آوین ویژه»

پزشکان متخصص برای بیمارستان ملارد تامین می شوند برگزاری دومین جشنواره سالانه جایزه ادبی بشیر علوی برگزاری سلسله نشست‌های «حکمرانی در قرآن» در ماه مبارک رمضان نمایش‌های میدانی مذهبی بر خلاف تعزیه عمق هنری لازم را ندارند ایمپاسکو مشارکت با بخش خصوصی دارای اهلیت را اولویت قرار دهد شادپیمایی نیمه شعبان در سمنان سقوط جنگنده آمریکایی در نزدیکی یمن میراث دفاع مقدس باید به نسل آینده منتقل شود نماز عید فطر در دامغان مراسم بزرگداشت روز سنندج تفاهم‌نامه سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان سینمایی سوره تلاش برای برگزاری یک کنسرت متفاوت؛ ناصر زینلی از مشکلات فنی و صندلی‌های خالی گله کرد! احتمال جدایی طارمی از اینتر قوت گرفت «طیرا ابابیل»؛ هدیه حسینیه معلی به کودکان قهرمان غزه + فیلم زلنسکی: در ازای تضمین‌های امنیتی حاضرم از سمت خود کناره‌گیری کنم جدیدترین آمار از نظامیان کشته شده صهیونیستی مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی خلخال تعطیل شد اظهارات جدید سعید جلیلی درباره انرژی هسته‌ای و تحریم‌ها

3

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

  • کد خبر : 64302
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم و رئیس سازما امور دانشجویان در محل این سازمان راه اندازی شد.

مصطفی صالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان در این خصوص گفت: با تاکید ریاست محترم سازمان و حمایت معاونت پشتیبانی در خصوص تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی متقاضیان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

صالحی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت متفاوت از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان به آدرس my.saorg.ir و از طریق احراز هویت متمرکز، به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ هزار درخواست خدمت ثبت شده است؛ تصریح کرد: در جهت پشتیبانی از این خدمات بهطور میانگین روزانه ۷۰۰ تماس با سازمان گرفته می‌شود که در چهار دسته : ۱- درخواست راهنمایی (۵۲٪)، ۲- پیگیری وضعیت درخواست (۲۵٪)، ۳- مشکل سامانه (۱۸٪) و ۴-خطای کاربری (۵٪) تقسیم می‌شوند.

مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۶۶۶۴۰۰۰ با شش داخلی ۴۸۱ و ۷۶۱ الی ۷۶۵ جهت پاسخگویی توسط کارشناسان لایه اول میزخدمت الکترونیکی فعال شده است که در صورت مشغول بودن خطوط لیست انتظار فعال می‌شود. همچنین امکان پیگیری سیستمی وضعیت خدمت درخواستی، از طریق ورود کد پیگیری درخواست در IVR فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=64302

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.