آوین ویژه»

بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از ۲ مرکز معلولان در قوچان تمام ابزار‌های بورسی مثبت ماندند مدارس بعدازظهر زنجان غیرحضوری شد فوری/ خبر خوش وزیر ارتباطات از رفع فیلترینگ موشکافی عملیات تخریبی علیه صرافی‌های ایرانی/ پای کاسبان تحریم در میان است؟  کار سخت مهاجمان پرسپولیس مقابل خیبر در خرم‌آباد آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است واکنش سئول به تعرفه‌های ۲۵درصدی ترامپ بر صنایع فولاد کره جنوبی تقدیر از همراهی و همکاری اصناف و بازاریان کشور بازدید رئیس مرکز العراق للدراسات از پژوهشگاه علوم و فرهنگ‌اسلامی سید حسن خمینی: در فضای مجازی در موقعیت تدافعی قرار داریم و از آن آسیب می‌بینیم رونمایی از کتاب دستاوردهای شهیدجمهور برای زنان و خانواده جانشین فرمانده کل سپاه: دشمنان ما احمق هستند ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه آهن خراسان جنوبی تخصیص یافت فرشچیان فرزند خلف هنر ایران بود و پرچم‌دار نگارگری اصیل عراق در سال ۲۰۲۴؛ راهبرد تعامل با تحولات منطقه‌ای و مقابله با جنایات صهیونیست‌ها استقلال مشتری مهاجم ایرانی روسیه شد محرومیت بیرانوند از چه زمانی اجرایی می شود؟

0

اضافه تُناژ بار، عامل اصلی تخریب جاده‌های کشور

  • کد خبر : 73987
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
اضافه تُناژ بار، عامل اصلی تخریب جاده‌های کشور

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیشترین خسارت وارده به شبکه راه‌های کشور ناشی از اضافه تُناژ بار ناوگان باری عبوری است.

به گزارش بازار، رضا اکبری در نشست با اعضای انجمن شرکت‌های راهسازی ایران با اشاره به سهم اضافه تُناژ بار در وارد آمدن آسیب‌های جدی به شبکه راه‌های کشور، بر ضرورت چاره‌جویی در این باره تأکید کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به گستردگی شبکه راه‌های کشور، تنوع وسائط نقلیه سنگین و بالا بودن تُناژ حمل بار، میزان خسارت وارد آمده به محورهای مواصلاتی تا حدود ۲.۵ برابر درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محل دریافت عوارض کالا برآورد شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به سهم اضافه تُناژ کامیون‌های فعال در اجرای پروژه‌های راهسازی به سطح جاده‌های کشور، خاطرنشان کرد: الزام معادن شن و ماسه به نصب باسکول و سنجش تُناژ بار و همچنین صدور بارنامه برای بارهای معدنی بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه، به کنترل این مسئله کمک خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر گستردگی شبکه راه‌ها و تعدد فعالیت‌ها و پروژه‌های سازمان راهداری و حمل جاده‌ای در حوزه محورهای اصلی، شریانی، فرعی و روستایی، افزود: این در حالی است که منابع درآمدی این سازمان با حجم اعتبارات مورد نیاز برای اجرایی کردن پروژه‌ها و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای همخوانی و تناسب ندارد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=73987

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.