آوین ویژه»

نقد و بررسی کتاب «آزادی در زندان» تجربه‌نگاری فعالیت تبلیغی یک روحانی افزایش ۲۱ درصدی صادرات ایران به اوراسیا نخستین تماس مستقیم قطر و تحریرالشام کلید خورد شنیدن «سکوت» در «آتش زنده» کامکارها؛ بازگشتی که متفاوت شد! هوای تهران در وضعیت قابل قبول است جزئیات مراسم تشییع پیکر شهید سید حسن نصرالله تشریح شد تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدهای کودک شهر اراک و روستاهای مجاور برای فردا بلومبرگ از نقش آمریکا در توافق آتش‌بس لبنان پرده برداشت مایک والتز: مداخله اوکراین در امور داخلی آمریکا غیر قابل قبول است رئیس قوه قضائیه: طرفدار شدید دادگاه‌های علنی هستم مروی: بانوان با استفاده از آموزه‌های قرآن کریم به فکر اصلاح امور باشند ترخیص بیش از ۴۱ هزار خودرو از گمرک در ۱۰ ماه همایش پیشگامان رهـایی ویژه بسیجیان دانشجو و طلبه استان قم اکران سیار «باغ کیانوش» ۲ میلیاردی شد کادر درمان توقع ویژه‌ای از رئیس جمهور برای حل مشکلاتشان دارند تغییر ساعت معاملات صندوق‌های طلا از ۱۸ فروردین ایرانی‌ها نماد شجاعت، دلاوری و ایثار هستند اوج تاریخی بیت کوین نزدیک است؟

0

راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در هواپیمایی کشوری

  • کد خبر : 89382
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در هواپیمایی کشوری

سرپرست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از راه‌اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی در این سازمان خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی رمضانی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه رضایتمندی مسافران یکی از اولویت های سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می رود، اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا پایان ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. بر همین اساس برای بهبود شرایط سفر و افزایش رضایتمندی مسافران اقداماتی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، شرکت های هواپیمایی ملزم شدند به منظور آشنایی بیشتر مسافران بخش حمل ونقل هوایی کارتکس دستورالعمل حقوق مسافر را تحت عنوان «دانستنی های پرواز» در دو بخش ایمنی و حقوق مسافر در باکس جلوی صندلی پرواز و محیط فرودگاهی قرار دهند تا مسافران بیش از پیش به حقوق خود در بخش حمل و نقل هوایی آگاه شوند.

رمضانی تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز پروازهای نوروزی، به منظور بهبود شرایط سفر، افزایش رضایتمندی مسافران و نظارت دقیق بر رعایت حقوق مسافر، مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) با هدف کاهش تاخیر پروازها، مانیتورینگ همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات و ارتقای سطح خدمات هوایی، به صورت مجازی راه اندازی شده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری به صورت ۲۴ساعته رصد و به‌صورت آنی تصمیم‌های مربوطه اتخاذ خواهد شد، تا هموطنان بتوانند سفرهای راحت و ایمن و را تجربه کنند.

وی همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت خود را به همراه مستندات لازم در سازمان حقوق مسافر به نشانی CAA.GOV.IR درج و در اسرع وقت توسط کارشناسان این سازمان تا حصول نتیجه پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

لینک کوتاه : https://avindaily.ir/?p=89382

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.