آوین ویژه»

۱۰ روز برفی برای ایران؛ نیمی از کشور سفیدپوش می شود پیدا کردن رفیق مسجدی ثمره نیک اعتکاف است رمضانی: برای ما دفاع از مظلوم مهم است، نه شیعه یا سنی بودن؛ زنان باید جریان‌ساز باشند پیام‌های حملات مقاومت یمن و ناتوانی صهیونیست‌ها در مواجهه با حملات تحلیل تکنیکال و بنیادی پتروشیمی پردیس / عملکرد خوب شپدیس با رشد سهم تکمیل می‌شود؟ اطلاعیه رسمی سازمان تامین اجتماعی | زمان واریز مابه‌التفاوت همسان سازی اعلام شد هوشمندسازی در توزیع کالاهای اساسی استان تهران توسعه زیرساخت‌های آموزشی در روستاهای ساری تعیین زمان واریز معوقات بازنشستگان | اعلام مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی  نخستین اجتماع خیرین هیئت های تهران برگزار می شود بسیج نقش مهمی در اعتلای کشور دارد توافق سرخ‌ها با بازیکنی که هو شد؛ جانشینی ستاره محبوب هشدار افزایش دما؛ احتمال تخریب محصولات کشاورزی در ۴ استان ضربه مهلک ترامپ به کارگران ایران دروازه بان استقلال: مطمئن هستم صعود می کنیم! چشم‌انداز بازار بیت‌کوین/ خرید‌های ترامپ باعث صعودی انفجاری می‌شود؟ واکنش پاریس به اظهارات خصمانه وزیر صهیونیست درباره کرانه باختری آیین احیای شب نوزدهم ماه رمضان در مصلی بیت‌المقدس اراک

0

ضرورت پیاده‌سازی استراتژی‌های نوین و مهندسی مجدد در روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت صمت

  • کد خبر : 115407
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۵

مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت صمت با کمترین امکانات بیشترین خدمات را در عرصه اطلاع رسانی و فضای تعاملی ارایه می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سولماز ادریسی در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و سید عباس حسینی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزراتی وزارت صمت حضور داشتند، در در سالن کنفرانس محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، افزود: اکنون در زمان وزارت مهندس اتابک وزیر صمت و با حمایت های رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت؛ فضایی تعاملی ایجاد شده تا دغدغه های روابط عمومی ها شنیده شود.

وی در این برنامه با تاکید بر نیاز به نیروهای متخصص در حوزه روابط عمومی، گفت: اکنون نیاز است روابط عمومی شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه، با مهندسی مجدد و تعیین استراتژی های جدید؛ همسویی بیشتری با اهداف وزارت صمت داشته باشند.

ادریسی ضمن بیان اینکه در اینگونه رویدادها ضروری است تا مدیران عامل و روسای سازمان ها و شرکت ها در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند، افزود: بیان دیدگاه ها و دغدغه ها در حضور مدیران؛ شرایط را بیش از پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی هموار می کند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت حوزه روابط عمومی به گونه ای است که اگر مدیران این حوزه متخصص و اگاه به مسائل روز نباشند؛ نمی توانند پاسخگوی خواسته های وزارتخانه باشند و بدیهی است که روابط عمومی باید در بطن امور باشد و در حاشیه قرار نگیرد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=115407

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.