آوین ویژه»

چنارهای ولیعصر در لبه تیغ؛ احیا یا نابودی؟ «چند گرگ از عروسی مادرم ماه‌جان»: جاه‌طلبی بصری در تئاتری با روایت ناقص اجرای طرح جامع مسکن برای هدایت طلاب به موطنشان جنگل‌های زاگرس در حال احتضار هستند/فقر باعث تنش محیط‌زیستی می‌شود نکوداشت استاد «علی اکبر موسوی قوچانی» در مشهد برگزار شد اختلاف قیمت زمین‌ در مناطق مختلف مانعی جدی برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان است پیشنهاد ۶۰ میلیاردی استقلال را رد کردم/ یاغی بودن به من نمی‌آید! سرخپوشان شیرازی به دنبال سرمربی جدید قیمت دلار امروز دوشنبه ۳ دی ۱۴۰۳ | افزایش قیمت تا کی ادامه دارد؟ ورود نخستین محموله شکر ترانزیتی از ایران به افغانستان فرمول تعیین نرخ تعادلی دستمزد کارگران در بازار آزاد کار چیست؟ نظام مالیاتی هوشمند | چالش‌ های مالیاتی به پایان می‌ رسد تردد در جاده‌های لرستان ۳۲ درصد افزایش یافت تأکید استاندار اصفهان بر ضرورت اطلاع‌رسانی طرح سرشماری کشاورزی سرمربی شمس آذر: با تمام تمرکز برابر ذوب آهن جنگیدیم تحصیل در تخصص‌های پزشکی از سکه افتاد؛ چرایی خالی ماندن ظرفیت پذیرش دستیاری وزارت علوم: مطالب عنوان شده در خصوص نحوه تغییر رئیس دانشگاه فردوسی نادرست است عکسی از بشار اسد در هیبت یک جراح چشم پزشک

1

قیمت‌گذاری دستوری مانع اصلی پیشرفت صنعت لاستیک / مگر می‌شود با افزایش ۳۰ درصدی هزینه‌ها، قیمت لاستیک تغییر نکند؟ 

  • کد خبر : 39042
  • ۰۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
قیمت‌گذاری دستوری مانع اصلی پیشرفت صنعت لاستیک / مگر می‌شود با افزایش ۳۰ درصدی هزینه‌ها، قیمت لاستیک تغییر نکند؟ 

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر گفت: در دنیا تحولات تکنولوژیک در ساخت تایر رخ داده، اما ما تحت نظارت قیمت‌گذاری دستوری از هر نوع تحقیق و توسعه مبرا شده‌ایم و با اجبار تایر اقتصادی تولید می‌کنیم. با وجود این که قیمت‌گذاری دستوری ناکارآمدی خود را نشان داده، باز هم به کار گرفته می‌شود. با آغاز برنامه هفتم توسعه، باید قیمت‌گذاری دستوری حذف شود، اما این موضوع هنوز محقق نشده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=39042

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.