آوین ویژه»

در جلسه شورای عالی صادرات چه گذشت؟ صفحه اول روزنامه‌های اصفهان دوشنبه ۱۷ دی ماه ۲ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت دبیرکل انصارالله: به رژیم صهیونیستی درباره نقض آتش‌بس هشدار می‌دهیم ایست دادن لباس شخصی‌ها جان یک جوان را گرفت! صنایع بورسی در خطرند! | پیش بینی درباره بورس فردا ۸ آبان گلاب آدینه و پانته‌آ پناهی‌ها در جمع داوران جشنواره «۲۵» نمایشنامه‌خوانی «چند چرک نویس چروکیده» در فرهنگسرای عطار استاندار: آمایش صنعت در آذربایجان شرقی یک ضرورت است تله انفجاری و مرگبار قسام علیه نظامیان اسرائیلی در شرق رفح تصاویری از تمرین خیبر در خرم‌آباد پیش‌بینی هواشناسی هرمزگان در روز جمعه ۱۷ مرداد «نبرد با دوزخ» به زمستان می‌آید فرهاد آییش «ونگوگ» می‌شود تدارک برای ساخت «هزار و یک شب» و «تاسیان»؛ پیمان معادی «خاویار» را می‌سازد استقرار چتربازها و کماندوی‌های رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی سوریه اعزام بیمار با بالگرد اورژانس هوایی تمدید مهلت پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه شیراز

2

بلیت پرواز تهران-مشهد ۹.۴میلیون تومان شد

  • کد خبر : 109732
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۲
بلیت پرواز تهران-مشهد ۹.۴میلیون تومان شد

با نزدیک شدن به ایام ولادت امام رضا (ع)، قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد به رکورد بی‌سابقه ۹.۴ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش بازار، بررسی برخی سایت‌های فروش بلیت نشان می‌دهد قیمت برخی پروازهای بیزینس تهران-مشهد برای روزهای پایانی هفته آینده به ۹ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان افزایش یافته است.

سایت سفرمارکت بلیت پرواز هواپیمایی چابهار را با این قیمت به فروش می‌رساند. بلیت پرواز هواپیمایی کاسپین نیز در مسیر پروازی ذکر شده بیش از ۶.۱ میلیون تومان است.

به گزارش بازار، اواخر سال قبل و در آستانه شروع سفرهای نوروزی، سازمان هواپیمایی کشوری طی اطلاعیه‌ای وعده جلوگیری با گرانفروشی و سوداگری در بازار حمل‌ونقل هوایی مسافری را داده بود.

این سازمان اعلام کرد: «برای جلوگیری از گران‌فروشی و سوداگری بلیت هواپیما، به‌طور مستمر بر فروش بلیت، عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی نظارت می‌کند. با آغاز سفرهای نوروزی، بازرسی‌های مشترک این سازمان و وزارت صمت به‌صورت سرزده انجام می‌شود و در صورت تخلف، شرکت‌ها و دفاتر متخلف به مراجع قانونی معرفی خواهند شد. در ۹ ماه گذشته، بیش از ۵۰۰ سایت و دفتر غیرمجاز تعلیق شده‌اند.

مسافران باید بلیت خود را از سایت‌های معتبر خریداری و صحت آن را در وب‌سایت شرکت‌های هواپیمایی بررسی کنند. همچنین، شرکت‌های هواپیمایی موظف‌اند دستورالعمل حقوق مسافر را رعایت کرده و اطلاعات آن را در اختیار مسافران قرار دهند. با هدف کاهش تأخیر پروازها و افزایش رضایتمندی مسافران، مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) راه‌اندازی شده است. همچنین در برخی فرودگاه‌ها که امکان اسکان کافی در هتل وجود ندارد، تدابیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

مسافران می‌توانند شکایات خود درباره گران‌فروشی یا فروش اجباری بلیت را در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس caa.gov.ir ثبت و پیگیری کنند.»

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=109732

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.