آوین ویژه»

انباشت ۵۱۲ میلیون دلار LTC توسط نهنگ‌ها / تأیید ETF لایت‌کوین نزدیک است؟ ترکیه: آماده تامین برق سوریه و لبنان هستیم برگزاری همایش بین‌المللی اربعین و توان افزایی علمی مسلمانان رژیم صهیونیستی مدعی ترور یکی از فرماندهان یگان ضدتانک حزب‌الله شد سیمرغ‌های بازیگری را چه کسانی به خانه بردند؟ استاندار بوشهر: اجرای عدالت زمینه‌ساز توسعه است راه اندازی سیستم هوشمند تشخیص عیوب سطح ورق در خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بیمارستان‌ها به علت کمبود پرستار تعطیل می‌شوند شکایت «خیبر» از فراز امامعلی؛ باشگاه هشدار داد اتاق اصناف کشاورزی تشکیل می‌شود سازمان بورس برای تعطیلی بورس در روز دوشنبه تصمیم‌گیری می‌کند ثبت درختان کهنسال سیستان و بلوچستان در فهرست میراث ملی طبیعی کشور فرسایش ۱۶.۵ تنی خاک در کشور؛ طرح «پزشکان خاک» اجرا می‌شود برگزاری اجتماع بزرگ «عاشورائیان» در حرم مطهر رضوی براساس قانون حجاب بانک‌ها به مشتریان بدحجاب نباید سرویس بدهند  برنامه هسته ای ایران هیچ ابهامی ندارد مصدوم شدن ۲ زن و ۳ کودک در واژگونی خودروی سمند در کرمان افشای مشخصات کامل آیفون SE۴ / بکارگیری تراشه آیفون ۱۶ در ارزان‌ترین آیفون ۲۰۲۵

0

افزایش تدریجی تعداد ناوگان هوایی کشور| لزوم تامین مالی ایرلاین‌ها

  • کد خبر : 139612
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۵:۱۰

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: پس از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، شاهد افزایش تدریجی تعداد ناوگان هوایی کشور هستیم؛ امری که نیازمند تامین مالی و اعطای تسهیلات لازم است.

به گزارش بازار، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: با آزادسازی نرخ بلیت پروازها که از سال گذشته محقق شد، شاهد افزایش تدریجی تعداد ناوگان هوایی کشور هستیم اما شرکت ها به دلیل تحریم ترجیح می‌دهند در این زمینه اطلاع رسانی چندانی نداشته باشند.

این مقام صنفی خواستار تامین مالی شرکت‌ها و اعطای تسهیلات به آنها برای تامین ناوگان بیشتر شد و افزود: صندوق توسعه حمل و نقل هنوز اعتبار لازم در اختیار نداشته که بتواند به نوسازی ناوگان شرکت های هوایی کمک کند.

وی درباره تجارب سایر کشورها در تجهیز و توسعه ناوگان هوایی اظهار داشت: در دیگر کشورها موسسات اعتباری و بنگاه‌ها به صورت لیزینگ هواپیما خریداری کرده و برای بهره برداری در اختیار شرکت های هوایی قرار می دهند.

اسعدی سامانی با بیان اینکه در بخش خصوصی در ایران برای سرمایه گذاری در صنعت هوایی خود باید به تامین مالی اقدام کند، افزود: اگر تسهیلاتی به صنعت هوایی کشور داده شده، مربوط به شرکت‌های دولتی بوده و به شرکت‌های خصوصی توجه نشده است.

وی تاکید کرد: نرخ سودی که برای تسهیلات در نظر گرفته می‌شود، ۳۵ درصد و بسیار بالاست و در عمل برای شرکت‌ها مقرون به صرفه نیست.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=139612

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.