آوین ویژه»

تشییع و تدفین شهید گمنام در قوچان بسته خبری ۱۶ تیرماه استان کردستان راهبردهای چهارگانه تحقق سرمایه‌گذاری برای تولید هیئتی که با راه اندازی کارخانه و فروشگاه به خودکفایی رسید؛ نیازمندان اینجا میناکاری می کنند امام جمعه رشت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است تولید ۱۵ اثر کارتونی با موضوع جنگ ۱۲ روزه توسط هنرمند خراسان شمالی بازگشت سریال توقیفی؛ سخنان رهبر انقلاب مشی صداوسیما شود «خانواده خلج» یک مشت نمونه خروار است پیش‌بینی یک کارشناس مسائل بین‌الملل/ ایران زیر بار مذاکره موشکی نمی‌رود تداوم بارش باران و وزش باد شدید در نیمه شمالی و غرب کشور از مکانیزه شدن حمل‌ونقل تا خودکفایی در تولید کاتالیست‌ها کدام گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ «Audio Eraser» را دریافت می‌کنند؟ نارضایتی گسترده در اسرائیل از نتانیاهو ودرخواست برای انتخابات زودهنگام ارتقای سرانه فضای آموزشی مشهد با پویش «با من» ۸۳۶ میلیون دلار کالا از گمرکات اصفهان صادر شد؛ کاهش ۵۹ درصدی صادرات محصولات فولاد پزشکیان: دولت و مجلس مصمم برای خدمت به مردم هستند/باید به نگاه مشترک برسیم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در گناوه اجرا شد رقیب اصلی آیفون 16e / قیمت پیکسل 9a لو رفت

0

ارزشیابی اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس محرمانه خواهد ماند

  • کد خبر : 117645
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۶

مدیر امور آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: شیوه امتیازدهی دانشجویان به اساتید کاملاً محرمانه باقی می‌ماند و هیچ‌گونه شناسایی شخصی در این میان ممکن نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، نادر مختارانی، مدیر امور آموزشی و دانش‌آموختگی دانشگاه تربیت مدرس با تأکید بر محرمانه بودن ارزشیابی عملکرد اعضای هیأت علمی تصریح کرد: پس از انجام ارزشیابی توسط دانشجویان در سامانه گلستان، هیچ گونه دسترسی به نتایج تا پایان نیم‌سال تحصیلی و قفل شدن نهایی نمرات در سامانه گلستان وجود نخواهد داشت. پس از آن، نتایج ارزشیابی از سوی معاونت آموزشی در اختیار اعضای هیأت علمی قرار می‌گیرد.

وی افزود: اطلاعات ارائه‌شده به اساتید، شامل میانگین نمره عملکرد آن‌ها در مجموع هرکلاس و فاقد هرگونه جزئیات هویتی یا نظرات فردی شرکت‌کنندگان است. شیوه امتیازدهی دانشجویان نیز کاملاً محرمانه باقی می‌ماند و هیچ‌گونه شناسایی شخصی در این میان ممکن نیست.

مدیر امور آموزشی دانشگاه در ادامه با اشاره به اهمیت این ارزیابی‌ها اظهار داشت: فرآیند ارزشیابی، ابزاری مؤثر برای ارتقای کیفیت تدریس و یادگیری در دانشگاه است. دانشجویان از این طریق می‌توانند نظرات خود را درباره نحوه تدریس، ارتباط استاد با دانشجو، محتوای دروس، میزان بازخورد و دیگر ابعاد آموزشی بیان کنند.

مختارانی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این ارزیابی‌ها به‌عنوان بازخوردی سازنده، راهنمایی مهم برای بهبود عملکرد آموزشی اساتید و ارتقای تجربه آموزشی دانشجویان به‌شمار می‌آید.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=117645

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.