آوین ویژه»

“کیش اینوکس”؛ فرصتی برای پیوند صنایع با بازار سرمایه زاخارووا: مصونیت تاسیسات روسیه در سوریه اولویت مسکو است/ شرط حذف تحریر الشام از فهرست گروه‌های تروریستی ورزنه به محور گردشگری کویر اصفهان در امتداد زاینده‌رود تبدیل می‌شود زیست غریبانه یک زن؛ حضرت خدیجه مصداق نصرت الهی به پیامبر اسلام سفر سریع به ازمیر؛ بلیط هواپیما از تهران حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در چه تاریخی واریز می شود؟ فرآیند ثبت تقاضای وام تحصیلی دانشجویی تا ۳۰ فروردین ادامه دارد جدول حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته در ۱۴۰۴ منتشر شد سارق به عنف در تنگستان دستگیر شد سرنگونی ۲۲ پهپاد اوکراینی بر فراز مناطق مختلف روسیه صدای شکستن استخوان‌ های بازنشستگان | ۳۰ سال کار برای یک آینده تلخ! تصاویری از شانزدهمین سالگرد آیت الله بهجت(ره) در زادگاهش فومن پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان معرفی شدند / آیفون در صدر نشست عرضه ۱۳ هزار رأس دام در تهران برای عید قربان تشکر ۳ اسیر اسرائیلی از قسام+ فیلم جابه‌جایی ۷۹ هزار مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره) از ۲۳ تا ۲۶ اسفند انقلاب برقی شدن پایتخت با 10 اتوبوس/ وعده تازه معاون زاکانی معاون گوترش: تلاش‌هایمان برای نجات غزه به بن بست رسیده است

0

سامانه جدید وزارت علوم برای پاسخگویی به شکایات طراحی و راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 68962
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۳ - ۱:۱۷
سامانه جدید وزارت علوم برای  پاسخگویی به شکایات طراحی و راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از طراحی و راه‌اندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد که بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم؛ حامدکرمی، اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی وزارت علوم، سازمان‌های تابعه و دانشگاه‌های سراسر کشور یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در ستاد وزارت علوم برگزار شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در اولین نشست سراسری رابطین دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حوزه ستادی، سازمان‌های تابعه و دانشگاه‌های سراسر کشور، علوم، به بیان اهمیت دو وظیفه اصلی این دفتر، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در حوزه آموزش عالی پرداخت.

وی با قدردانی از تلاش‌های گذشته در این حوزه، دو اقدام مهم و اصلی اخیر این دفتر را تشریح کرد.

وی اعلام کرد که به دلیل نبود ساختاری به نام بازرسی و پاسخگویی به شکایات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات از ظرفیت قانونی ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده کرده و بازرسان معتمد را برای این منظور به کار گرفته است.

کرمی اظهار داشت : در حال حاضر ۵۰ نفر بازرس معتمد در کل آموزش عالی فعالیت دارند که ۶ نفر از آن‌ها در ستاد وزارتخانه و مابقی در استان‌ها و دانشگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند این بازرسان معتمد وظایف قانونی خود را در دو حوزه مقابله با ارتشا و سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری انجام می‌دهند و توانایی ورود فوری و اورژانسی به این موارد را دارند.

وی از طراحی و راه‌اندازی سامانه جدیدی برای پاسخگویی به شکایات خبر داد که نقایص سامانه قبلی را ندارد و بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام می‌دهد. هدف این سامانه افزایش سرعت و کارآمدی در پاسخگویی به شکایات و کاهش نقش نیروی انسانی در این فرآیندها است.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تأکید کرد که این سامانه جدید تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور را به عنوان یک واحد کل در نظر گرفته و ارتباط مؤثری بین آنها ایجاد می‌کند. هدف اصلی این سامانه، پاسخگویی به شکایات در مدت ۱۵ روز است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=68962

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.