، تقلب، احتکار و سایر تخلفات اقتصادی به منظور تسریع در رسیدگی و جلوگیری از تخلفات صنفی، صنعتی و غیره است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=87866

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.