آوین ویژه»

رئیس‌جمهور: روند غلط توسعه باید با سرعت اصلاح شود مجموعه شعر «مسیله» منتشر شد آموزش اقتصاد دیجیتال به دختران دانش‌آموز، به‌ویژه در مناطق محروم نامه‌ای که از قلب لاهه هلند به هیئت‌های ایران رسید؛ پنجره‌ای رو به وطن «خورشید آن ماه» در وضعیت سینمای موجود، چاره‌ای جز له شدن ندارد بازداشت بیش از ۲ هزار سارق در خراسان شمالی نقره‌کار: جنایات ترامپ و نتانیاهو نباید بدون مجازات باقی بماند/ صف‌بندی غرب و آمریکا در براندازی حقوق بشر دوگانه نقش آفرینی در بحران بورس/شقاقی:اصلاح فرایند نظارتی ضروری است مجوز استخدامی ۴۸۲ نفر در علوم پزشکی اردبیل صادر شد افزایش قیمت کالاهای اساسی ممنوع شد پاسخ ایران در برابر هر خطای آمریکا دردناک خواهد بود وضعیت نابسامان خانه باقرخان در تبریز شوک به استقلال/ ماتزاری به امپولی نزدیک شد! آغاز جنگ جهانی تجاری توسط ترامپ/ تبعات بومرنگ جنگ تجاری برای مردم آمریکا چرا قطار برای سفر اصفهان مشهد گزینه بهتری از اتوبوس است؟ پایان بازبینی آثار نخستین جشنواره ملی موسیقی خلاق بایدن: فلسطینیان نیازمند صلح هستند آیفون، متهم جدید نوسان ارزی!

1

نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی کارگزاریها

  • کد خبر : 127242
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۴ - ۸:۲۶
نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی کارگزاریها

نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی مشتریان حقیقی در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری مشخص شد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا سیدی، رئیس اداره بازرسی کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار، مصوبه هیئت مدیره سازمان در خصوص نحوه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات هویتی و شماره تماس مشتریان حقیقی در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری را ابلاغ کرد.

در ابلاغیه رئیس اداره بازرسی کارگزاران بورس آمده است؛ بر اساس نامه شماره 172583 /122 تاریخ 9 فروردین 1404 کمیته پایش ریسک بازار متضمن نامه شماره 287565/ 121 تاریخ 11 دی 1403 اداره بازرسی کارگزاران و هم‌چنین مفاد صورتجلسه اول بهمن 1403(موضوع نامه شماره 122/169489 تاریخ 21 بهمن 1403) درباره مخاطرات مربوط به تغییرات اطلاعات مشتریان در زیرساخت سامانه BackOffice شرکت‌های کارگزاری مقرر شد، اطلاعات هویتی و شماره تماس مشتریان در زیرساخت BackOffice شرکت‌های کارگزاری با زمانبندی تعیین شده به شرح بندهای زیر صرفا از اطلاعات مندرج در سامانه سجام به صورت برخط و بدون واسطه، دریافت و به‌روزرسانی شود و امکان هرگونه ویرایش یا دخل و تصرف در اطلاعات مشتریان در زیرساخت BackOffice از شرکت‌های کارگزاری سلب شود.

در بخش دیگری از ابلاغیه تاکید شده است؛ تخلف از مفاد این مقرره، حسب مورد مشمول تنبیهات انضباطی مقرر در دستورالعمل احکام عمومی تنبیهات انضباطی بازار سرمایه مصوب 17 اسفند 1403، هیات مدیره سازمان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=127242

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.