آوین ویژه»

سوال روز بیست و سوم پویش «زندگی با آیه‌ها» در سمنان مردم خراسان رضوی ۱۴۰ میلیارد ریال به جبهه مقاومت کمک کردند رشد ۱۶ درصدی تجارت ایران و روسیه دیدار وزیر خارجه آمریکا با رئیس امارات دولت در مورد افزایش حقوق کارمندان در ۱۴۰۴ تصمیم نهایی خود را گرفت انتشار پوستر نمایش «اینک انسان» صعود سپاهان از جم به یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور نوآوری فرهنگی و توسعه اجتماعی با ابتکارات یک روحانی خراسانی پرچم‌دارانی که روزی تازه‌ کار بودند/ سفر برندهای بزرگ موبایل؛ از پاره‌ آجر تا غول‌ های هوشمند! فعالیت بیش از ۳۰۰ واحد فناور در پارک علم و فناوری استان اردبیل آخرین برف پاییزی در دالاهو احتمال جدایی طارمی از اینتر قوت گرفت درخشش عکاس خبرگزاری مهر خراسان رضوی در جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) فضای البرز متبرک به حضور هشت کبوتر خونین بال دوران دفاع مقدس است ارتش سودان: بر مناطق راهبردی در خارطوم مسلط شدیم «بورل» به‌روز رسانی دکترین هسته‌ای روسیه را محکوم کرد محدودیت‌های تامین برق در خراسان شمالی اعلام شد+ جدول دو بازیکن استقلال به فولاد می‌روند

1

ارتقای کمی و کیفی لکوموتیوها به عنوان‌ پیشران صنعت ریلی الزامی است

  • کد خبر : 27656
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
ارتقای کمی و کیفی لکوموتیوها به عنوان‌ پیشران صنعت ریلی الزامی است

مدیرعامل راه‌آهن از رویکرد جدید این شرکت برای تغییر در شیوه انعقاد قرارداد با شرکت‌های پیمانکار تعمیر و نگهدار و تامین کننده قطعات لکوموتیو خبر داد.

به گزارش بازار،‌ جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه‌آهن از رویکرد جدید راه‌آهن در تعامل با شرکت‌های پیمانکار تعمیر و نگهدار و تأمین کننده قطعات لکوموتیو خبر داد و گفت: بهتر است تمامی داده‌ها و تجربیات این شرکت‌ها مستندسازی شده تا مورد استفاده و تجزیه و تحلیل متخصصان صنعت ریلی قرار گیرد. این مستندسازی ضمن انتقال دانش فنی در افزایش بهره‌وری ناوگان مؤثر بوده و ظرفیت استفاده از لکوموتیوها را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: طبق قراردادهای جدید، اگر لکوموتیوی پس از انجام تعمیرات در مدت طولانی بدون خرابی به سیر بپردازد، شرکت تعمیر کننده تشویق خواهد شد و در مقابل، اگر لکوموتیوی پس از انجام تعمیرات، در زمان کوتاهی به دلایل فنی متوقف یا دچار خرابی مجدد شود، شرکت پیمانکار مسئول شناخته شده و می‌بایستی در مقابل عمل خود متناسب با مفاد قرارداد پاسخگو باشد.

ذاکری خواستار ایجاد سامانه‌ای برای تخصیص و مدیریت یکپارچه ناوگان ریلی از سوی معاونت بازرگانی و بهره برداری با همکاری معاونت ناوگان راه‌آهن شد و تاکید کرد: در این سامانه باید نحوه تخصیص لکوموتیوها برای حمل بار مشخص باشد تا بتوانیم با توجه به محدودیت تعداد لکوموتیو، از نیروی کشش در شبکه ریلی به ویژه در حمل و جابه‌جایی بار استفاده بهینه کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن در پایان یادآور شد: ظرف هفته‌های اخیر منابع مالی مناسبی به شرکت‌های پیمانکار تعمیرات لکوموتیو پرداخت شده است و باید آثار مثبت آن در بهبود کمی و کیفی لکوموتیوها و در نتیجه افزایش جابجایی مسافر و حمل بار مشاهده شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=27656

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.