آوین ویژه»

همایش سیره امام کاظم(ع)، مقاومت و استکبارستیزی برگزار می‌شود هدیه بی سابقه واشنگتن به اسرائیل به‌خاطر آتش‌بس افشا شد جانبازان شیمیایی سردشت صاحب کلینیک تخصصی می شوند هشدار کره شمالی درباره اقدام قاطع علیه تیم جدید ناظر بر اعمال تحریم‌ها تکلیف حقوق کارمندان در ۱۴۰۴ بعد از تعطیلی پنجشنبه‌ها روشن شد موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با انتصاب رئیس جدید ستاد ارتش فیلم ترور حسن نصرالله که اسرائیل منتشر کرد وقتی پردرآمدترین‌ کارها نامولد است، «مصرف‌گرایی» اوج می‌گیرد؛ مصرف گرایی اینترنتی عدم‌النفع ۲۰ میلیارد دلاری صنایع در تابستان به دلیل قطعی برق دومین همایش مساجد مجری اعتکاف برگزار می‌شود فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه نهادینه شود سومین شب چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر سهامداران بخوانند | سود سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ها چقدر است؟ موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند یازدهمین مسابقه بین‌المللی عکاسی خبری «آندری استنین» در مسکو حقوق تا ۲۴ میلیون تومان از مالیات معاف شد | مجلس تصویب کرد عراقچی: در سوریه فقط نظاره‌گر هستیم ۳۱ شهید و ۱۲۳ مجروح در بمباران مدرسه‌ای در غزه

0

ملکه ایرانی امنیت گوگل به اقدام فریب‌کارانه مایکروسافت واکنش نشان داد

  • کد خبر : 45469
  • ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
ملکه ایرانی امنیت گوگل به اقدام فریب‌کارانه مایکروسافت واکنش نشان داد

پریسا تبریز، سرپرست گوگل کروم، انتقادات تندی را علیه اقدام مایکروسافت برای ساختن صفحه‌ای مشابه گوگل در بینگ، مطرح کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، احتمالاً دیده‌اید که وقتی در بینگ جست‌وجو می‌کنید «گوگل»، با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت، عمداً این صفحه را مشابه صفحات گوگل طراحی کرده است و از نوار جست‌وجو گرفته تا تصویر استفاده‌شده، همه‌چیز به‌طور عجیبی به Doodle گوگل شباهت دارد.

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، پیش‌تر گفته بود که گوگل با استفاده از موتور جست‌وجویی که دارد، بیشتر از مایکروسافت از سیستم‌عامل ویندوز درآمد کسب می‌کند. او در طول جلسه‌ی مربوط به ضدانحصار گوگل در سال گذشته نیز، به این موضوع اشاره کرده بود که گوگل سالم رقابت نمی‌کند.

مایکروسافت نتایج جست‌وجو را شبیه به Doodle گوگل طراحی کرده است

اکنون پریسا تبریز، یکی از مدیران ایرانی گوگل به‌عنوان سرپرست گوگل کروم در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را سطح جدیدی از تقلید دانسته است:تقلید خالص‌ترین نوع تعریف است؛ اما مایکروسافت با تقلید از صفحه‌ی اصلی گوگل، بار دیگر از تاکتیک‌های قدیمی‌اش برای گیج‌کردن کاربران و محدود کردن انتخاب‌ها استفاده کرد. سال نو؛ سقوط تازه برای مایکروسافت

این نخستین باری نیست که مایکروسافت از چنین روشی برای رقابت با گوگل استفاده می‌کند؛ به‌ عنوان مثال در آگوست ۲۰۲۴، ردموندی‌ها سعی داشتند با استفاده از برنامه‌ی Bing Wallpaper کاربران ویندوز ۱۱ را به استفاده از بینگ به‌عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض ترغیب کنند.

ناگفته نماند که گوگل درحال‌حاضر در ایالت متحده و اتحادیه‌ی اروپا، به‌دلیل سوء‌استفاده از موقعیت خود برای تبلیغات محصولاتش، تحت نظارت است.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=45469

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.