آوین ویژه»

اسامی ۱۲۱ موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج اعلام شد پزشکیان: ما خواستار ایجاد محیط امن در لبنان هستیم بلاتکلیفی ۴۳ واحد مسکونی در اختیار شرکت فرودگاهها ثبت دمای بالای ۴۰ درجه در ۷ ایستگاه لرستان؛ پلدختر به نزدیک ۴۷ رسید سیاست جدید بانک مرکزی در حمایت از بورس پزشکیان: نباید در برابر تهدید دشمن جاخالی کنیم؛ این‌ها امتحان خداوند است! «نجوای زمستان» با آثار هنرمندان ایرانی به روسیه رسید اعطای تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی به دانشجویان دکتری در طرح «پژوهش یار» تصادف زنجیره‌ای در بابل ۷ مصدوم برجای گذاشت ستاره محبوب پرسپولیس یاغی می شود؟ ادعای تروریست‌ها در مورد پیشروی در غرب حلب افشاگری گولسیانی از علت جدایی از پرسپولیس نشست خبری مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزاری اولین بازار بین‌المللی تئاتر منطقه در جشنواره تئاتر «هایفست» سرشماری کشاورزی در آذربایجان غربی به ۸۲ درصد پیشرفت رسید فوری | معیارهای جدید برای حذف یارانه نقدی اعلام شد | دهک های بد اقبال معرفی شدند! آغاز پروژه شیرین‌سازی آب دریا در گلستان؛ گامی بلند برای رفع کمبودها بارش باران در ۲۱ استان| کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور از امروز

0

۹۰ درصد تلویزیون‌های اسنوا و دوو دارای اختلال، رفع عیب شد

  • کد خبر : 134573
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۸:۴۹

گروه انتخاب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان گرامی، گروه انتخاب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو، به اطلاع می‌رساند:

  1. طی روزهای اخیر، اختلال موقتی در عملکرد بخش هوشمند برخی از تلویزیون‌های برندهای (اسنوا و دوو) رخ داد که منجر به بروز نگرانی‌هایی در میان کاربران شد. این اختلال ناشی از مسائل زیرساختی و نرم افزاری (عدم تطبیق و ناهماهنگی در پروتکل‌های نرم افزاری میان گروه انتخاب به عنوان تولید کننده تلویزیون و تامین کننده بستر ارتباطی تلویزیون در چین) بود، که در برآوردهای اولیه امکان اختلال در ۲۰ درصد محصولات پیش‌بینی می‌شد. خوشبختانه فرآیند رفع ایراد و ارزیابی‌های انجام شده نشان می‌دهد حجم تلویزیون‌های دچار اختلال کمتر از ۵ درصد تلویزیون‌های موجود در منازل مشتریان است.
  2. ۹۰ درصد دستگاه‌های مورد اختلال تا پایان روز جمعه ۱۰ مرداد ماه، به صورت مشاوره تلفنی، مراجعه حضوری و تعدادی محدود نیز با تعویض گیرنده داخلی رفع عیب و قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از امکانت هوشمند را دارد.
  3. در این مدت بیش از ۱۰۰ هزار تماس در مرکز تماس پشتیبانی ۱۶۹۹ شرکت انتخاب سرویس ثبت گردید که با وجود ترافیک ایجاد شده که ناشی از تعداد زیاد تماس‌های غیر معمول (کاربرانی که محصول دارای اختلال نداشتند) بود، بالغ بر ۸۰ هزار سرویس حضوری و تلفنی ارائه گردید و این فرآیند تا پایان رفع اشکالات دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت و کلیه خدمات به صورت رایگان انجام خواهد شد.
  4. در راستای بهبود تجربه مشتریان و کاربران و همچنین اعلام مراتب عذرخواهی گروه انتخاب از کاربران، بسته‌های تشویقی آماده و ارائه خواهد شد که به اطلاع کاربران خواهد رسید.
  5. دلیل ادامه سرویس دهی در خصوص رفع اختلال موقت، تماس‌ها و گزارش‌های دیرهنگام برخی از کاربران و مدت زمان ارسال گیرنده داخلی جدید جهت تعویض به تعداد محدودی از کاربران می باشد.
  6. گروه انتخاب به‌عنوان مجموعه‌ای متعهد به مشتریان خود، مجدداً بابت این اختلال پیش‌آمده عذرخواهی نموده و تأکید می‌کند که رسیدگی کامل به دغدغه‌ها و نیازهای کاربران در بالاترین اولویت ما قرار دارد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی، نه‌تنها وظیفه‌ای حرفه‌ای، بلکه مسئولیتی اخلاقی برای ماست. امیدواریم تجربه‌ی تعامل کاربران با ما، حتی در شرایط بحرانی، به یک مزیت رقابتی و نشانه‌ای از صداقت، پاسخگویی و کیفیت خدمات ما تبدیل شود.

مرجع خبر در انتخاب الکترونیک

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=134573

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.