آوین ویژه»

دادگستری آمریکا: اگر «ترامپ» رئیس جمهور نبود، در پرونده دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ محکوم می‌شد رانندگان در روزهای برفی قوانین را رعایت کنند امام صادق بنیان‌گذار تمدن علمی تشیع و احیاگر هویت دینی بود دبیر جدید قرارگاه شهید همدانی منصوب شد بازگشت ساعت کاری کارکنان دادگستری لرستان به روال سابق ترامپ زنگ جنگ را به صدا درآورد آغاز بازجویی از مالک تلگرام برای رفع ناترازی‌ها باید مسیر را تغییر دهیم تصمیم عجیب بانک مرکزی خون فعالین ارز دیجیتال را به جوش آورد | چرا تتر در ایران حاشیه ساز شد؟ منابع در بودجه ۱۴۰۴ اتاق ۵۱% و مصارف ۳۹% رشد داشته است حضور ۳ تیم دانش آموزی از قزوین در مرحله نهایی لیگ علمی پایا برج آزادی میزبان خوشنویسی زیارت عاشورا در کارگاه «ایران حسین» صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران در صنعت آسانسور به تاجیکستان خبر مهم درباره سهام عدالت تا پایان سال ۱۴۰۳ ضرورت بازگشایی راه‌آهن جلفا- نخجوان- ارمنستان- گرجستان- روسیه آماده باش سامانه های موشکی رژیم صهیونیستی؛ ماجرا چیست؟ آیه نصب شده در محل سخنرانی امروز رهبر انقلاب چه بود؟+ عکس آیفون ۱۷ رکورد قیمت گوشی‌های اپل را می‌شکند؟

2

ایراد عجیب گوشی پرچمدار سامسونگ، کاربران را کلافه کرد

  • کد خبر : 42069
  • ۱۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
ایراد عجیب گوشی پرچمدار سامسونگ، کاربران را کلافه کرد

گلکسی S22 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی دوران خود بود؛ اما با افزایش سن گوشی، برخی کاربران با مشکلی عجیب در گلکسی S22 خود مواجه شده‌اند که در آن گوشی در حلقه‌ی بوت بی‌پایان قرار می‌گیرد. راه‌حل شاید عجیب باشد: قراردادن گوشی در فریزر.

به گزارش خبرآنلاین، کاربری در ردیت می‌گوید که با مشکلی مواجه شده است که در آن گلکسی S22 ناگهان وارد چرخه‌ی بوت شد. سایر کاربران نیز تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و مشخص شد که قراردادن گوشی در فریزر به‌طور موقت به خروج گوشی از چرخه‌ی بوت کمک می‌کند.

به نقل از زومیت، یکی از کاربران اشاره می‌کند که گوشی‌اش پس‌از خروج از فریزر و گرم‌شدن، دوباره وارد چرخه‌ی بوت می‌شود و در نهایت، با مشکل خط سبز نمایشگر هم مواجه شد.

Android Authority موضوعات دیگری را در ردیت و انجمن‌های سامسونگ مشاهده کرد که درباره این مشکل و راه‌حل موقت عجیبش بحث می‌کردند. کاربران قبل از قراردادن گوشی‌ خود در فریزر، گرمای غیرطبیعی‌ مشاهده نکردند. برخی از کاربران گوشی‌ خود را برای تعمیر به نمایندگی سامسونگ تحویل دادند و سامسونگ مادربرد را برایشان تعویض کرد. بدین‌ترتیب به نظر نمی‌رسد که مشکل مربوط به باتری باشد.

پیش‌تر گزارش‌های متعدد دیگری از مشکل مشابه گلکسی S22 منتشر شده بود و برخی از کاربران مشکل را با به‌روزرسانی One UI 6.1 مرتبط می‌دانند. سامسونگ مدتی پیش فروش سری گلکسی S22 را متوقف کرد و گارانتی اکثر کاربران به پایان رسیده است.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=42069

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.