آوین ویژه»

«نسل بتا» چیست؟ هلال احمر در جشن های نیمه شعبان حضور پررنگی داشته است مسکو: احتمال دستیابی اوکراین به بمب کثیف فراتر از بازی با آتش است اختتامیه هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آب پاکی لژیونر ملی پوش روی دست پرسپولیس/ در ایران فقط استقلال! اظهارنظر نبیه بری درباره شانس آتش بس میان لبنان و رژیم صهیونیستی تنها تولید کننده تیرآهن در استان سمنان طلاق در تحصیل کرده‌ها بیشتر است تالاب بین المللی شور گول حسنلو در نقده آبگیری شد رقیب تازه کپ کات/ راهنمای کامل استفاده از «Edits»، اپلیکیشن جدید متا برای ویرایش ویدیو اذعان رسانه عبری به فرار ده‌ها هزار صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی اصفهان با خلاقیت کودکان به سوی آینده‌ای روشن‌تر گام برمی‌دارد ۱۰۰ طرح تحولی در حوزه‌های علمیه فعال است رفع ناترازی انرژی با توسعه میدان‌های مشترک؛ «بلال» هنر دست ایرانی است نمایشگاه‌ تخصصی «تَن‌پوشِ پهلوان» در خانه هنرمندان ایجاد سرفصل‌ها و دوره‌های جدید در دستور کار دانشگاه مهارت زیست اخلاقی با حیوانات از منظر اسلام و مسیحیت به نقد و نظر گذاشته می‌شود از زاکربرگ تا جف بزوس / کدام مدیران فناوری پیروزی ترامپ را تبریک گفتند؟

2

مهارت جستجو و پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود

  • کد خبر : 18265
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
مهارت جستجو و پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود

کارگاه آموزشی جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی از سوی مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت‌افزایی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی» امروز (چهارشنبه ۷ آذر ماه ۱۴۰۳) با تدریس حمیدرضا رحمانی دهکردی عضو هیئت علمی دانشگاه، از سوی مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت‌افزایی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن همایش‌های دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.

مرتضی طاهری، معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در این کارگاه با اشاره به اهمیت مهارت‌افزایی در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، گفت: جستجوی مؤثر در منابع علمی و استفاده از منابع مرتبط، یک مهارت تخصصی و حیاتی است و دانشجویان باید توانایی تلخیص و نقد منابع را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی می‌تواند کارها را تسهیل کند، افزود: البته استفاده از این امکان، نیاز به کنترل و نظارت دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنم دوره‌های بیشتری برای آموزش مهارت‌های جستجو و پژوهش با تمرکز بر کاربردهای هوش مصنوعی برگزار شود.

طاهری اظهار کرد: مهارت جستجو و پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود چرا که این مهارت‌ به دانشجویان کمک می‌کند تا در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی کارآمدتر عمل کنند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=18265

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.