آوین ویژه»

محسن رضایی: دفاع مقدس الگویی برای بهتر زیستن است درخواست وقت سفارت برای سفر به فرانکفورت چرا قیمت بیت‌کوین در ایران رکورد زد؟ رشد ۲۳ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میلک رشد  صادرات ایران به کشورهای همسایه به رقم ۶۰ میلیارد دلار رسید «عقرب زرد» روی پرده می‌رود نامه اعتراضی گمرک ایران به وزیر کار تشریح عملیات نجات جان کودک ۲۱ ماهه در پاوه آتش‌سوزی انباری مغازه در ۱۲متری نوروزی ملایر رویداد «فناوری‌های نوین» در کرمانشاه برگزار می‌شود صفحه اول روزنامه های خراسان رضوی دوشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۳ سه اتفاق مثبتی که موسیمانه در استقلال رقم زد واریز سود به حساب ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سهام‌دار تیم ملی ۱۰ نفره شد / میلاد محمدی اخراج شد + فیلم ژنرال مصری: اسرائیل توان جنگیدن با ارتش مصر را ندارد نظریه امنیتی سردار سلیمانی چگونه بر پروژه‌های ناامن‌سازی منطقه غلبه کرد؟ آخرین وضعیت تمرینات پرسپولیس برای دیدار با سپاهان مراسم سالگرد شهادت شهید نواب صفوی

0

۲۱۵ فقره پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

  • کد خبر : 87866
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
۲۱۵ فقره پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر- سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت استان بوشهر گفت: ۲۱۵ فقره پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا دریس صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۱ اسفندماه تا کنون تعداد ۲ هزار و ۵۸ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک بازرسی با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط نظیر تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و. … از سطح بازار به منظور نظارت دقیق بر نحوه چگونگی عرضه کالا انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲۱۵ فقره پرونده تخلف به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دریس با اشاره به اهمیت رعایت حقوق مصرف‌کننده تصریح کرد: نظارت بر واحدهای صنفی توزیعی، تولیدی و خدماتی نظیر فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، خدمات خشک‌شویی، کارواش اتومبیل، تعمیرگاه خودرو، مراکز نگهداری کالا و سردخانه‌ها، انبارها و غیره به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی نظیر احتکار، عدم عرضه و گران فروشی و غیره انجام می‌شود.

سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اظهار داشتند: گشت‌های نظارتی صمت در مناسبت‌های مختلف مانند ماه رمضان، عید نوروز، بازگشایی مدارس، یلدا و دیگر ایام خاص، به صورت ویژه با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های مربوطه با تمرکز بر گروه‌های کالایی خاص اجرا می‌شود.

وی اعلام کرد: سامانه پاسخگویی آماده دریافت گزارشات، شکایات و انتقادات مردمی نظیر کم فروشی، گران‌فروشی، تقلب، احتکار و سایر تخلفات اقتصادی به منظور تسریع در رسیدگی و جلوگیری از تخلفات صنفی، صنعتی و غیره است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=87866

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.