آوین ویژه»

امکان رفع نقص مدارک داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا ۲۳ فروردین عملیات مرمت آرایه‌های کاشی‌کاری مسجد جامع اصفهان آغاز شد فوری / چهارشنبه و پنجشنبه (۱۴ و ۱۵ آذرماه) تعطیل شد توضیح کیفیت عملیات برف روبی در معابر شهری کرمانشاه ترامپ «استارگیت»‌ را در آمریکا کلید زد / ۵۰۰ میلیارد دلار برای زیرساخت‌های هوش مصنوعی زنان در برگزاری جلسات مذهبی خانگی فعال‌تر هستند و باید حمایت شوند عرضه گسترده محصولات فولادی و معدنی در بورس کالا؛ تغییرات قیمت و حجم در ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ اختتامیه بیستمین هفته فیلم و عکس خرم‌آباد برگزار شد میزان فطریه از سوی آیت الله جوادی آملی اعلام شد رژیم صهیونیستی دنبال بی‌ثباتی و ناآرامی در منطقه است ماجرای نوری که ناگهان در بهشت می تابد و بهشتیان را از لذت بیهوش می کند کلاس درس ما «بیمارستان» است؛ تجربیات امروز در دوران ظفر «مقاله» می‌شود هشدار فرماندار تهران به تجمع‌کنندگان کفن‌پوش دست برتر ایران در مذاکرات با آمریکا؛ عقب‌نشینی واشنگتن از برخی مطالبات تکلف، دلزدگی دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان را از یادگیری قرآن به دنبال خواهد داشت هشدار عشایر عراقی مقیم سوریه خطاب به الجولانی برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی معرفی شدند کشف جسد نوجوان غرق شده در رودخانه دز پس از ۵ روز جستجو

2

ایراد عجیب گوشی پرچمدار سامسونگ، کاربران را کلافه کرد

  • کد خبر : 42069
  • ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
ایراد عجیب گوشی پرچمدار سامسونگ، کاربران را کلافه کرد

گلکسی S22 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی دوران خود بود؛ اما با افزایش سن گوشی، برخی کاربران با مشکلی عجیب در گلکسی S22 خود مواجه شده‌اند که در آن گوشی در حلقه‌ی بوت بی‌پایان قرار می‌گیرد. راه‌حل شاید عجیب باشد: قراردادن گوشی در فریزر.

به گزارش خبرآنلاین، کاربری در ردیت می‌گوید که با مشکلی مواجه شده است که در آن گلکسی S22 ناگهان وارد چرخه‌ی بوت شد. سایر کاربران نیز تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و مشخص شد که قراردادن گوشی در فریزر به‌طور موقت به خروج گوشی از چرخه‌ی بوت کمک می‌کند.

به نقل از زومیت، یکی از کاربران اشاره می‌کند که گوشی‌اش پس‌از خروج از فریزر و گرم‌شدن، دوباره وارد چرخه‌ی بوت می‌شود و در نهایت، با مشکل خط سبز نمایشگر هم مواجه شد.

Android Authority موضوعات دیگری را در ردیت و انجمن‌های سامسونگ مشاهده کرد که درباره این مشکل و راه‌حل موقت عجیبش بحث می‌کردند. کاربران قبل از قراردادن گوشی‌ خود در فریزر، گرمای غیرطبیعی‌ مشاهده نکردند. برخی از کاربران گوشی‌ خود را برای تعمیر به نمایندگی سامسونگ تحویل دادند و سامسونگ مادربرد را برایشان تعویض کرد. بدین‌ترتیب به نظر نمی‌رسد که مشکل مربوط به باتری باشد.

پیش‌تر گزارش‌های متعدد دیگری از مشکل مشابه گلکسی S22 منتشر شده بود و برخی از کاربران مشکل را با به‌روزرسانی One UI 6.1 مرتبط می‌دانند. سامسونگ مدتی پیش فروش سری گلکسی S22 را متوقف کرد و گارانتی اکثر کاربران به پایان رسیده است.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=42069

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.