آوین ویژه»

آغاز ثبت‌نام در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۴ از امروز؛ انتشار دفترچه راهنما همزمان با ثبت‌نام محرومیت ۱۰ ساله از کنکور سراسری در صورت همراه داشتن وسایل الکترونیکی انهدام ۴ باند توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران جاده چالوس یک‌طرفه شد | کولاک و برف در محورهای کوهستانی خروج کامل نظامیان فرانسه از چاد کسب رتبه اول کشور در ساخت و تحویل مدارس توسط سیستان و بلوچستان  مبنای رتبه‌بندی و سطح بندی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد سیاست‌های دانش‌بنیان دریا محور در استان بوشهر اجرا می‌شود آموزش محاسبه قیمت طلا با ماشین حساب | خریداران بخوانند رهبر معظم انقلاب: نباید تردید کرد که عامل اصلی آنچه در سوریه اتفاق افتاد، در اتاق فرمان آمریکا و اسرائیل طراحی شده است نوسان دلار و سکه کانالی شد بازدیدمعاون رئیس‌جمهور درامور زنان وخانواده ازبیمارستانی در جنوب تهران سه راهی کوهدشت – سرخه  ایمن سازی شد  بررسی انقلاب از دید یک ناظر بی‌طرف؛ مستندی که از یک سقوط ۱۰۰ روزه می‌گوید مبلغ عیدی بازنشستگان کشوری رسما مشخص شد دیزنی زیر پای «سفید برفی» فرش قرمز پهن نمی‌کند تحول در حوزه علمیه باید آینده‌نگرانه باشد پیکر شهید هاشم صفی‌الدین در جنوب لبنان تشییع و به خاک سپرده شد+فیلم

1

مخالفت قاطع نسل «Z» با محصولات صهیونیستی؛ «صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار دارد»

  • کد خبر : 61324
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
مخالفت قاطع نسل «Z» با محصولات صهیونیستی؛ «صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار دارد»

بررسی‌های میدانی و نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که محصولات ساخت رژیم صهیونیستی در میان مصرف کنندگان جهانی از جایگاه بسیار پایینی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پایگاه صهیونیستی گلوبس اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در آخرین جایگاه در دسته بندی برندهای تجاری داخلی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، یک نظرسنجی در ماه‌های گذشته در میان ۴۰ هزار نفر در ۲۰ کشور درباره شش شاخصه قدرت برندهای تجاری مانند سیاست، فرهنگ، مردم، صادرات، مهاجرت و گردشگری برگزار شد.

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که نسل جدید (نسل زِد) به صورت قاطعی با رژیم صهیونیستی مخالف است و کمترین امتیاز را به این رژیم در تمام زمینه‌ها می‌دهد.

در این گزارش آمده است که یک تحریم عملی در قبال محصولات این رژیم وجود دارد که باعث شد صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار بگیرد. محصولاتی که علامت ساخت اراضی اشغالی را دارند مورد نفرت هستند.

موتی شرف مؤسس شرکت برندهای اسرائیل که برای تبلیغ این برندها در عرصه جهانی تلاش می‌کند اذعان کرد که علامت‌های تجاری رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ در شرایط بسیار بدی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=61324

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.