آوین ویژه»

معرفی هیئت داوران جشنواره مونولوگ شکسپیر و چخوف حوزه علمیه در برابر تحولات جوامع بشری بی‌تفاوت نیست بورس تا پایان سال سوپرایز می شود | سهامداران بخوانند ادارات استان سمنان تعطیل شد برنامه سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه همدان در حال برگزاری است خاتمی به دیدار کروبی رفت + فیلم تسبیح اهدایی رهبر انقلاب به قیمت یک میلیارد تومان به فروش رسید وضعیت اقتصادی کشور بانک‌ها را دچار مشکل کرده است بوژوویچ پرسپولیس را به راحتی برد رقابتی‌شدن قیمت کالا و خدمات با اجرای دستوالعمل جدید نرخ‌گذاری احتمال انتقال صدها نظامی سوری به بازداشتگاه‌های مخفی «الجولانی» مجلس: حقوق کارگران باید دوباره افزایش یابد افزایش ۱۰ برابری بودجه شهرداری کردکوی طی سه سال گذشته آمادگی بخش خصوصی برای مشارکت در تامین مالی پروژه‌های نیمه تمام دولت پرداخت ۸۱۱ هزار وام نهضت ملی مسکن تا پایان سال/ جزئیات افزایش سقف تسهیلات سهم یک درصدی مازندران از صادرات کالا به تاجیکستان وحدت ملی و جانفشانی مردم منطقه زمینه‌ساز فتح بستان شد بایدن بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ۵۰ ساله آمریکا

0

تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان آذربایجان غربی رسیدگی شد

  • کد خبر : 9206
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲:۳۹
تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان آذربایجان غربی رسیدگی شد

ارومیه- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، گفت: در ۷ ماهه گذشته سال جاری به تخلف ۸۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت در کمیته استانی رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جلیلی نژاد در این زمینه با اشاره به اهمیت کاهش میانگین زمانی رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: از ابتدای سال جاری در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات در دفاتر، به تمامی ۸۲ تخلف واصله از دفتر پیشخوان خدمات دولت طبق شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵و شکایات کتبی دریافت شده رسیدگی شد.

وی بر اهمیت رسیدگی به تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف تاکید کرد و گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان مکلف هستند تمام شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخطی از اجرای این تعهدات پس از بررسی در کمیته تخلفات، مشمول جریمه‌ای متناسب با میزان اهمیت تخلف خواهند شد.

رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=9206

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.