آوین ویژه»

البرش: ۷۰ درصد از شهدای غزه کودک و زن هستند گروه صنعتی پاکرخ ۶۰ سالگی خود را جشن گرفت  موردی از آنفلوانزای پرندگان در استان سمنان گزارش نشده است هدیه میلیاردی زنان همدانی به جبهه مقاومت جزءخوانی قرآن کریم در ارومیه نقش بی‌بدیل مجلس درتحقق «سرمایه‌گذاری برای تولید»/مطالبه مردم کرمانشاه شنیده شدن صداهای انفجار پی در پی در نطنز اصفهان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۲۰ دی برگزار می‌شود؛ توزیع کارت آزمون از ۱۷ دی «چوب شفاف» ساخته شد تاثیر مثبت کارتال روی روند پرسپولیس/ سرخ‌ها شانس قهرمانی دارند آمریکا: حملات انصارالله هزینه سنگینی به ما تحمیل کرده است نمایش «تلالای مرگ» پاسخی معاصر به توهم جاودانگی واکنش گروسی به احتمال خروج ایران از ان‌پی‌تی واکنش شدیداللحن بغداد به موضع گیری جوزف عون علیه حشد شعبی عراق ارزش ۷ روزه بیت‌کوین نزولی شد/ در بازار رمزارزها چه خبر است؟ کشف بیش از ۱۱۷ هزار مواد محترقه غیرمجاز در آستارا ترامپ امروز فرمان تحریم دیوان بین المللی کیفری را امضا می‌کند برگزاری کارگاه خلق اثر در واکنش به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی

3

حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پروازهای داخلی و خارجی اعلام شد

  • کد خبر : 54474
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پروازهای داخلی و خارجی اعلام شد

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری موظف است ظرف مدت حداکثر ۷ روز برای پروازهای داخلی به شکایات مسافران رسیدگی کند.

به گزارش بازار، رضاصدیق نیا مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها با بیان اینکه همواره یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان هواپیمایی رسیدگی به شکایات مسافران در پروازهای داخلی و خارجی بوده است گفت: مهم‌ترین اقدامی که سازمان هواپیمایی کشور در حوزه رسیدگی به شکایات مسافران در دستور کار خود قرار می‌دهد بررسی سابقه شکایات مسافران در حقوق مسافراست که آیا در گذشته شکایات مسافر از سوی این سازمان بررسی شده است یا خیر؟

وی ادامه داد: اگر مسافر پاسخ مناسبی از سوی سازمان هواپیمایی وشرکت‌های هواپیمایی براساس شیوه نامه نگیرید مدارک خود را در سامانه حقوق مسافر بارگذاری کرده و این سازمان موظف به رسیدگی دوباره است.

او بیان کرد: حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران ۷ روز و در پروازهای خارجی ۱۴ روز است و در این بازه زمانی پس از بررسی و رسیدگی به شکایات مسافران حکم را صادر کرده و شرکت هواپیمایی موظف است که به آن عمل کند.

دهقان نیا اظهار کرد: یک بخشی از شکایات و رسیدگی به آن تخصصی وفنی بوده که توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌شود که طبق بررسی و آمارهای اعلام شده تا به امروز حداقل ۹۹ درصد ار درخواست و شکایات با رسیدگی و ورود سازمان هواپیمایی کشور و اقدام شرکت هواپیمایی کشور برطرف شده است.

او یادآور شد: در صورتی که مسافر از پاسخ سازمان هواپیمایی کشور به هر دلیلی قانع نشد به مراجع قضایی و شورای حل اختلاف مراجعه کرده و در این بخش هم سازمان هواپیمایی کشور براساس استعلامی که از آنها می‌شود نظرات نخصصی خود را اعلام و به موضوع رسیدگی می شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=54474

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.