آوین ویژه»

افسارگسیختگی قیمت دلار دولت را شکست داد برگزاری محفل قرآنی «چلچراغ آیه‌ها» در یزد نظارت بر بازار در «تنگستان» به طور مستمر انجام شود میانگین بازده ۶ ماهه صندوق‌های بخشی به ۲۵ درصد نزدیک شد خرید ۲۰۰ میلیون دلاری بیت‌کوین/ نهنگ‌ها دوباره فعال شدند! نقش درخشان امام باقر(ع) در روشن سازی افکار عمومی دانشمندان اسلامی سرقت در الیگودرز ۱۲ درصد کاهش یافت/ اجرای ۴۰۹ فقره مجازات جایگزین حبس بازآفرینی آیین‌های کهن ایرانی و توجه به جایگاه مادر در «سام، یلدا، مادر» اختصاص یک میلیارد تومان به روستای جهانی گردشگری اصفهک دوازدهمین عرضه اولیه سال کشف قیمت شد شیوه رفع تعهد ارزی صادرات از محل ورود موقت، غیراجرایی است واکنش حجت‌الاسلام صدیقی به دستگیری فرزندش/ تابع قانون هستیم نشست خبری «۱۹۶۸»؛ به من می‌گویند در جبهه موافق اسرائیل فیلم ساختی! مسئولان کشور باید «خانواده خلج» را ببینند کار در حوزه مقاومت نیازمند مداومت است؛ مردم به مستندسازان اعتماد دارند خواص آیة الکرسی از زبان حجت الاسلام قاسمیان فقه اخلاق محور و تمدن ساز نیاز امروز جامعه است شاخص بورس ۳۲ هزار واحد افت کرد

1

ورود هوش مصنوعی در قیمت‌گذاری بلیت هواپیما

  • کد خبر : 81196
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
ورود هوش مصنوعی در قیمت‌گذاری بلیت هواپیما

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از هوش مصنوعی در بهینه‌سازی قیمت‌گذاری و ارائه خدمات مبتنی بر اشتراک، می‌تواند در صنعت هوانوردی تحول ایجاد کنند.

به گزارش بازار، زهرا بختیاری، سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گذار از مدل‌های سنتی کسب‌وکار به یک اکوسیستم کاملاً دیجیتال، یکی از مهم‌ترین تحولات پیش روی صنعت هوانوردی است گفت: در آینده‌ای نزدیک، شرکت‌های هواپیمایی دیگر صرفاً شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی نخواهند بود، بلکه به ارائه‌دهندگان خدمات جامع سفر تبدیل می‌شوند.

وی با تأکید بر اهمیت بهره‌برداری از داده‌ها در عصر دیجیتال، گفت: شرکت‌های هواپیمایی در آینده به حجم عظیمی از داده‌های مشتریان دسترسی دارند. بهره‌برداری از این داده‌ها و ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده در لحظه، کلید رشد درآمدزایی خواهد بود.

وی با اشاره به مدل‌های درآمدی نوین در صنعت هوانوردی، تصریح کرد: مدل‌های اشتراک‌محور، استفاده از هوش مصنوعی در بهینه‌سازی قیمت‌گذاری و ارائه خدمات مبتنی بر اشتراک، از جمله مدل‌های درآمدی جدیدی هستند که می‌توانند در صنعت هوانوردی تحول ایجاد کنند.

بختیاری با بیان اینکه تغییر رفتار مسافران و رشد انتظارات آن‌ها، برندهای هوانوردی نیز باید رویکردهای جدیدی برای حفظ جایگاه خود اتخاذ کنند گفت:آینده صنعت هوانوردی دیگر صرفاً بر اساس تعداد ناوگان یا گستره مسیرهای پروازی تعریف نخواهد شد، بلکه بر اساس تجربه مشتری، پایداری و ارزش‌های انسانی سنجیده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برندهای سبز در صنعت هوانوردی، گفت: با افزایش آگاهی عمومی نسبت به مسائل زیست‌محیطی، در آینده برندهایی که متعهد به فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی باشند، اعتبار بیشتری نزد مسافران خواهند داشت

بختیاری با اشاره به نقش فناوری‌های نوین در ارائه خدمات به مشتریان، تصریح کرد: در آینده، مفهوم شرکت هواپیمایی دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی پیشرو دیگر خود را تنها به عنوان یک شرکت حمل‌ونقل هوایی تعریف نمی‌کنند، بلکه به اکوسیستم‌هایی تبدیل شده‌اند که خدمات متنوعی را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=81196

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.