آوین ویژه»

تجلی عشق در آغوش طبیعت؛اقدام تحسین‌برانگیز زوج مریوانی در روز زمین پاک ارزیابی نقاط قوت و ضعف برندها در همایش ملی برند «زلنسکی» در نشست سران اتحادیه اروپا درباره اوکراین شرکت می‌کند ۸۸ زندانی جرائم غیر عمد در شب ولادت امام علی (ع) آزاد شدند تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاریان محفل در مراسم تشییع سید حسن نصرالله پیش بینی قیمت طلا با سیگنال ارز در سال ۱۴۰۴ بازار امروز بورس سبزتر از همیشه بازار درگزین و کنترل قیمت‌ها زیر ذره‌بین تعزیرات حمله تند حمید رسایی به عراقچی به دلیل دیدار با ویتکاف ثبت نام آزمون زبان MSRT در فروردین ۱۴۰۴ تا بیستم این ماه ادامه دارد جشن مستقل سینمای ایران برگزیدگانش را شناخت؛ ایران بهشت مستندسازان است؟ گزافه‌گویی‌های جدید وزیر تندرو اسرائیل: در غزه شهرکسازی می‌کنیم بهره‌مندی ۸۶ هزار بیمار از خدمات اورژانس بیمارستان میناب آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه ۲۲ آذرماه برگزار می شود واکنش ترکیه به توقف ارسال کمک‌های انسانی به غزه سرپرست اداره‌کل دانشجویی معاونت دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شد یادداشت امانپور | دستاوردهای تحول‌آفرین آبخیزداری در نائین چالش‌های سامانه جامع تجارت برای فعالان صنف لوازم خانگی بررسی شد

2

تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان آذربایجان غربی رسیدگی شد

  • کد خبر : 9206
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲:۳۹
تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان آذربایجان غربی رسیدگی شد

ارومیه- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، گفت: در ۷ ماهه گذشته سال جاری به تخلف ۸۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت در کمیته استانی رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جلیلی نژاد در این زمینه با اشاره به اهمیت کاهش میانگین زمانی رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: از ابتدای سال جاری در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات در دفاتر، به تمامی ۸۲ تخلف واصله از دفتر پیشخوان خدمات دولت طبق شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵و شکایات کتبی دریافت شده رسیدگی شد.

وی بر اهمیت رسیدگی به تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف تاکید کرد و گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان مکلف هستند تمام شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخطی از اجرای این تعهدات پس از بررسی در کمیته تخلفات، مشمول جریمه‌ای متناسب با میزان اهمیت تخلف خواهند شد.

رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=9206

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.