آوین ویژه»

مهدیشهر قطب اصلاح و به‌نژاد ژنتیک دام کشور می‌شود دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه علم و فناوری اردن تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند نحوه محاسبه تاثیر معدل و حدنصاب آزمونهای علوم پایه و پیش‌کارورزی پزشکی قدردانی حماس از مواضع ضد صهیونیستی سران آفریقا متناسب سازی حقوق کارگران به کجا رسید؟ | اصلاحات جدید در راه است شهادت ۴۳ نفر در حملات به غزه در عید فطر؛ جنایت علیه نیروهای امدادی لغو ناگهانی دیدار تدارکاتی از سوی استقلال / ماجرا چیست؟ حل معضل ترافیکی محله حمزه‌آباد با اجرای پروژه جدید دسترسی اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش و پاکسازی قهوه خانه ها در میانه اژه‌ای‌: فعالان اقتصادی ‌به ‌کسی باج ندهند + فیلم پوستر اختتامیه تئاتر خانواده در اهواز رونمایی شد غیبت ناگهانی ترابی در اردوی تیم ملی عذرخواهی دبیر انجمن قطعه‌سازان از مردم برای خودروی ارزان آغاز سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛ بازدید مردمی از فردا موج کره‌ای چگونه هویت فرهنگی نوجوانانمان را دستخوش تغییر قرار داده است؟ «استخوان سوز» مقابل دوربین می‌رود لنج صیادی متخلف ترالر در آب‌های بوشهر توقیف شد ۲۳ میلیارد حق دلالی برای انتقال ۲ بازیکن لیگ برتری!

1

اکثر کارخانه های تولید شن و ماسه گواهینامه ندارند| حجم بالای پروژه‌های نیمه تمام در کشور

  • کد خبر : 2508
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
اکثر کارخانه های تولید شن و ماسه گواهینامه ندارند| حجم بالای پروژه‌های نیمه تمام در کشور

رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بسیاری از کارخانه های تولید شن و ماسه گواهینامه ندارند گفت: با حجم بالای از پروژه‌های نیمه تمام مواجه هستیم.

بازار؛ گروه راه و مسکن: محمدرضا رضایی کوچی در شانزدهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین آلات با تاکید بر اینکه بسیاری از کارخانه‌های تولید شن و ماسه گواهینامه ندارند، گفت: وقتی این کارخانه ها دارای گواهینامه نیستند، بنابراین تولیدات آنها غیر استاندارد است.

او با اشاره به اینکه کیفیت ماشین آلاتی هم که آسفالت توزیع می کنند چندان خوب نیست ادامه داد: طبق استانداردهای جهانی ۲ تا ۶ درصد ارزش جاده‌ها صرف نگهداری آن می شود ، بنابراین شاید یکی از دلایل فرسودگی جاده‌ها این است که در نگهداری راه‌ها با منابع بسیار محدودی مواجه هستیم.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه به شانزدهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین آلات اشاره کرد و ادامه داد: همایش های اینچنینی فرصتی برای طرح مطالبات دولت و بیان دغدغه تولیدکنندگان است تا بتوان با همفکری در راستای توسعه کشور گام برداریم.

رضایی کوچی افزود: به همین دلیل است که بخش خصوصی مهمترین مولفه توسعه کشور است. بارها هم به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده ایم که اگر میخواهیم توسعه داشته باشیم باید دولت به بخش خصوصی بیشتر بها دهد، چرا که بخش خصوصی رقیب دولت نیست.

امروز با حجم بالایی از پروژه‌های نیمه تمام مواجه هستیم. بار اجرای پروژه ها امروز بر دوش بخش خصوصی افتاده است و وقتی پول به موقع و در موعد مقرر به پیمانکار پرداخت نمی شود، کیفیت کار به خودی خود افت خواهد کرد

او خاطر نشان کرد: امروز با حجم بالایی از پروژه‌های نیمه تمام مواجه هستیم. بار اجرای پروژه ها امروز بر دوش بخش خصوصی افتاده است و وقتی پول به موقع و در موعد مقرر به پیمانکار پرداخت نمی شود، کیفیت کار به خودی خود افت خواهد کرد.

رضایی کوچی با بیان اینکه عمر آسفالت با زیرسازی نامناسب جاده ها پایین است، تصریح کرد: کیفیت قیر ایران مناسب است و هرچه تولید داشته باشیم به فروش می رسد بنابراین باید با استفاده از فناوری‌های جدید، میزان مصرف قیر را کاهش دهیم.

اگر بتوانیم از فناوری ها و روش های جدید برای مصرف کمتر قیر استفاده کنیم می توانیم تا دو میلیون تن قیر به کشورهای همسایه صادر کنیم

او افزود: اگر بتوانیم از فناوری ها و روش های جدید برای مصرف کمتر قیر استفاده کنیم می توانیم تا دو میلیون تن قیر به کشورهای همسایه صادر کنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=2508

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.