آوین ویژه»

یک شرکت اسرائیلی از سوی بزرگترین صندوق سرمایه گذاری جهان مجازات شد فعالیت بیش از ۳ میلیون واحد صنفی عبدالملک الحوثی: آمریکا و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند تصمیم نهایی دولت برای حذف یارانه نقدی علنی شد ترانزیت ۱۲میلیون تن کالا از مبادی مرزی زمینی تا پایان آبان‌ ماه برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری تشریح شد «GPS» چیست و چگونه کار می‌کند؟ وقتی پردرآمدترین‌ کارها نامولد است، «مصرف‌گرایی» اوج می‌گیرد؛ مصرف گرایی اینترنتی از درگذشت یک نقاش در سکوت خبری تا وعده تاسیس موزه و بنیاد محجوبی‌! خبر جدید از پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی | مجلس وعده های جذابی داد جمهوری اسلامی تدوین قوانین دینی را آغاز نکرد؛ قبل از انقلاب همه چیز در اراده شاه قرار می‌گرفت دکه حاشیه‌ها؛ گوش شنوایی در جشنواره فیلم فجر است؟ مهران رجبی: دوست دارم ۷-۸ تا بچه داشته باشم دومین جلسه محاکمه بنیامین نتانیاهو/ اتهام فساد و شهادت در دادگاه تل‌آویو تهران؛ میدان زورگیران یا شهر ایمن؟ اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اعلام شد تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در جنوب «تل‌آویو» کاهش کیفیت هوا در نیمه شرقی کشور طی ۵روز آینده

2

تعیین تکلیف ۴ هزار دستگاه کشنده انباشت شده در مرزهای کشور

  • کد خبر : 105832
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۴ - ۲:۲۰
تعیین تکلیف ۴ هزار دستگاه کشنده انباشت شده در مرزهای کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اواخر سال گذشته قریب به ۴ هزار دستگاه ناوگان کشنده که به دلیل نقص در انجام فرایندهای ثبت سفارشی بلاتکلیف مانده و ترخیص نشده بودند، تعیین تکلیف شدند.

به گزارش بازار، رضا اکبری معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص ناوگان کشنده جاده‌ای انباشت شده در مرزهای کشور، گفت: اگرچه تکلیفی در این زمینه بر عهده این سازمان نیست، اما با هدف حمایت از رانندگان و مالکان، اهتمام خود را نسبت به رفع این مشکل به کار بسته‌ایم.

رضا اکبری اظهار کرد: طی یک سال اخیر بیش از ۶۰۰۰ دستگاه کامیون کشنده جاده‌ای که ثبت سفارش، خریداری و انتقال آنها توسط شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی یا متقاضیان (افراد حقیقی و حقوقی) صورت گرفته است، در محدوده گمرک و یا مرز ایران با کشورهای ترکیه و آذربایجان انباشت شده‌اند.

وی افزود: اواخر سال گذشته قریب به ۴۰۰۰ دستگاه ناوگان کشنده که در فاصله سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به دلیل نقص در انجام فرایندهای ثبت سفارشی و تخصیص ارز بلاتکلیف مانده و ترخیص نشده بودند، با همکاری سازمان بازرسی، دادستانی تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تعیین تکلیف شدند.

معاون وزیر و رئیس سازمان تصریح کرد: در حالیکه در روند ثبت سفارش، ورود به گمرک و ترخیص این ناوگان هیچ‌گونه تکلیف و مسئولیتی بر عهده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیست، این سازمان با رویکرد حمایت از رانندگان و مالکان، اهتمام خود را با بهره‌گیری از راه حل‌های قانونی در راستای رفع این مشکل به کار گرفته است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=105832

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.