آوین ویژه»

تاب‌آوری در جامعه اثرات مثبتی به دنبال دارد واکنش ظریف به مذاکرات ایران و آمریکا بررسی ارائه تسهیلات در طرح جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده عمومی ۷۶ نقطه فارس میزبان اقامه نماز عید فطر ۲ سانحه رانندگی در جاده اراک به ازنا هشت مصدوم برجای گذاشت حماس: اقدام مالدیو علیه صهیونیست‌ها ستودنی است قطر بین ایران و آمریکا میانجیگری می‌کند؟ «مدودف» از توافقنامه مشارکت جامع بین روسیه و کره شمالی خبر داد حمله توپخانه ای سوریه به لبنان مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد تهیه جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان |‌ دولتی ها ۱۰ برابر بخش خصوصی حقوق دریافت می کنند! مومنی: پورموسوی به تمرینات مس برمی گردد جشنواره انتخاب مادر سال در شب یلدای شبکه سه سیما قمی: جلوه‌ای از آینده‌نگری هیئت‌ها، توجه به موضوع جوانان و رخدادهای آتی منطقه است شبکه برنده ۳۶ جایزه امی به ایتن هاوک و هارجو سفارش سریال داد آمار ترددها در محورهای لرستان ۱۰ میلیونی شد؛ ترافیک روان است امیر قطر به تهران رسید+ فیلم استقلال با مرد خوش پوش اروپا وارد مذاکره شد

0

سمنان سومین استان برتر کنکور ۱۴۰۳ شد

  • کد خبر : 99064
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۴ - ۰:۱۵
سمنان سومین استان برتر کنکور ۱۴۰۳ شد

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این استان توانست رتبه سوم در بین استان های کشور در شاخص کنکور ۱۴۰۳ را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه کیفیت بخشی آموزشی در آموزش و پرورش سمنان گفت: این استان توانست رتبه سوم در بین استان‌های کشور در شاخص کنکور ۱۴۰۳ را کسب کند.

وی با بیان اینکه استان سمنان در رشته علوم ریاضی رتبه دوم و در رشته علوم تجربی رتبه سوم کشور را کسب کرده است؛ افزود: در رشته علوم انسانی نیز رتبه استان پنجم و در هنر رتبه اول و در زبان انگلیسی رتبه سوم را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: افت استان در کنکور ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل ۰.۶ درصد بود که این میزان افت، کمتر از استان‌های پیش‌رو مانند یزد با ۲.۶ درصد و تهران با ۰.۸ درصد است.

شریفی با اشاره به اهمیت مدیریت زمان طلایی باقی‌مانده تا کنکور و امتحانات نهایی، بر برگزاری جلسات کارگروه به‌صورت هفتگی و تفکیک مباحث امتحانات نهایی و کنکور به‌طور کامل تأکید کرد.

مهدی حزب‌الهی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان نیز در این نشست «گفتمان آموزش‌شناسی» را نیاز امروز آموزش و پرورش، عنوان و خاطرنشان کرد: ضعف مدارس ناشی از کمبود آگاهی کارگزاران آموزشی از ماهیت یادگیری است.

وی افزود: این گفتمان باید در سطوح مدارس، شهرستان‌ها و اداره کل توسعه یابد و موضوعاتی مانند روش‌های تدریس، عدالت آموزشی، نقش معلم و فناوری در آموزش از محورهای این گفتمان به‌شمار می‌روند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=99064

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.