آوین ویژه»

ویدئوی جدید قسام درباره اسیران اسرائیلی «طوفان الاقصی» ادامه دارد؛ عملیات موشکی قسام بعد از ۴۲۳ روز تأکید شهردار کرمانشاه بر زیباسازی شهر در آستانه نوروز برگزاری ترم تابستان دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند دستگیری سرشاخه سایت کلاهبرداران رمزارزهای دیجیتالی مدیریت توانمند و توسعه گرا باعث تحول در استان کرمان می شود نگرانی از کاهش سهمیه سوخت معادن/ لزوم تسهیل واردات ماشین‌آلات معدنی در کنار اصلاح قیمت سوخت هشدار سفارت آمریکا در موگادیشو درباره حملات قریب الوقوع کودتای شخصی «یون سوک‌یول»/ در کره جنوبی چه می‌گذرد؟ پشت پرده ماجرای ورود پزشکیان به پرونده علیرضا بیرانوند تصویب قطعنامه در مجمع عمومی سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی اقامه نماز عید سعید فطر در سنندج باشگاه اتاق‌های بازرگانی یکصد ساله ایران شکل می‌گیرد دیوارهای تخریب شده میدان نقش جهان مرمت می‌شود فالح الفیاض: در حال ورود به مرحله جدیدی در تاریخ «الحشد الشعبی» هستیم فوری/ دروازه‌بان پیشین تیم ملی درگذشت مستندی که با حمایت حاج قاسم ساخته شد جزییات جلسه پزشکیان و زاکانی؛مسئولیت جدید شهرداری

1

دیزی، مادربزرگی که کابوس کلاهبرداران تلفنی شده

  • کد خبر : 18279
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
دیزی، مادربزرگی که کابوس کلاهبرداران تلفنی شده

یک شرکت مخابراتی بریتانیایی ربات چت‌بات «مادر بزرگ» را تحت هوش مصنوعی با نام دیزی راه‌اندازی کرده که با حرافی زیاد، وقت کلاهبرداران تلفنی را هدر می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، یک شرکت مخابراتی بریتانیایی ربات چت‌بات «مادر بزرگ» را تحت هوش مصنوعی با نام دیزی راه‌اندازی کرده که با حرافی زیاد، وقت کلاهبرداران تلفنی را هدر می‌دهد.

این یک ربات هوش مصنوعی برای چت صوتی با کلاهبرداران تلفنی طراحی شده تا مشتریان شرکت‌های مخابراتی مجبور نباشند با آنها صحبت کنند.

به نقل از یورونیوز، به گفته مسئولان «ویرجین مدیا O2»، شرکت مخابراتی بریتانیایی که این ابزار هوش مصنوعی را طراحی کرده، ربات چت‌بات دیزی با استفاده از محتوای واقعی به کار رفته در طعمه‌گذاری کلاهبرداران آموزش دیده، تا هنگام ارتباط با کلاه‌برداران «متمایز از یک انسان واقعی نباشد و بتواند کلاهبرداران را به گونه‌ای فریب دهد که آنها فکر کنند به اهداف کامل خود دست پیدا کرده‌اند.»

دِیزی ترکیبی از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی است که با هم کار می‌کنند تا به تماس‌های کلاهبرداری گوش دهند و پاسخ دهند.

تشخیص آن از “قابل تشخیص از یک انسان واقعی نیست” و می‌تواند “کلاهبرداران را فریب دهد تا فکر کنند هدف کاملی پیدا کرده‌اند”.

دِیزی ترکیبی از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی است که در تعامل با هم کار می‌کنند تا بتوانند به تماس‌های کلاهبرداری گوش داده و پاسخ آنها را بدهند.

این ربات هوش مصنوعی حین صحبت با کلاهبرداران، داستان‌های پیچیده و بی‌ربط خانوادگی برای مخاطبش تعریف می‌کند و اطلاعات نادرستی درباره مشخصات بانکی خود ارائه می‌دهد.

بنا به ادعای شرکت مخابراتی بریتانیایی که این ابزار را طراحی کرده، دیزی تاکنون موفق شده کلاهبرداران را تا ۴۰ دقیقه روی خط نگه دارد.

موری مک‌کِنزی، مدیر بخش مبارزه با کلاهبرداری در ویرجین مدیا O2، می‌گوید: «جدیدترین عضو تیم پیشگیری از کلاهبرداری ما، دِیزی، ورق را به نفع ما برگردانده است. او با ساده‌ترین روش، یعنی نگه داشتن کلاهبرداران روی خط، آن‌ها را در بازی بی‌رحمانه خودشان فریب داده و مغلوب می‌کند.»

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=18279

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.