آوین ویژه»

ترامپ: فردا با پوتین صحبت می‌کنم فاجعه بیخ گوش اقتصاد ایران | تشدید گرانی ها در ماه‌ های آینده قطعی شد فوری/ کابینه کره جنوبی استفعا داد اجرای «هتل ترانسیلوانیا؛ شعبه در ایران» در ۴ روز پایانی هفته «زندگی با آیه‌ها» تفسیر سوال قسمت سوم هشدار مدیرکل راه و شهرسازی تهران: فروش متری مسکن غیرقانونی است طرح پیشنهادی کشورهای میانجی برای آتش بس در غزه چاقوکشی در واشنگتن و زخمی شدن ۶ نفر دومین کنگره علمی امناء الرسل پاسداشت شهید نصرالله برگزار می شود استقبال از جشنواره تئاتر مازندران پرشور است اسلامی: آژانس اتمی در ارائه تسهیلات فنی، مانع کار است / نمی‌خواهند ما در استفاده از انرژی هسته‌ای مستقل باشیم نخستین دانشگاه بین‌المللی هوشمند راه‌اندازی می شود؛ طراحی سوپر اپلیکیشن آکادمیک توحش تماشاگران صهیونیست در فرانسه اتاق ایران با منطقه بندی جغرافیایی اتاق‌های سراسر کشور به دنبال تحول اقتصاد است روسیه: اوکراین ۴۸۵ نظامی دیگر را از دست داد سی‌ان‌ان: هکرهای ایرانی به گزینه ترامپ برای ریاست اف‌بی‌آی حمله کردند! هوای اراک برای گروه‌های حساس ناسالم است ۷۰ جوان فعال علمی ورزشی و فرهنگی ری تجلیل شدند

1

اخذ مجوزهای لازم برای ساخت خط دوم ریلی مسیر زاهدان – میرجاوه در حال انجام است

  • کد خبر : 82310
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
اخذ مجوزهای لازم برای ساخت خط دوم ریلی مسیر زاهدان – میرجاوه در حال انجام است

زارعی، سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: اخذ مجوزهای لازم به منظور ساخت خط دوم ریلی در مسیر زاهدان – میرجاوه به منظور افزایش مبادلات تجاری با پاکستان در حال انجام است.

به گزارش بازار، محمد مهدی زارعی بیان کرد: اخذ مجوزهای لازم برای ساخت خط دوم ریلی در مسیر زاهدان – میرجاوه برای رشد بار و سرعت بازرگانی مسیر ریلی زاهدان – کویته تدبیر شده است.

وی افزود : این اقدام در راستای رشد بار و افزایش سرعت بازرگانی در مسیر ریلی زاهدان – میرجاوه – کویته انجام و تدابیر لازم در دستور کار است.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: با افزایش تعداد واگن در گردش در مسیر زاهدان – میرجاوه سرعت بازرگانی در مسیر زاهدان – کویته افزایش می یابد و زمان توقف دیزل‌های پاکستانی در ایران به حداقل خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، راه آهن موجود زاهدان – میرجاوه که در امتداد راه آهن کشور پاکستان تا مرکز سیستان و بلوچستان ادامه می یابد، از نوع عریض بوده و با عرض خطوط ریلی ایران که دارای عرض نرمال بوده متفاوت است.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=82310

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.