آوین ویژه»

ستاره استقلال با پیراهن قرمز + عکس سرمازدگی بیش از ۹ هزار تن محصول کشاورزی در گیلانغرب جزئیات بیشتر از گوشی ارزان‌قیمت پوکو کارزار رایگان واکسیناسیون دام در سقز برای مقابله با بیماری‌ها آغاز شد واکنش پرسپولیس به پیشنهاد بشیکتاش برای ارونوف «زندگی با آیه‌ها» رمز ماندگار محبت و تفسیر آیه ۹۶ سوره مریم فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب درخصوص مذاکره با آمریکا تفسیر آیه ۹۶ سوره مبارکه «مریم» به گویش بختیاری قیمت دینار عراق امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول تیم مهدی قایدی برای فصل بعد مشخص شد اختتامیه ششمین هفته فیلم و عکس استان ایلام برگزار شد السودانی: ماهر اسد وارد عراق نشده است دلیل کاهش تولید صنایع بورس چه بود؟ سینمای دغدغه‌‎مند بین کنترل داخلی و جو منفی خارجی گیر افتاده است نشست خبری «تاکسیدرمی»؛ ایجاد فرم فانتزی آغاز چالش‌های فیلم بود پشت پرده تماس‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال با کمیته‌های انضباطی و اخلاق تروریست‌ها به مرز ایران رسیدند +جزئیات بینندگان «به اضافه یک»: با ولنگاری در فضای مجازی مخالف هستیم

0

سمنان سومین استان برتر کنکور ۱۴۰۳ شد

  • کد خبر : 99064
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۴ - ۰:۱۵
سمنان سومین استان برتر کنکور ۱۴۰۳ شد

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این استان توانست رتبه سوم در بین استان های کشور در شاخص کنکور ۱۴۰۳ را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه کیفیت بخشی آموزشی در آموزش و پرورش سمنان گفت: این استان توانست رتبه سوم در بین استان‌های کشور در شاخص کنکور ۱۴۰۳ را کسب کند.

وی با بیان اینکه استان سمنان در رشته علوم ریاضی رتبه دوم و در رشته علوم تجربی رتبه سوم کشور را کسب کرده است؛ افزود: در رشته علوم انسانی نیز رتبه استان پنجم و در هنر رتبه اول و در زبان انگلیسی رتبه سوم را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: افت استان در کنکور ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل ۰.۶ درصد بود که این میزان افت، کمتر از استان‌های پیش‌رو مانند یزد با ۲.۶ درصد و تهران با ۰.۸ درصد است.

شریفی با اشاره به اهمیت مدیریت زمان طلایی باقی‌مانده تا کنکور و امتحانات نهایی، بر برگزاری جلسات کارگروه به‌صورت هفتگی و تفکیک مباحث امتحانات نهایی و کنکور به‌طور کامل تأکید کرد.

مهدی حزب‌الهی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان نیز در این نشست «گفتمان آموزش‌شناسی» را نیاز امروز آموزش و پرورش، عنوان و خاطرنشان کرد: ضعف مدارس ناشی از کمبود آگاهی کارگزاران آموزشی از ماهیت یادگیری است.

وی افزود: این گفتمان باید در سطوح مدارس، شهرستان‌ها و اداره کل توسعه یابد و موضوعاتی مانند روش‌های تدریس، عدالت آموزشی، نقش معلم و فناوری در آموزش از محورهای این گفتمان به‌شمار می‌روند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=99064

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.