آوین ویژه»

گسترش روابط ایران و آذربایجان در دستور کار دولت تحریم‌‌ها عامل اصلی مشکلات اقتصادی در کشور / هیچ کشوری بدون تعامل با دنیا توسعه نیافته است بازار داغ دلالی دام زنده در خراسان شمالی امور حقوقی و تملک روستای «سله بن» ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف شود سرنوشت مبهم ناسا زیرنظر اودیسه فضایی ترامپ-ماسک سرور مردم استان سمنان در جشن میلاد موعود سگ‌گردانی در فارس ممنوع شد در وصف روی خوب تو خواندم چهل حدیث؛ زیبا حسن، لطیف حسن، دلربا حسن! نگاه اجتماعی صنعت نفت در جزیره خارگ خانواده قدرشناس ملایری از پلیس وظیفه شناس به پاس نجات جان فرزندشان تقدیر کردند «گذرگاه داوود»؛ بمب ساعتی رژیم صهیونیستی در عراق و سوریه رئیس جمهور سابق کره جنوبی اتهامات شورش را رد کرد معاون هنری وزیر ارشاد: شورای سیاست‌گذاری تئاتر فجر ترکیب معتبری است نمایش همبستگی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه روسی+ فیلم موکب شهدای دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی در مرز چذابه راه اندازی شد تنها این گوشی‌های سامسونگ بروزرسانی One UI 7 را دریافت می‌کنند مدیرکل پلیس غزه در «خان‌یونس» به شهادت رسید پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت نیروی اورژانس خراسان شمالی

1

دیزی، مادربزرگی که کابوس کلاهبرداران تلفنی شده

  • کد خبر : 18279
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
دیزی، مادربزرگی که کابوس کلاهبرداران تلفنی شده

یک شرکت مخابراتی بریتانیایی ربات چت‌بات «مادر بزرگ» را تحت هوش مصنوعی با نام دیزی راه‌اندازی کرده که با حرافی زیاد، وقت کلاهبرداران تلفنی را هدر می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، یک شرکت مخابراتی بریتانیایی ربات چت‌بات «مادر بزرگ» را تحت هوش مصنوعی با نام دیزی راه‌اندازی کرده که با حرافی زیاد، وقت کلاهبرداران تلفنی را هدر می‌دهد.

این یک ربات هوش مصنوعی برای چت صوتی با کلاهبرداران تلفنی طراحی شده تا مشتریان شرکت‌های مخابراتی مجبور نباشند با آنها صحبت کنند.

به نقل از یورونیوز، به گفته مسئولان «ویرجین مدیا O2»، شرکت مخابراتی بریتانیایی که این ابزار هوش مصنوعی را طراحی کرده، ربات چت‌بات دیزی با استفاده از محتوای واقعی به کار رفته در طعمه‌گذاری کلاهبرداران آموزش دیده، تا هنگام ارتباط با کلاه‌برداران «متمایز از یک انسان واقعی نباشد و بتواند کلاهبرداران را به گونه‌ای فریب دهد که آنها فکر کنند به اهداف کامل خود دست پیدا کرده‌اند.»

دِیزی ترکیبی از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی است که با هم کار می‌کنند تا به تماس‌های کلاهبرداری گوش دهند و پاسخ دهند.

تشخیص آن از “قابل تشخیص از یک انسان واقعی نیست” و می‌تواند “کلاهبرداران را فریب دهد تا فکر کنند هدف کاملی پیدا کرده‌اند”.

دِیزی ترکیبی از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی است که در تعامل با هم کار می‌کنند تا بتوانند به تماس‌های کلاهبرداری گوش داده و پاسخ آنها را بدهند.

این ربات هوش مصنوعی حین صحبت با کلاهبرداران، داستان‌های پیچیده و بی‌ربط خانوادگی برای مخاطبش تعریف می‌کند و اطلاعات نادرستی درباره مشخصات بانکی خود ارائه می‌دهد.

بنا به ادعای شرکت مخابراتی بریتانیایی که این ابزار را طراحی کرده، دیزی تاکنون موفق شده کلاهبرداران را تا ۴۰ دقیقه روی خط نگه دارد.

موری مک‌کِنزی، مدیر بخش مبارزه با کلاهبرداری در ویرجین مدیا O2، می‌گوید: «جدیدترین عضو تیم پیشگیری از کلاهبرداری ما، دِیزی، ورق را به نفع ما برگردانده است. او با ساده‌ترین روش، یعنی نگه داشتن کلاهبرداران روی خط، آن‌ها را در بازی بی‌رحمانه خودشان فریب داده و مغلوب می‌کند.»

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=18279

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.