آوین ویژه»

خرید گوشی نو هم به صف آرزوها پیوست مراحل صدور گواهی‌نامه فرودگاه امام خمینی (ره) نهایی شد هشدار اتاق اصناف به گران فروشان شب یلدا زمستان در غزه؛ کودکی که از سرما می لرزد و ورود آب به چادرها+فیلم گام بلند ایران برای گسترش صادرات/ وزیر صنعت خبر داد فعالیت مدارس کردستان روز چهارشنبه مجازی است بعثت کرمانشاه به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود تنبل بودن آنقدر که می‌گویند، بد نیست/ ضریب هوشی تنبل‌ها بالاتر از بقیه افراد است! مدیر پخش شبکه یک سیما از سمت خود عزل شد واریز سود سهام عدالت به چالش جدید رسید! استفاده از پساب راهکار رفع مشکل کم آبی در استان سمنان است لیگ برتر فوتبال – پرسپولیس و چادرملو اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در گلستان توانمندسازی جوامع روستایی ضرورتی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور فوری/ پاپ فرانسیس درگذشت ادعای رویترز: ایران با گروه‌های معارض در سوریه ارتباط مستقیم دارد ترامپ: تعرفه متقابل علیه کانادا وضع می‌کنیم! خسارت ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی صنایع از بحران انرژی

0

تمام شکایات نوروزی حوزه گردشگری استان همدان بررسی شد

  • کد خبر : 98422
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ - ۰:۱۹
تمام شکایات نوروزی حوزه گردشگری استان همدان بررسی شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در ایام نوروز به ۸ فقره شکایت گردشگران رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خاکسار اظهار کرد: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه مجموعاً تنها ۸ فقره شکایت در سامانه ۰۹۶۲۹ ستاد خدمات سفر استان همدان ثبت شده که به همگی آنها رسیدگی شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه نظارت بر تأسیسات گردشگری استان به شکل مستمر ادامه دارد، گفت: گشت‌های نظارتی متشکل از نمایندگان میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره صمت هستند.

وی تاکید کرد: بازدید از تأسیسات گردشگری استان در تمام تعطیلات ایام نوروز به صورت شبانه روزی ادامه داشت و این واحدها تحت رصد و پایش مستمر قرار گرفتند.

خاکسار گفت: واحدهایی که قوانین و مقررات را رعایت نمایند مورد تشویق قرار می‌گیرند و واحدهایی که از قوانین سرپیچی می‌کنند بدون هیچ اغماضی پس از تذکر و اخطار به مراجع قضائی و انتظامی جهت اعمال قانون معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه روزی در طول سال در خدمت مسافران و گردشگران قرار دارد و می‌توانند نکته نظرات را در خصوص چگونگی نحوه ارائه خدمات با ما در میان بگذارند و در کمترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی می‌‎شود.

خاکسار در خاتمه با بیان اینکه تمام نظارت‌ها در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی است، عنوان کرد: در این نظارت‌ها هتل، هتل آپارتمان، هتل بوتیک، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم گردی، مهمان‌پذیر، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، مجتمع‌های گردشگری، واحدهای پذیرایی بین راهی، محوطه‌های گردشگری، سفره خانه سنتی، سرویس‌های بهداشتی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی مورد بازدید قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=98422

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.