آوین ویژه»

جدیدترین موضع‌گیری وزیر خارجه آمریکا علیه ایران و انصارالله یمن بیت‌ کوین در مسیر صعودی/ ۳ دلیل برای رسیدن به سقف قیمتی جدید! حقوق بازنشستگان همراه با یک سوپرایز واریز شد بازار خودرو در نخستین هفته اردیبهشت ۱۴۰۴: سکوت پیش از طوفان یا آغاز ریزش؟ دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهید شاه نظری کردستان در روزهای آینده شرایط جوی نسبتا آرامی دارد مکرون: احتمالاً کشور فلسطین را در ژوئن آتی به رسمیت بشناسیم دستمزد کارگران در صورت تعطیلی چگونه پرداخت می‌شود؟ حمله سایبری به وزارت خزانه‌داری آمریکا متناسب‌ سازی حقوق تمام بازنشستگان تصویب شد رفع موانع تجارت مرزی و فصل جدید در بازارچه‌های خرده‌فروشی سیستان و بلوچستان آغاز شد لژیونر جذاب در آستانه توافق با پرسپولیس پسورد ساده شرکت ۱۵۸ ساله را ورشکست کرد کسری ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی / دولت از پرداخت مطالبات طفره می‌ رود ۷ هزار لیتر آب بسته بندی برای سیل زدگان تولید شد دعوت از سه فرنگی کار قمی به اردوی تیم ملی الناز رکابی از ایران مهاجرت کرد کمبود سهمیه آرد در نوشهر؛ ۲۰۰ ویلای استخر دار شناسایی شد

1

افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

  • کد خبر : 115373
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۱
افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ده روز پیش و در جریان برگزاری راند نخست مسابقه سرعت در پیش اتومبیلرانی آزادی، برخورد دو خودرو با یکدیگر پس از خط استارت منجر به انحراف به چپ یکی از آنها شد. در نتیجه برخورد شدید خودرو به گاردریل، حمیدرضا درجاتی عکاس با سابقه ورزشی دچار آسیب‌دیدگی شدید […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ده روز پیش و در جریان برگزاری راند نخست مسابقه سرعت در پیش اتومبیلرانی آزادی، برخورد دو خودرو با یکدیگر پس از خط استارت منجر به انحراف به چپ یکی از آنها شد.

در نتیجه برخورد شدید خودرو به گاردریل، حمیدرضا درجاتی عکاس با سابقه ورزشی دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و ساعاتی بعد در بیمارستان درگذشت.

در حالیکه انتقادات زیادی به بی‌توجهی به ایمنی پیست آزادی مطرح شده و حتی پای نهاد‌های نظارتی نیز به این موضوع باز شده است، سندی که به دست ایسنا رسیده نشان می‌دهد امیرمسعود تیموری راننده خودروی عامل حادثه در مسابقه تعیین خط که یک روز قبل از مسابقه اصلی برگزار شده است، با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۵ ثانیه نتوانسته حد نصاب مجاز برای حضور در مسابقه را کسب کند، اما بنا بر تصمیم مسئولان برگزاری در این رویداد حاضر شده است.

همچنین شروین یگانه یکی از قهرمانان مطرح اتومبیلرانی که خودروی او با خودروی تیموری برخورد داشته است، نیز در مسابقه تعیین خط حضور نداشته، اما با تصمیم مسئولان برگزاری در این رویداد حاضر شده و در انتهای ماشین‌های دیگر در خط استارت قرار گرفته است.

در این سند که تصویر آن را مشاهده می‌کنید، نام این دو راننده جدا از ۹ راننده دیگر آمده و در آن عنوان شده این دو نفر نتوانسته‌اند حد نصاب را کسب کنند (not classified)، اما با این وجود مشخص نیست بر چه مبنایی در مسابقه حاضر شده‌اند.

افشای سند یک تخلف از حادثه مرگبار پیست آزادی

دور تعیین خط بر اساس “قانون ۱۰۷” (تنها نفراتی در مسابقات اصلی شرکت داده خواهند شد که در دور تعیین خط بتوانند زمانی زیر ۱۰۷ درصد نفر اول دور تعیین خط را کسب کنند) است و اگر کسی خارج از این تایم باشد طبق قوانین بین‌المللی نمی‌تواند در مسابقه شرکت کند.

این در حالی است که طی سال‌های گذشته بار‌ها این اتفاق رخ داده و برخی ورزشکاران بدون حضور در مسابقه تایم‌گیری و یا بدست نیاوردن حد نصاب، در مسابقات حاضر شده‌اند. در این میان مشخص نیست آیا تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات در اینباره مبنای قانونی داشته یا خیر؟

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=115373

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.