آوین ویژه»

آئین نکوداشت «یار صادق» در تبریز برگزار می شود خبر بد برای ایرانیان/ ترامپ تکلیف ایران را یکسره کرد شاخص بورس ۳۲هزار واحد رشد کرد وزیرخارجه آمریکا به ترکیه می‌رود کنسولگری عراق در استانبول هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت ثبت ۳۰۰۰ درخواست اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور تنها در اردیبهشت دستور فوری پوتین درباره انفجار بندرعباس افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران/ مدت انتظار تماس به 10 دقیقه کاهش یافت هشدار به کنکوری‌ها درباره عضویت در گروه‌های مدعی تقلب و فروش سؤالات دومین مسابقات حفظ قرآن در نپال برگزار شد ادعای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل درباره برنامه هسته‌ای تهران رونمایی از ریسک پنهان خرید سکه | بانک مرکزی شانه خالی کرد نشست خاص ماکرون با وزرای کلیدی و کارشناسان نظامی و امنیتی درباره ایران هزینه سفر به استانبول چقدر است؟ عذرخواهی قالیباف بابت صحبت های کوچک زاده هدیه ویژه لیونل مسی به ستاره جدید استقلال + عکس پاپ فرانسیس: در غزه کودکان با مسلسل تیرباران می‌شوند ساترا مجوز ۱۰ پلتفرم را باطل کرد

1

دریافت جایزه ۲۰ هزار دلاری از اینستاگرام / چه کسانی پول می‌گیرند؟

  • کد خبر : 114334
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۸
دریافت جایزه ۲۰ هزار دلاری از اینستاگرام / چه کسانی پول می‌گیرند؟

اینستاگرام با هدف افزایش تعداد کاربرانش، جایزه‌ی ویژه‌ی ۲۰ هزار دلاری برای تولیدکنندگان محتوا درنظر گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، اینستاگرام برای رقابت با پلتفرم‌هایی مثل تیک‌تاک و یوتیوب، طرح جدیدی با هدف افزایش جذب کاربران راه‌اندازی کرد. در این طرح آزمایشی به نام Referrals، برخی از تولیدکنندگان محتوای آمریکایی به‌صورت دعوت‌نامه‌ای انتخاب شده‌اند تا در صورت دعوت موفق کاربران جدید به اینستاگرام، پاداش نقدی دریافت کنند.

به نقل از زومیت، بر اساس جزئیات منتشرشده، کاربران منتخب می‌توانند از دو مسیر درآمدزایی داشته باشند: ۱۰۰ دلار برای هر کاربر جدیدی که با لینک اختصاصی ثبت‌نام کند، یا ۱۰۰ دلار به‌ازای هر ۱۰۰۰ بازدید واجد شرایط از اپلیکیشن. سقف کلی درآمد برای هر نفر در این برنامه ۲۰ هزار دلار تعیین شده است.

اینستاگرام از شرکت‌کنندگان در طرح Referrals می‌خواهد تا لینک‌های مربوط به پروفایل، پست‌ها یا استوری‌هایشان را خارج از اینستاگرام مثل یوتیوب، تیک‌تاک، دیسکورد یا ساب‌استک منتشر و افراد جدید را جذب کنند. این رویکرد تمرکز متا بر جذب کاربران از سایر پلتفرم‌ها را نشان می‌دهد.

طرح Referrals از ابتدای می (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شروع شده است و تا ۶ هفته ادامه دارد. شرکت Glimmer به‌عنوان همکار اینستاگرام، وظیفه‌ی پرداخت پاداش‌ها را برعهده دارد. این حرکت بخشی از تلاش‌های گسترده‌ی متا برای حفظ سهم بازار و پشتیبانی مالی از تولیدکنندگان محتوا است.

در سال‌های اخیر، اینستاگرام برنامه‌های مختلفی برای حمایت مالی از کاربرانش معرفی کرده است؛ از پاداش‌های ویژه برای کاربران مهاجر از تیک‌تاک گرفته تا قراردادهای انحصاری تولید ریلز.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=114334

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.