آوین ویژه»

«انتزاع ایرانی» هنرمندان در کارشیو شکل می‌گیرد وام ۵۰۰ میلیونی در جیب نمایندگان مجلس | حقوق بهارستانی ها ۱۳ برابر کارگران است! دانشگاه‌ها مسئولیت ملی پیدا می‌کنند رقابت ۱۸ هزار طلبه و روحانی در جشنواره های ورزشی برندگان جشنواره فیلم کن ۲۰۲۵ انتخاب شدند رونمایی ترامپ از کارت طلایی ۵ میلیون دلاری اقامت دائم آمریکا + فیلم تیغ حاکمیت زیر گلوی دلار فروشان فوری | زمان دقیق متناسب سازی حقوق بازنشستگان بالاخره اعلام شد برقراری مجدد امکان تقسیط حقوق دولتی معادن  «پوتین» دستور داد حملات به زیرساخت‌های انرژی اوکراین متوقف شوند بورس ، امروز هم سقوط کرد (۱۴ اسفند ۱۴۰۳) «نتانیاهو» فردا به آمریکا سفر می‌کند ۶ ضلعی مقاومت در بازار خودرو بعثت کرمانشاه به مصاف شهرداری آستارا می‌رود بیمارستان ۷۵۰ تخت‌خوابی «فرهیختگان ۲» در منطقه ۲۲ افتتاح خواهد شد سقوط بورس در آخرین روز معاملاتی ۱۴۰۳ | اخبار مهم را بخوانید «واسط گری» در چهاردهمین شماره نشریه امید آینده بررسی شد مکتب شهید سیدحسن نصرالله انسان ساز است

1

انتشار ۴ کتاب جدید در حوزه رسانه

  • کد خبر : 80765
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
انتشار ۴ کتاب جدید در حوزه رسانه

پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی ۴ اثر تازه در حوزه مطالعات رسانه را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی ۴ اثر تازه در حوزه مطالعات رسانه را منتشر کرد. این آثار در موضوع رسانه، تکنولوژی، ارتباطات، اقتصاد، فلسفه ارتباطات و… اشاره دارد که به شرح ذیل است:

کتاب «مفاهیم کلیدی مطالعات بازی‌های رایانه‌ای» نوشتۀ مارک جِی. پی. ولف و ترجمۀ محمدحسن یادگاری.
این کتاب در ادامۀ مجموعه‌کتاب‌های حوزه مطالعات بازی‌های رایانه‎‌ای است که با توجه به خلأ اساسی در باب گفتمان‌سازیِ متون فارسی در این حوزه برای ترجمه مورد توجه قرارگرفته است.

کتاب «فلسفۀ رسانه» نوشتۀ رابرت حسن و اتوماس ساترلند، به کوشش محسن بدره و مینا اسکوئی ترجمه شده است.
در کتاب فلسفۀ رسانه، حسن و ساترلند مسیر فلسفی و تکنولوژیکیِ رسانه را از یونان باستان تا امروز بررسی کرده‌اند و نوری جدید و آشکار بر شرایط رسانۀجهانی افکنده‌اند. فلسفۀ رسانه در قالبی روشن و جذاب طراحی شده و کاوشی در دسترس و جامع در ریشه‌های جامعۀ شبکه‌ای است.

کتاب «مفاهیم کلیدی در اقتصاد رسانه» برگرفته از دانشنامۀ بین‌المللی ارتباطات، ترجمه و تألیف آرین طاهری متشکل از ترجمه پنجاه‌وچهار مدخل از دانشنامه بین‌المللی ارتباطات است که در قالب چهار بخش مجزا تنظیم شده‌اند؛ به نحوی که پیوستگی مداخل بتواند فهمی منسجم در خصوص هر یک از نظام‌های سه‌گانه (کسب و کار، حقوقی و فناورانه) بازارهای رسانه و همچنین اثرهای بیرونی آن به دست دهند.

«واقعیت متورم» تألیف امیررضا مافی چهارمین کتابی است که در حوزه مطالعات رسانه به چاپ رسیده، کتاب با بررسی مفهوم تکنولوژی از منظر هایدگر آغاز می‌شود، سپس سوبژه را در جهان تکنولوژی بررسی می‌کند و ادعا می‌کند که دوران جدید، دوران پساتکنولوژی است و تکنولوژی دیگر خودش به مثابه ابزار حائز اهمیت نیست.

علاقه مندان هر کدام از این مجموعه را می‌توانید از سایت انتشارات پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=80765

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.