آوین ویژه»

کرملین: «بشار اسد» و خانواده‌اش در روسیه هستند جزئیات عفو و تخفیف مجازات ۳۱۲۶ نفر محکومان به مناسبت ۲۲ بهمن پایان بدفهمی‌ها با «دانشکدگان»؛ مدل جدید دانشگاه برای عدالت آموزشی افزایش ۶ برابری حضور طلاب در رقابت‌های علمی نخبگانی نبیه بری: لبنان وارد مرحله جدیدی از همبستگی و اتحاد ملی شد حرکت عجیب مرد یمنی هنگام بمباران جنگنده‌های آمریکا + فیلم وضعیت قرمز برای ۴ بازیکن مهم پرسپولیس آیت‌الله سیستانی یکشنبه را روز اول ماه مبارک رمضان اعلام کرد  پیام تبریک وریا غفوری برای سال ۱۴۰۴ + عکس جابجایی ۹۲ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان مرکزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور معارفه شد انتشار «پیمان نامه» مدیرکل جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد جشنواره تئاتر مقاومت تا ۱۵ دی ادامه خواهد داشت قلعه دیجیتال سئول: زندان ۱۳.۶ میلیون دلاری که نفس زندانیان را می‌پاید محمد الجولانی کیست؟ واژگونی خودرو در جاده‌های استان مرکزی یک کشته و پنج مجروح بر جای گذاشت رهبر معظم انقلاب: بسیج بر خدا باوری و خودباوری بنا شده است زیرساخت های گیلان در حوزه گردشگری باید تقویت شود

1

ارتقای کمی و کیفی لکوموتیوها به عنوان‌ پیشران صنعت ریلی الزامی است

  • کد خبر : 27656
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
ارتقای کمی و کیفی لکوموتیوها به عنوان‌ پیشران صنعت ریلی الزامی است

مدیرعامل راه‌آهن از رویکرد جدید این شرکت برای تغییر در شیوه انعقاد قرارداد با شرکت‌های پیمانکار تعمیر و نگهدار و تامین کننده قطعات لکوموتیو خبر داد.

به گزارش بازار،‌ جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه‌آهن از رویکرد جدید راه‌آهن در تعامل با شرکت‌های پیمانکار تعمیر و نگهدار و تأمین کننده قطعات لکوموتیو خبر داد و گفت: بهتر است تمامی داده‌ها و تجربیات این شرکت‌ها مستندسازی شده تا مورد استفاده و تجزیه و تحلیل متخصصان صنعت ریلی قرار گیرد. این مستندسازی ضمن انتقال دانش فنی در افزایش بهره‌وری ناوگان مؤثر بوده و ظرفیت استفاده از لکوموتیوها را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: طبق قراردادهای جدید، اگر لکوموتیوی پس از انجام تعمیرات در مدت طولانی بدون خرابی به سیر بپردازد، شرکت تعمیر کننده تشویق خواهد شد و در مقابل، اگر لکوموتیوی پس از انجام تعمیرات، در زمان کوتاهی به دلایل فنی متوقف یا دچار خرابی مجدد شود، شرکت پیمانکار مسئول شناخته شده و می‌بایستی در مقابل عمل خود متناسب با مفاد قرارداد پاسخگو باشد.

ذاکری خواستار ایجاد سامانه‌ای برای تخصیص و مدیریت یکپارچه ناوگان ریلی از سوی معاونت بازرگانی و بهره برداری با همکاری معاونت ناوگان راه‌آهن شد و تاکید کرد: در این سامانه باید نحوه تخصیص لکوموتیوها برای حمل بار مشخص باشد تا بتوانیم با توجه به محدودیت تعداد لکوموتیو، از نیروی کشش در شبکه ریلی به ویژه در حمل و جابه‌جایی بار استفاده بهینه کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن در پایان یادآور شد: ظرف هفته‌های اخیر منابع مالی مناسبی به شرکت‌های پیمانکار تعمیرات لکوموتیو پرداخت شده است و باید آثار مثبت آن در بهبود کمی و کیفی لکوموتیوها و در نتیجه افزایش جابجایی مسافر و حمل بار مشاهده شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=27656

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.