آوین ویژه»

فعالیت‌های دانشگاه ارومیه فردا شنبه با تاخیر آغاز می شود مسجد غربا شاهرود میعادگاه عاشقان؛ «سینه‌دور» رزمندگان درسوگ سیدالشهدا  کشف سه هزار و ۳۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی راز ترور شهید مقیسه در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی است آیا «هنر» می‌تواند تابع احساسی از زمان باشد؟ شهادت در راه خدا اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبودیت است موافقت آمریکا با فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان صفر تا صد عرضه اولیه جدید در بورس | سهامداران بخوانند برتری میلی متری والیبالیست‌های ایران مقابل هلند دیدار استاندار تهران با مادر سه شهید در شهریار بیت حانون منطقه‌ای مرگبار با دوربین های فراوان و کوچه های مین‌گذاری شده لرستان میزبان جشنواره ملی «مد و لباس اقوام زاگرس» می‌شود تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز است آخرین آمار ارزش تجارت ایران و آلمان درخواست سرمربی شمس آذر از هواداران شمس آذر نظارت ۲۴ ساعته پلیس بر پارکینگ‌های اربعین در قصرشیرین قیمت گوشی‌های سامسونگ، امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی| ورود موج جدید بارشی از پنج شنبه

3

متوسط سن واگن های مسافری به ۳۰ سال رسیده است

  • کد خبر : 39863
  • ۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
متوسط سن واگن های مسافری به ۳۰ سال رسیده است

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: عدم جذابیت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی و قیمت‌گذاری دستوری، دو عامل اساسی عدم توسعه کافی واگن های مسافری در سال‌های گذشته بوده است.

به گزارش بازار، از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، «میرحسن موسوی» در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل راه آهن تهران به تشریح اولویت‌ها و سیاست‌های شرکت راه آهن پرداخت و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و مشتریان صنعت ریلی، رویکرد اصلی راه آهن و بزرگترین وظیفه و اولویت راه آهن است.

وی بیان‌داشت: در حال حاضر سهم راه آهن در حمل بار کل کشور، حدود هشت درصد است و باید تلاش کنیم تا به کمک یکدیگر و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، سهم حمل و نقل ریلی بار را برای کمک به اقتصاد کشور به ۳۰ درصد برسانیم.

موسوی، سهم راه آهن در جابه‌جایی مسافر را نیز حدود ۱۰ درصد اعلام و تاکید کرد: به دلیل عدم جذابیت سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی و قیمت‌گذاری دستوری، اقدامات کمتری در بخش توسعه واگن های مسافری انجام شده، به گونه‌ای که تعداد سالن‌های مسافری از ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه در سال ۱۳۸۹ به ۹۳۰ دستگاه در سال ۱۴۰۳ رسیده و متوسط سن واگن های مسافری نیز به ۳۰ سال رسیده است.

به گفته این مقام مسئول، دومین رویکرد شرکت راه آهن، ارتقای ایمنی است زیرا ایمنی، برند و نشان راه آهن است و باید با نظارت بر امور و رفتار نیروی انسانی و برنامه‌ریزی خوب، سفر ایمن و خاطره انگیزی برای مسافران و زائرین امام رضا (ع) رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=39863

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.