آوین ویژه»

حادثه انفجار کوره ذوب فولاد در شهرک علویجه ۳ مصدوم داشت پیگیری حل مشکلات گمرک ترکیه برای صادرکنندگان ایرانی استاندار کرمانشاه حجت را بر شورای شهر و شهرداری تمام کرد پزشکیان: بعد از چهل سال نباید در وضعیتی گیر کنیم که در بخشی مناطق نتوانیم خدمات درست ارائه دهیم شروع بارش برف در هریس مراسم دسته‌روی سالروز شهادت حضرت علی ( ع) در شهر چگردک بارش شدید باران در محورهای ارتباطی استان ایلام مهاجرانی: اغلب بنزین‌های کشور یورو ۴ است مدیرکل دفتر اکتشاف وزارت صمت منصوب شد یک کشته و چند زخمی در حمله ترکیه به کاروان غیرنظامیان در سوریه خط پروازی کارگو فرودگاه رشت به مسکو آغاز به کار کرد توزیع سیب زمینی با قیمت ۳۶ تومان در میادین میوه فرهنگسرای ارسباران نماهنگ «تا ابد ایران» را منتشر کرد قم برای میزبانی سالانه از ۲۵ میلیون زائر نیازمند توسعه امکانات زیربنایی است نریمان پناهی و حسن خلج در رثای حضرت ام البنین(س) مرثیه خوانی می کنند فوری | عرضه اولیه «کربن» در بورس کلید خورد پیام تسلیت وزیر علوم در پی درگذشت استاد «علی محمد ولوی» موقعیت ویژه برای مهدی طارمی/ شانس در خانه طارمی را زد

1

ایراد عجیب گوشی پرچمدار سامسونگ، کاربران را کلافه کرد

  • کد خبر : 42069
  • ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
ایراد عجیب گوشی پرچمدار سامسونگ، کاربران را کلافه کرد

گلکسی S22 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی دوران خود بود؛ اما با افزایش سن گوشی، برخی کاربران با مشکلی عجیب در گلکسی S22 خود مواجه شده‌اند که در آن گوشی در حلقه‌ی بوت بی‌پایان قرار می‌گیرد. راه‌حل شاید عجیب باشد: قراردادن گوشی در فریزر.

به گزارش خبرآنلاین، کاربری در ردیت می‌گوید که با مشکلی مواجه شده است که در آن گلکسی S22 ناگهان وارد چرخه‌ی بوت شد. سایر کاربران نیز تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و مشخص شد که قراردادن گوشی در فریزر به‌طور موقت به خروج گوشی از چرخه‌ی بوت کمک می‌کند.

به نقل از زومیت، یکی از کاربران اشاره می‌کند که گوشی‌اش پس‌از خروج از فریزر و گرم‌شدن، دوباره وارد چرخه‌ی بوت می‌شود و در نهایت، با مشکل خط سبز نمایشگر هم مواجه شد.

Android Authority موضوعات دیگری را در ردیت و انجمن‌های سامسونگ مشاهده کرد که درباره این مشکل و راه‌حل موقت عجیبش بحث می‌کردند. کاربران قبل از قراردادن گوشی‌ خود در فریزر، گرمای غیرطبیعی‌ مشاهده نکردند. برخی از کاربران گوشی‌ خود را برای تعمیر به نمایندگی سامسونگ تحویل دادند و سامسونگ مادربرد را برایشان تعویض کرد. بدین‌ترتیب به نظر نمی‌رسد که مشکل مربوط به باتری باشد.

پیش‌تر گزارش‌های متعدد دیگری از مشکل مشابه گلکسی S22 منتشر شده بود و برخی از کاربران مشکل را با به‌روزرسانی One UI 6.1 مرتبط می‌دانند. سامسونگ مدتی پیش فروش سری گلکسی S22 را متوقف کرد و گارانتی اکثر کاربران به پایان رسیده است.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=42069

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.