آوین ویژه»

ربات بارداری چینی، واقعیت یا افسانه؟ جولان فرقه‌ها در زمانه حضرت جوادالائمه (ع)؛ تلاش امام در برخورد با آن‌ها چه بود؟ نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی در گیلان زلنسکی: آماده‌ایم تحت رهبری ترامپ به صلح برسیم خراسان رضوی، قهرمان کشتی پهلوانی نوجوانان کشور شد پیکر محمود فرشچیان کنار مقبره صائب تبریزی آرام می‌گیرد یک نماینده مجلس: واردات گوشت قرمز ضربه به تولید داخل و صنعت دامپروری کشور است ورق در سوریه برگشت؟ / بیانیه مهم ارتش سوریه فریاد «مرگ بر آمریکا» توسط زوار اربعین در حرم امام حسین(ع) پروازهای بازگشت حجاج به صورت محدود از سر گرفته شد حسنین الحلو: طرح «زندگی با آیه ها» در برنامه محفل به کمک ما آمد فرماندار:برنامه های هفته زن در ورامین با تکیه بر نشاط آفرینی و امیدافزایی برگزار شود سپر حرارتی جدید هایپرسونیک دمای جهنمی را تاب می‌آورد تشکیل ۱۰۰ پرونده تعزیراتی برای نانوایی‌های خراسان جنوبی مهار آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های کردکوی با همکاری نیروهای امدادی عقب‌نشینی آشکار آمریکا پس از تهدیدهای متوالی…! ساعت خوانده شدن پیام‌ها در تلگرام را بفهمید! زمان اهدای جام به تراکتور نهایی شد

3

متوسط سن واگن های مسافری به ۳۰ سال رسیده است

  • کد خبر : 39863
  • ۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
متوسط سن واگن های مسافری به ۳۰ سال رسیده است

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: عدم جذابیت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی و قیمت‌گذاری دستوری، دو عامل اساسی عدم توسعه کافی واگن های مسافری در سال‌های گذشته بوده است.

به گزارش بازار، از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، «میرحسن موسوی» در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل راه آهن تهران به تشریح اولویت‌ها و سیاست‌های شرکت راه آهن پرداخت و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و مشتریان صنعت ریلی، رویکرد اصلی راه آهن و بزرگترین وظیفه و اولویت راه آهن است.

وی بیان‌داشت: در حال حاضر سهم راه آهن در حمل بار کل کشور، حدود هشت درصد است و باید تلاش کنیم تا به کمک یکدیگر و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، سهم حمل و نقل ریلی بار را برای کمک به اقتصاد کشور به ۳۰ درصد برسانیم.

موسوی، سهم راه آهن در جابه‌جایی مسافر را نیز حدود ۱۰ درصد اعلام و تاکید کرد: به دلیل عدم جذابیت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی و قیمت‌گذاری دستوری، اقدامات کمتری در بخش توسعه واگن های مسافری انجام شده، به گونه‌ای که تعداد سالن‌های مسافری از ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه در سال ۱۳۸۹ به ۹۳۰ دستگاه در سال ۱۴۰۳ رسیده و متوسط سن واگن های مسافری نیز به ۳۰ سال رسیده است.

به گفته این مقام مسئول، دومین رویکرد شرکت راه آهن، ارتقای ایمنی است زیرا ایمنی، برند و نشان راه آهن است و باید با نظارت بر امور و رفتار نیروی انسانی و برنامه‌ریزی خوب، سفر ایمن و خاطره انگیزی برای مسافران و زائرین امام رضا (ع) رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=39863

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.