آوین ویژه»

روز چهارم «تئاتر فجر» با یادی از ژاله علو/ اجرای آثاری با موضوع مقاومت نشست اضطراری مقامات ارشد نظامی در سوریه/ بشار اسد به اتاق جنگ رفت کفش «جادوگر شهر اُز» ۲۸ میلیون دلار فروخته شد روایت حسن روح‌الامین از تشریح تابلوی حضرت حمزه برای مقام معظم رهبری هشدار درباره شیوع زنگ زرد گندم در ۲ استان‌ کشور گزینه پرسپولیسی‌ها سرمربی استقلال می‌شود + عکس جزئیات واریزی‌های دولت در فروردین ۱۴۰۴؛ چه کسانی چقدر دریافت می کنند؟ طعنه سنگین باراک اوباما به ترامپ! ۲ مزرعه پرورش ماهی در سلسله در حال ساخت است حزب‌الله: برای نخستین بار پایگاه هحوتریم را موشک‌باران کردیم بنگلادش رسماً خواستار استرداد نخست‌وزیر این کشور از هند شد انفجار گاز پیک‌نیک موجب مصدوم شدن ۷ نفر در کوهدشت شد «گنبد آهنین» آمریکا فعال شد حمله جدید آمریکا به صعده یمن قیمت سکه امروز ۲۶ دی اعلام شد + جدول انفجار بمب خبری پرسپولیس / ستاره سرخپوشان با استقلال مذاکره کرد! تخصیص۱۲۰ همت برای جبران رشد نرخ ارز کالاهای اساسی سازمان بورس سهامداران را سورپرایز کرد + عکس

0

اضافه تُناژ بار، عامل اصلی تخریب جاده‌های کشور

  • کد خبر : 73987
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
اضافه تُناژ بار، عامل اصلی تخریب جاده‌های کشور

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیشترین خسارت وارده به شبکه راه‌های کشور ناشی از اضافه تُناژ بار ناوگان باری عبوری است.

به گزارش بازار، رضا اکبری در نشست با اعضای انجمن شرکت‌های راهسازی ایران با اشاره به سهم اضافه تُناژ بار در وارد آمدن آسیب‌های جدی به شبکه راه‌های کشور، بر ضرورت چاره‌جویی در این باره تأکید کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به گستردگی شبکه راه‌های کشور، تنوع وسائط نقلیه سنگین و بالا بودن تُناژ حمل بار، میزان خسارت وارد آمده به محورهای مواصلاتی تا حدود ۲.۵ برابر درآمدهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محل دریافت عوارض کالا برآورد شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به سهم اضافه تُناژ کامیون‌های فعال در اجرای پروژه‌های راهسازی به سطح جاده‌های کشور، خاطرنشان کرد: الزام معادن شن و ماسه به نصب باسکول و سنجش تُناژ بار و همچنین صدور بارنامه برای بارهای معدنی بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه، به کنترل این مسئله کمک خواهد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر گستردگی شبکه راه‌ها و تعدد فعالیت‌ها و پروژه‌های سازمان راهداری و حمل جاده‌ای در حوزه محورهای اصلی، شریانی، فرعی و روستایی، افزود: این در حالی است که منابع درآمدی این سازمان با حجم اعتبارات مورد نیاز برای اجرایی کردن پروژه‌ها و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای همخوانی و تناسب ندارد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=73987

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.