آوین ویژه»

پاسخ فوری ارتش یمن به حمله آمریکا گفتگوی وزرای خارجه ترکیه و اردن درباره سوریه راهپیمایی جمعه‌های خشم در کرمانشاه برگزار می‌شود حماس: ملت فلسطین تسلیم توهمات ترامپ نخواهد شد سقوط آزاد قیمت دلار در بازار آزاد | نرخ جدید انواع ارز اعلام شد (۲۷ فروردین) حمله موشکی جنبش انصارالله به سرزمین های اشغالی آغاز رسمی اعزام زائرین حج ۱۴۰۴ با پروازهای ایرانی شرط دریافت سود سهام عدالت ۱۴۰۳ / تا ۲۶ آذرماه فرصت دارید! سفر هیئتی از حماس به قاهره کارنامه بازار سرمایه در جذب و تجهیز منابع موافقت با آزادی ۶۰ زندانی در قم با هر ترفندی باید مخاطب تئاتر را تحت تأثیر قرار داد! ترکیه با صادرات کالاهای واسطه‌ای در زنجیره ارزش جهانی ادغام شد شاخص آلودگی هوای تهران امروز ۷ بهمن ۱۴۰۳ چه می کنه این هوش مصنوعی؛پنج‌دقیقه‌ای مقاله بنویس!/ آیا می توان تشخیص داد این آثار را هوش مصنوعی تولید کرده؟ روشد چشمگیر امروز بورس / بررسی روند بازار سرمایه صعود شاخص بورس در معاملات امروز نشست نخبگانی تشکل های دینی در مازندران تشکیل می شود

0

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

  • کد خبر : 64302
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم و رئیس سازما امور دانشجویان در محل این سازمان راه اندازی شد.

مصطفی صالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان در این خصوص گفت: با تاکید ریاست محترم سازمان و حمایت معاونت پشتیبانی در خصوص تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی متقاضیان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

صالحی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت متفاوت از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان به آدرس my.saorg.ir و از طریق احراز هویت متمرکز، به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ هزار درخواست خدمت ثبت شده است؛ تصریح کرد: در جهت پشتیبانی از این خدمات بهطور میانگین روزانه ۷۰۰ تماس با سازمان گرفته می‌شود که در چهار دسته : ۱- درخواست راهنمایی (۵۲٪)، ۲- پیگیری وضعیت درخواست (۲۵٪)، ۳- مشکل سامانه (۱۸٪) و ۴-خطای کاربری (۵٪) تقسیم می‌شوند.

مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۶۶۶۴۰۰۰ با شش داخلی ۴۸۱ و ۷۶۱ الی ۷۶۵ جهت پاسخگویی توسط کارشناسان لایه اول میزخدمت الکترونیکی فعال شده است که در صورت مشغول بودن خطوط لیست انتظار فعال می‌شود. همچنین امکان پیگیری سیستمی وضعیت خدمت درخواستی، از طریق ورود کد پیگیری درخواست در IVR فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=64302

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.