آوین ویژه»

آزادراه مراغه-هشترود ارتباطات بین‌المللی را تسهیل می‌کند در تابستان آلبوم پاییزی بشنوید؛ ورود یک کارگردان تئاتر به نشر موسیقی سمنان سومین استان برتر کنکور ۱۴۰۳ شد امضاء تفاهم‌نامه مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و گمرک ایران کرمان می‌تواند مرکز موسیقی مقاومت باشد وزیر کار صفر تا صد همسان سازی حقوق را مشخص کرد | ساعت ۱۵ امروز حساب بازنشستگان پر پول می شود آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران در لاله پیدایش طلاجات گمشده تا دستگیری کلاهبرداران زعفران تقلبی چراغ سبز وزیر راه به بلندمرتبه‌سازی در شمال کشور ۳۰ دانشگاه برتر مجوز برگزاری آموزش به زبان دوم را دریافت کردند دونالد ترامپ: زلنسکی دیکتاتور است حمله پهپادی مقاومت عراق به یک «هدف مهم» در فلسطین اشغالی بیانیه هنرمندان درپی جنایات رژیم صهیونیستی و تجاوز آشکار به ایران مقدمه ایستادگی برابر دشمنان بیرونی، مبارزه با هوس های درونی است ایجاد خانه موزه شهدای مقاومت در پایتخت رونمایی از ۶ دستاورد دانشگاه تهران در نمایشگاه پژوهش و فناوری در این تاریخ ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان واریز می شود گنجی بزرگ و پنهان / حجم عظیمی از طلا که دیده نمی‌شود

2

بهره‌برداری از راه‌آهن چهارمحال و بختیاری نیازمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

  • کد خبر : 100875
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۵:۲۱
بهره‌برداری از راه‌آهن چهارمحال و بختیاری نیازمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

مجری پروژه راه‌آهن اصفهان – شهرکرد گفت: ۴۰ هزار میلیاردر یال اعتبار برای به سرانجام رساندن پروژه ریلی شهرکرد – سفید دشت – مبارکه نیاز است.

به گزارش بازار، علیرضا صلواتی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز افزود: این پروژه ریلی در فهرست پروژه‌های تهاتر نفت و در تعهد سازمان برنامه و بودجه قرار دارد و نگرانی در خصوص تامین اعتبار وجود ندارد چنانچه سال گذشته نیز اعتبار خوبی معادل هشت هزار میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: با توجه به تخصیص مناسب اعتبار طی چهارسال اخیر پیشرفت فیزیکی پروژه ریلی شهرکرد – سفید دشت – مبارکه از ۱۵ به ۸۰ درصد رسیده است.

صلواتی با بیان اینکه بخش اصلی و زمان بر کار در پروژه‌های ریلی زیرسازی به جهت احداث تونل‌ها و پل‌های بزرگ است اظهار داشت: در پروژه ریلی شهرکرد – سفید دشت – مبارکه ۵۶ درصد کار در کوهستان و تپه ماهوری (۲۰ درصد کوهستان و ۳۶ درصد تپه ماهوری) انجام شده است.

مجری پروژه راه آهن اصفهان – شهرکرد گفت: به طور یقین کار در بحث روسازی بسیار سریع‌تر انجام می‌شود.

صلواتی ادامه داد: در این ارتباط قرارداد ریل پروژه راه آهن شهرکرد- سفید دشت – مبارکه به میزان حدود ۱۰ هزار تن با ذوب آهن اصفهان منعقد شده است.

وی ادامه داد: با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه ریلی چهارمحال وبختیاری به عنوان بیست و پنجمین استان کشور به شبکه ریلی متصل خواهد شد.

صلواتی اضافه کرد: در زمان حاضر ۲ پیمانکار بزرگ در حوزه زیرسازی پروژه ریلی شهرکرد – سفید دشت – مبارکه، یک پیمانکار کار تجهیز کارگاه برای روسازی و سه پیمانکارنیز در حال احداث ایستگاه‌ها هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پروژه خط ریلی شهرکرد – سفیددشت – مبارکه به طول ۹۰ کیلومتردر سه قطعه در حال ساخت است.

خدایار باقری افزود: در زمان حاضر قطعه سفید دشت در کیلومتر ۲۰ تا ۶۰ از پیشرفت قابل توجه ۹۷ درصدی برخوردار است.

وی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال نخست بهره‌برداری قرار است ۷۰۰ هزارنفرمسافر و۳.۳ میلیون تن بار جابه جا و این میزان مسافر و بار نیز در سال‌های آتی به ۲ میلیون نفر و ۳.۵ میلیون تن بار افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=100875

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.