آوین ویژه»

ابلاغ ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی قیمت طلا در ۱۴۰۴ پیش بینی شد هتل‌های ساحلی آلانیا: دسترسی به تفریحات دریایی هواشناسی امروز؛ ۱۷ اسفندماه| هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۰ استان اولین فرا‌صندوق طلای بورس شروع به فعالیت کرد نمایش مجسمه‌هایی با نقش‌هایی از غار تنهایی در باغ‌موزه هنر ایرانی بهترین شیوه شارژ کردن موبایل اولین گل سال لیگ برتر برای استقلال خروج زنده دو رزمنده حزب‌الله لبنان از زیرآوار در کفرکلا پس از ۸۳ روز سیل و طوفان شدید در عربستان+ فیلم مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در میدان امام حسین (ع) تهران قاچاق گازوئیل علت اصلی کمبود برق/ خسارت سنگین تولید با تداوم قطع برق صنایع مدیرانی که جهادی کار نکنند باید با پست خود خداحافظی کنند اختلال در ماهواره‌ها و زیرساخت‌های فضایی / جهان در آستانه یک تهدید واقعی پیش ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۴ در سراسر کشور آغاز شد زلنسکی در پیامی ویدئویی به طور رسمی و علنی از آمریکا «تشکر» کرد! میزان استفاده از فضای مجازی برای توسعه سواد ناچیز است مدل‌های مختلف سطل زباله چوبی برای پارک‌ها | مشخصات هر یک از مدل‌ها

1

تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله

  • کد خبر : 2428
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی در تنظیم‌گری مطلوب این حوزه در کشور است.

برنامه ریزی 5 ساله برای تحقق اهداف زیست بوم

وی در ادامه افزود: برنامه‌ریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیکی در پایان برنامه ۵ سال مرکز صورت گرفته است و امیدواریم هدف 9 هزار همتی تعیین شده، محقق گردد.

تفاوت در شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاه‌ها و بسترها متفاوت باشد چراکه نوع عملکرد آن‌ها به نسبت سایر عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تجارت الکترونیکی متفاوت است.

تسهیل‌گری برای امور مردم

وی در ادامه با اشاره به تسهیل‌گری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیل‌گری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدل‌های سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان، تصریح کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیت‌های کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که به‌صورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=2428

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.