آوین ویژه»

اجرای پروژه زیرگذر شهر کهنه و انتقال زباله گاه تأکید بر توسعه کنگاور؛ از نهضت ملی مسکن تا رونق شهرک صنعتی لزوم حفظ حرمت ماه رمضان و شب‌های قدر در نوروز حمله روزنامه صهیونیستی به رئیس جمهور آمریکا؛ ترامپ متقلب است پیش بینی بورس فردا ۳۰ آبان | ورود ۱۱۰ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه! واکنش وزیر علوم به تایید شورا بر میزان تاثیر معدل در کنکور برج خلیفه نباید سرپا می‌ماند؛ راز مهندسی شاهکاری که قوانین فیزیک را به چالش کشید تکذیب فیلم منتسب به سهامداران بورس محکومیت سرباز انگلیسی به اتهام جاسوسی برای ایران احتمال تداوم انسداد محور کندوان وجود دارد خسارت جزیی ۱۵ مسکن در زلزله ۴.۵ ریشتری سوادکوه فریاد مرگ بر اسرائیل مردم شیراز در مهمانی کیلومتری عید غدیر واریز ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به حساب دهک‌ های یک تا پنج از آذر ماه نتانیاهو در باتلاق جنگ غزه؛ از شکست‌های نظامی تا فروپاشی داخلی مصرف سوخت هواپیما چقدر است؟ آیا می‌توانم خودرو از دبی وارد کنم؟ [شرایط و هزینه‌ها] اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت رفع موانع تولید در گیلان مهم‌ترین ریسک‌های بورس در ۱۴۰۴/ بهترین استراتژی برای سرمایه‌گذاری چیست؟

1

ضرورت پیاده‌سازی استراتژی‌های نوین و مهندسی مجدد در روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت صمت

  • کد خبر : 115407
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۵

مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت صمت با کمترین امکانات بیشترین خدمات را در عرصه اطلاع رسانی و فضای تعاملی ارایه می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سولماز ادریسی در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و سید عباس حسینی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزراتی وزارت صمت حضور داشتند، در در سالن کنفرانس محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، افزود: اکنون در زمان وزارت مهندس اتابک وزیر صمت و با حمایت های رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت؛ فضایی تعاملی ایجاد شده تا دغدغه های روابط عمومی ها شنیده شود.

وی در این برنامه با تاکید بر نیاز به نیروهای متخصص در حوزه روابط عمومی، گفت: اکنون نیاز است روابط عمومی شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه، با مهندسی مجدد و تعیین استراتژی های جدید؛ همسویی بیشتری با اهداف وزارت صمت داشته باشند.

ادریسی ضمن بیان اینکه در اینگونه رویدادها ضروری است تا مدیران عامل و روسای سازمان ها و شرکت ها در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند، افزود: بیان دیدگاه ها و دغدغه ها در حضور مدیران؛ شرایط را بیش از پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی هموار می کند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت حوزه روابط عمومی به گونه ای است که اگر مدیران این حوزه متخصص و اگاه به مسائل روز نباشند؛ نمی توانند پاسخگوی خواسته های وزارتخانه باشند و بدیهی است که روابط عمومی باید در بطن امور باشد و در حاشیه قرار نگیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=115407

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.