آوین ویژه»

سازمان دامپزشکی: جابه‌جایی هر نوع دام در کشور را رصد می‌کنیم واکنش شهرام دبیری به برکنار شدنش توسط رئیس جمهور محمودرضا بانکی، مدیر مالی ایلان ماسک کیست؟ + بیوگرافی و سوابق اثر روانی قطعنامه آژانس بیش از تاثیر واقعی آن در بازار ارز است این گزارش یک «آگهی سیاه» است؛ پول بده شهرت بگیر! مراسم «شیرخوارگان حسینی» در ارومیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی از فردا در البرز آغاز می شود افتخار 1404 پرند دارو: تولید داروهای نوآورانه و ورود به بازار سرمایه تمام جاده های آذربایجان‌شرقی برفی است/سفرهای غیرضروری را لغو کنید کابوس رقبا؛ گوشی شیائومی با چیپست کوالکام! توضیحات فرمانده انتظامی فارس در خصوص درگیری در بلوار نارنج شیراز جزءخوانی قرآن کریم به میزبانی شهداء دستگاه دیپلماسی بخواند؛ پروژه محاصره ژئوپلیتیکی و زنگ خطر حذف ایران از معادلات منطقه‌ای شروع پیش تولید ۲ سریال «حضرت معصومه (س)» و «پوریای ولی» کشف دخانیات قاچاق در بوئین زهرا شماره مارادونا از بایگانی خارج شد؟/ خرید جدید ۱۰ پوشید!+ عکس آمار شهدای غزه از ۴۵ هزار و مجروحان از ۱۰۷ هزار نفر فراتر رفت نمایش آثار متأخر انیمیشن کوتاه ایرانی در خانه هنرمندان ایران

0

پرچم صنایع عمومی بالا رفت / رشد ۱۳ درصدی صادرات چاق و قهوه ایران

  • کد خبر : 132857
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۴
پرچم صنایع عمومی بالا رفت / رشد ۱۳ درصدی صادرات چاق و قهوه ایران

بنا به گفته معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارتصادرات قهوه و نوشیدنی‌ها طی سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز چهارشنبه در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، قهوه، چای و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با اشاره به فعالیت‌ها و دستاورد‌های صنعت نوشیدنی کشور در دوران جنگ ۱۲ روزه، اظهار داشت:در دوران جنگ، صنعت نوشیدنی کشور با رشد و افزایش تولید روبه‌رو شد.

وی افزود: صنعت نوشیدنی‌ها و قهوه در دوران ۱۲ روزه جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه ایران، بدون محدودیت، محصول به بازار عرضه کرد و حتی افزایش تولید داشت.

شیخ تصریح کرد: در آن زمان، تولیدات مورد نیاز مردم بدون محدودیت در قفسه‌ها عرضه می‌شد و به‌ویژه در حوزه آب معدنی، صنعت به‌صورت جهادی عمل کرد.

وی از کارگران، مدیران و کارخانه‌هایی که در طول جنگ شبانه‌روز فعالیت می‌کردند، قدردانی کرد و گفت: طی دوره جنگ، تولیدات مورد نیاز مردم به‌خوبی تأمین شد.

رشد ۶ درصدی تولید نوشیدنی‌ها در سال قبل

وی همچنین با اشاره به همکاری‌های انجام‌شده با انجمن‌های وابسته به نوشیدنی و آب معدنی برای برطرف کردن نیاز‌های بسته‌بندی، حمل‌ونقل و سوخت در دوره جنگ ۱۲ روزه، اظهار داشت: سال گذشته در مجموع، صنایع عمومی ۱۳ درصد رشد داشت.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: صنعت نوشیدنی نیز سال گذشته ۶ درصد در تولید و ۱۳ درصد در صادرات رشد داشته است و این روند در سه‌ماهه نخست امسال نیز ادامه یافت.

شیخ درباره برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صورت بروز بحران‌های مشابه جنگ، برای تأمین به‌موقع مواد اولیه مانند آب معدنی، پت و افزودنی‌ها و ذخیره‌سازی آنها گفت: توجه ویژه به نیاز‌های صنعت نوشیدنی در شرایط جنگی مورد تأکید است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=132857

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.