آوین ویژه»

ثبت‌نام ۱۱۰۰ متقاضی در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ملی مهارت تاریخ واریز معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی بالاخره مشخص شد؟ رایتل، حامی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۵) هشدار زرد هواشناسی؛ رگبار، رعد و برق و گردوخاک در راه مرکزی است هدیه یک میلیارد دلاری دونالد ترامپ برای نتانیاهو! حسین دانشی کهن در جشنواره فجر روی صحنه می‌رود وزیر سابق ارتباطات: مخالف ساخت بمب اتمی هستم محاصره هزاران نفر در رفح توسط نظامیان صهیونیست رمضان در عمان؛ از افطارهای دسته‌جمعی تا حفظ قرآن کودکان گزارش خبرنگار مهر از محل انفجار در بندرشهیدرجایی بندرعباس ۳ طرح اقتصاد مردمی در ایلام به بهره برداری رسید حسین حقیقی برای مردم فلسطین و لبنان خواند سه محله تهران بدون بوستان هستند/ جزییات مسیر فیروزه ای پایتخت ضرر ۳۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌های آمریکایی بعد از ترک روسیه فناوری‌ مالی و بلاک‌چین چگونه به تحول فرهنگ و هنر کمک می‌کند جلوگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر با افتتاح ایست و بازرسی میمند کیش اینوکس، فرصت مناسبی برای رایزنی‌های تخصصی منع آمد و شد در دمشق لغو شد

1

اکثر کارخانه های تولید شن و ماسه گواهینامه ندارند| حجم بالای پروژه‌های نیمه تمام در کشور

  • کد خبر : 2508
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
اکثر کارخانه های تولید شن و ماسه گواهینامه ندارند| حجم بالای پروژه‌های نیمه تمام در کشور

رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بسیاری از کارخانه های تولید شن و ماسه گواهینامه ندارند گفت: با حجم بالای از پروژه‌های نیمه تمام مواجه هستیم.

بازار؛ گروه راه و مسکن: محمدرضا رضایی کوچی در شانزدهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین آلات با تاکید بر اینکه بسیاری از کارخانه‌های تولید شن و ماسه گواهینامه ندارند، گفت: وقتی این کارخانه ها دارای گواهینامه نیستند، بنابراین تولیدات آنها غیر استاندارد است.

او با اشاره به اینکه کیفیت ماشین آلاتی هم که آسفالت توزیع می کنند چندان خوب نیست ادامه داد: طبق استانداردهای جهانی ۲ تا ۶ درصد ارزش جاده‌ها صرف نگهداری آن می شود ، بنابراین شاید یکی از دلایل فرسودگی جاده‌ها این است که در نگهداری راه‌ها با منابع بسیار محدودی مواجه هستیم.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه به شانزدهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین آلات اشاره کرد و ادامه داد: همایش های اینچنینی فرصتی برای طرح مطالبات دولت و بیان دغدغه تولیدکنندگان است تا بتوان با همفکری در راستای توسعه کشور گام برداریم.

رضایی کوچی افزود: به همین دلیل است که بخش خصوصی مهمترین مولفه توسعه کشور است. بارها هم به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده ایم که اگر میخواهیم توسعه داشته باشیم باید دولت به بخش خصوصی بیشتر بها دهد، چرا که بخش خصوصی رقیب دولت نیست.

امروز با حجم بالایی از پروژه‌های نیمه تمام مواجه هستیم. بار اجرای پروژه ها امروز بر دوش بخش خصوصی افتاده است و وقتی پول به موقع و در موعد مقرر به پیمانکار پرداخت نمی شود، کیفیت کار به خودی خود افت خواهد کرد

او خاطر نشان کرد: امروز با حجم بالایی از پروژه‌های نیمه تمام مواجه هستیم. بار اجرای پروژه ها امروز بر دوش بخش خصوصی افتاده است و وقتی پول به موقع و در موعد مقرر به پیمانکار پرداخت نمی شود، کیفیت کار به خودی خود افت خواهد کرد.

رضایی کوچی با بیان اینکه عمر آسفالت با زیرسازی نامناسب جاده ها پایین است، تصریح کرد: کیفیت قیر ایران مناسب است و هرچه تولید داشته باشیم به فروش می رسد بنابراین باید با استفاده از فناوری‌های جدید، میزان مصرف قیر را کاهش دهیم.

اگر بتوانیم از فناوری ها و روش های جدید برای مصرف کمتر قیر استفاده کنیم می توانیم تا دو میلیون تن قیر به کشورهای همسایه صادر کنیم

او افزود: اگر بتوانیم از فناوری ها و روش های جدید برای مصرف کمتر قیر استفاده کنیم می توانیم تا دو میلیون تن قیر به کشورهای همسایه صادر کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=2508

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.