آوین ویژه»

استقبال پرشور گردشگران از جشنواره زمستانی سرعین جدول لیگ برتر پس از باخت استقلال + عکس شهدا مسیر درست را برای ما روشن کردند چطور اخبار اجتماعی می‌توانند دیدگاه ما را نسبت به جامعه گسترده‌تر کنند؟ پرسپولیسی‌ها، مُچ مجتبی جباری را در یک میهمانی گرفتند + عکس نخست وزیر ایتالیا از توافق آتش‌بس در لبنان استقبال کرد فشار آمریکا به قطر برای اخراج رهبران مقاومت حماس از دوحه عامل سقوط اقتصاد ایران رسما معرفی شد هشدار ایهود باراک در خصوص بازگشت به جنگ در غزه انجمن کارگردان‌های آمریکا نامزدهایش را شناخت نفرات برتر مسابقات کوراش نیروی زمینی ارتش مشخص شدند جزییاتی از فیلم امسال کانون پرورش فکری در فجر؛ امین حیایی بازیگر صدرعاملی شد دیش جدید استارلینک با سرعت گیگابیتی تداوم حملات حزب الله به جولان اشغالی و الجلیل فرمانده مرزبانی کشور: امنیت در مرزهای کشور برقرار است کاهش باروری زنگ خطر سالمندی را به صدا درآورده پاکسازی ساحل روستای جفرود بالا در خمام سازمان سنجش: تغییر برنامه زمانی هیچ یک از آزمون‌های کشوری امکان‌پذیر نیست

3

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

  • کد خبر : 64302
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی راه اندازی شد

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم و رئیس سازما امور دانشجویان در محل این سازمان راه اندازی شد.

مصطفی صالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان در این خصوص گفت: با تاکید ریاست محترم سازمان و حمایت معاونت پشتیبانی در خصوص تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی متقاضیان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.

صالحی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت متفاوت از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان به آدرس my.saorg.ir و از طریق احراز هویت متمرکز، به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ هزار درخواست خدمت ثبت شده است؛ تصریح کرد: در جهت پشتیبانی از این خدمات بهطور میانگین روزانه ۷۰۰ تماس با سازمان گرفته می‌شود که در چهار دسته : ۱- درخواست راهنمایی (۵۲٪)، ۲- پیگیری وضعیت درخواست (۲۵٪)، ۳- مشکل سامانه (۱۸٪) و ۴-خطای کاربری (۵٪) تقسیم می‌شوند.

مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۶۶۶۴۰۰۰ با شش داخلی ۴۸۱ و ۷۶۱ الی ۷۶۵ جهت پاسخگویی توسط کارشناسان لایه اول میزخدمت الکترونیکی فعال شده است که در صورت مشغول بودن خطوط لیست انتظار فعال می‌شود. همچنین امکان پیگیری سیستمی وضعیت خدمت درخواستی، از طریق ورود کد پیگیری درخواست در IVR فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=64302

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.