آوین ویژه»

بهره برداری از ۳۸۳ دستگاه واگن باری به ارزش ۱.۳ همت حماس ۳ زن اسرائیلی را آزاد می‌کند آیت الله سبحانی: بسیج نماد حضور در میدان خدمت به مردم است آتش سوزی گسترده یک واحد تولیدی در چمستان زیرساخت‌های درمان در شأن آذربایجان شرقی نیست استان کرمان فردا دوشنبه ۶ اسفند تعطیل است ۴۹ درصد طلاق‌ها در ۵ سال اول زندگی اتفاق می‌افتد ۱۰۰ واحد گشت خودرویی پلیس راه در طرح زمستانه البرز فعال شدند ریشه ناترازی انرژی، اقتصاد دستوری و مداخله دولت در قیمت‌گذاری‌ است تاثیر خودتنظیم‌گری در افزایش مسئولیت‌پذیری سرویس‌ها بررسی وضعیت ترافیکی/ تهران خلوت؛ آزادراه تهران-شمال شلوغ تلاش آمریکا برای کلید زدن دور جدید عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ترودو: کانادا در برابر سیاست های ترامپ ایستادگی خواهد کرد ۱۰ عامل رسوب کالا در مبادی ورودی به روایت گمرک اروپا درپی نقره‌داغ‌کردن شیائومی و تیک‌تاک است اژه‌ای: هر نهاد باید ساختار و مأموریت‌های خود را ارزیابی کند دانشجوی دانشگاه تهران برنده بورسیه مطالعات هند معاصر شد زمان آغاز مرحله دوم یارانه معیشتی کالابرگ | کدام دهک‌ ها مشمول می شوند؟

1

مذاکره ایمیدرو با نهادها برای دریافت سهمیه مناسب فاینانس

  • کد خبر : 83570
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
مذاکره ایمیدرو با نهادها برای دریافت سهمیه مناسب فاینانس

معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو گفت: با نهادهای حاکمیتی همچون سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و ریاست جمهوری در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم سهمیه مناسبی از طرح های فاینانس دریافت کنیم و متعاقب آن، تعدادی طرح بزرگ مقیاس در بخش معدن و صنایع معدنی را آغاز کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد آقاجانلو، رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: مدیریت روابط عمومی این سازمان با تشکیل کمیته های تخصصی با حضور معاونان و مدیران و نیز رسانه های تخصصی، چالش های این بخش را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: فضای تعامل با رسانه ها در ایمیدرو باز است و خبرنگاران می توانند با معاونان و مدیران این سازمان ارتباط بگیرند و نسبت به دریافت و انتشار به موقع اطلاعات و وضعیت طرح ها اقدام کنند. انتشار به موقع اخبار در فضای کنونی ضروری است و بدون شک انتشار با تاخیر، کیفیت و اثرگذاری آن را کاهش می‌دهد.

آقاجانلو با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص بین المللی، باید بسیار دقیق و با نظرات تخصصی پیش رویم، گفت: اکنون زمان آزمون و خطا گذشته است و باید در شرایط فعلی، با همفکری و هم اندیشی و بهره گیری از دیدگاه های تخصصی اعضای رسانه، مشکلات و چالش ها را رفع کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال، رشد صادرات در شرایط کنونی، نوع اقدام در فضای پایین آمدن تعهد ارزی، کاهش مشکل ناترازی انرژی، تامین مالی طرح‌ها، چگونگی بهره گیری از ظرفیت تولید ایجاد شده در صنعت فولاد و غیره، نیاز به همفکری و هم اندیشی و استفاده از دیدگاه های تخصصی رسانه ها دارد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو، به اشاره به موضوع ناترازی بزرگ در حوزه نیروی انسانی این سازمان گفت: برخورداری از نیروی انسانی کیفی، از اولویت های ضروری دستیابی به رشد 13 درصدی بخش معدن در برنامه هفتم توسعه است. در این زمینه، رسانه ها می توانند کمک کنند.

وی ادامه داد: مجلس و دولت نیز باید ساز و کار لازم را برای این موضوع فراهم کنند تا ایمیدرو بتواند با توانمندی بالا اهداف توسعه ای را دنبال و برنامه های هفتم توسعه را محقق کند.

برند در راستای اهداف کشور

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه برند بودن باید در راستای رسیدن به هدف آن صورت گیرد، گفت: برند شدن ایمیدرو نیز باید برای رسیدن به اهداف عالیه کشور باشد و مزیت های بخش معدن و صنایع معدنی و توسعه آن در این مسیر قرار گیرد. اینجاست که با تلاش و هم فکری همدیگر کشور برند می شود.

وی ادامه داد: مشکل اصلی کشور در همه حوزه ها از جمله ایمیدرو، مشکل مالی نیست بلکه نحوه اجرای آن است و با اتخاذ رویکرد مناسب، مشکل مالی نیز نخواهیم داشت.

مذاکره ایمیدرو با نهادها برای دریافت سهمیه مناسب فاینانس

سمیه خلوصی، معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو در این نشست گفت: با نهادهای حاکمیتی همچون سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و ریاست جمهوری در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم سهمیه مناسبی از طرح های فاینانس دریافت کنیم و متعاقب آن، تعدادی طرح بزرگ مقیاس در بخش معدن و صنایع معدنی را آغاز کنیم.

وی افزود: اکنون برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه، برنامه ریزی دقیقی در ایمیدرو صورت گرفته است. همچنین برای موضوع تولید برابر ظرفیت و کاهش ناترازی ها، به صورت مستمر با مسئولان نشست برگزار می شود. موضوع دیگر، بررسی ماموریت های ایمیدرو و رسانه برای ارتقای بخش معدن و صنایع معدنی در برنامه این سازمان است.

اقدامات روابط عمومی ایمیدرو در مدیریت جدید

سولماز ادریسی، مدیر روابط عمومی ایمیدرو نیز در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره جدید مدیریت روابط عمومی این سازمان گفت: تهیه اساس نامه روابط عمومی ایمیدرو با مشورت و هم فکری مدیران روابط عمومی های شرکت های تابعه و وابسته، تشکیل شورای سیاستگذاری و اطلاع رسانی ایمیدرو با حضور رئیس هیات عامل، معاونان و حراست، از جمله اقدامات صورت گرفته طی 2 ماهه اخیر بود.

وی ادامه داد: به روز رسانی سایت اطلاع رسانی ایمیدرو، برگزاری همایش مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه و وابسته ایمیدرو و نیز تشکیل 7 کارگروه تخصصی مدیران روابط عمومی ایمیدرو از جمله هوش مصنوعی، مسئولیت اجتماعی و کارگروه دیجیتال و رسانه و نیز برنامه آموزش در این حوزه ها، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت روابط عمومی بود.

ادریسی خاطرنشان کرد: برای آگاهی بخشی و آموزش خبرنگاران تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی، برنامه برگزاری همایش اختصاصی برای خبرنگاران در اسفند در نظر گرفته شد اما به دلیل مشکل ناترازی انرژی لغو شد. قرار است این برنامه در سال آینده برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی و معدنی برای خبرنگاران، جزو اولویت های روابط عمومی ایمیدرو در سال آینده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=83570

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.