آوین ویژه»

فوری | حباب سکه هم قیمت سکه در سال ۱۴۰۱ شد تصویب طرح فاز ۲ خاوران تبریز استرداد وجه بلیت پروازهای لغو شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضرورت گسترش همکاری‌های علمی مشترک ایران و چین گزارش تحریک‌آمیز فارن افرز درباره روابط ایران و عراق با تهدید تحریم توافق ایران و عمان برای حذف تعرفه‌های تجاری لغزش تریلی در محور قروه-همدان و ایجاد ترافیک بسیج یک گفتمان انقلابی است/روحیه بسیجی عامل اصلی پیروزی‌های امروز تغییر دوره تناوب تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها به ۳ تا ۵ سال راه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس باز شد! طغیان رودخانه بسطام روسیه: عملیات نظامی ویژه در اوکراین ادامه دارد/ سفر «پوتین» به هند آتش گرفتن هواپیمای روس در فرودگاه آنتالیا عکس | گوشی ارزان جدید شیائومی راحت‌طلبی و پیروی از هوای نفسانی از عوامل انکار خداوند است لیگ برتر والیبال؛ شهرداری ارومیه – پیکان برگزاری مرحله شفاهی بیستمین دوره طرح ملی ارزیابی حافظان قرآن در قزوین اظهارات تحریک‌آمیز «مورگان اورتگاس» علیه حزب‌الله در کاخ ریاست جمهوری لبنان

1

ورود هوش مصنوعی در قیمت‌گذاری بلیت هواپیما

  • کد خبر : 81196
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
ورود هوش مصنوعی در قیمت‌گذاری بلیت هواپیما

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از هوش مصنوعی در بهینه‌سازی قیمت‌گذاری و ارائه خدمات مبتنی بر اشتراک، می‌تواند در صنعت هوانوردی تحول ایجاد کنند.

به گزارش بازار، زهرا بختیاری، سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گذار از مدل‌های سنتی کسب‌وکار به یک اکوسیستم کاملاً دیجیتال، یکی از مهم‌ترین تحولات پیش روی صنعت هوانوردی است گفت: در آینده‌ای نزدیک، شرکت‌های هواپیمایی دیگر صرفاً شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی نخواهند بود، بلکه به ارائه‌دهندگان خدمات جامع سفر تبدیل می‌شوند.

وی با تأکید بر اهمیت بهره‌برداری از داده‌ها در عصر دیجیتال، گفت: شرکت‌های هواپیمایی در آینده به حجم عظیمی از داده‌های مشتریان دسترسی دارند. بهره‌برداری از این داده‌ها و ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده در لحظه، کلید رشد درآمدزایی خواهد بود.

وی با اشاره به مدل‌های درآمدی نوین در صنعت هوانوردی، تصریح کرد: مدل‌های اشتراک‌محور، استفاده از هوش مصنوعی در بهینه‌سازی قیمت‌گذاری و ارائه خدمات مبتنی بر اشتراک، از جمله مدل‌های درآمدی جدیدی هستند که می‌توانند در صنعت هوانوردی تحول ایجاد کنند.

بختیاری با بیان اینکه تغییر رفتار مسافران و رشد انتظارات آن‌ها، برندهای هوانوردی نیز باید رویکردهای جدیدی برای حفظ جایگاه خود اتخاذ کنند گفت:آینده صنعت هوانوردی دیگر صرفاً بر اساس تعداد ناوگان یا گستره مسیرهای پروازی تعریف نخواهد شد، بلکه بر اساس تجربه مشتری، پایداری و ارزش‌های انسانی سنجیده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برندهای سبز در صنعت هوانوردی، گفت: با افزایش آگاهی عمومی نسبت به مسائل زیست‌محیطی، در آینده برندهایی که متعهد به فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی باشند، اعتبار بیشتری نزد مسافران خواهند داشت

بختیاری با اشاره به نقش فناوری‌های نوین در ارائه خدمات به مشتریان، تصریح کرد: در آینده، مفهوم شرکت هواپیمایی دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی پیشرو دیگر خود را تنها به عنوان یک شرکت حمل‌ونقل هوایی تعریف نمی‌کنند، بلکه به اکوسیستم‌هایی تبدیل شده‌اند که خدمات متنوعی را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=81196

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.